Talán a megölt Min-Ki, akit "meglátogattunk" a hullaházban, egyik közeli barátja dühös volt annyira, hogy további áldozatokat hagyjon maga után.
Mire felkelt a nap, minket értesítettek, valami nagy baj van ezzel az iskolai gengszter csapattal.
Rengeteg ember hullik körülöttük, ezek gengszterek, jobb lenne nem felkelteni a zsaruk figyelmét miszerint igen csak feltűnően rendezik el ügyeiket.
Már csak egy kérdésem maradt, miért nekünk szólnak?Hahó, mi is ugyanolyan bűnözők vagyunk! Ha nem tűnt volna fel.
-Elegem van!-mérgelődtem, még az sem kötött le igazán, megint egy nagyobb diáksereg van a kocsi körül.
-Nekem is, de menj már, az órám szerint öt perced van az órád kezdetéig.-Lee intett nekem, aztán már itt sem volt.
Tömlöcös, tompa sikátor alatt ácsorogtam talán már hosszú ideje. Követtem azokat, akik meglehetősen gyanúsan viselkedő magatartásukkal felhívták figyelmemet.
Egy okból kifolyólag kezdtem el nyomozni utánuk, amint kiléptek az iskola kapuján...mert unatkoztam.
Lee ma nem tudott értem jönni, ezért úgy döntöttem mielőtt még felszálnék arra a buszra amely a legközelebb letesz engem a lakásunkhoz, azelőtt még meglesem vajon mit művelnek ezek hatan.
Mind fiú volt, 17-18 körüliek.
Mindegyik moslékagyú.-Meg akarjátok verni Xander pasiját? Jó ötlet ez?-kérdezte az egyikük, talán ő az egyik leggyávább mind közül.
-Hallgass. Az a csicska, múltkor majdnem leszúrt!-hőbörgött a másik.
-De Xander...
-Azt mondtam kussolj!
Roppant kíváncsivá váltam ki volta az aki akkora bátorságot szerzett, miszerint leszúrjon egy embert, bármit is volt a kiváltó ok.
Nem olyan egyszerű embert ölni.
Elrejtőztem hát, a sikátor egyik fala mögött, rejtve maradtam előlük.
Alacsony, rugalmas léptekkel, narancssárga hajjal, fekete öltözetben. Hűha.-Te mocsok!-be akart húzni neki, az akit előbb is hallottam, hogy ócsárolja ezek szerint a narancssárga hajút, aki könnyedén kikerülte az ütést.
Innen nem igazán láttam az arcát, ahhoz túl messze volt, de a körvonalai jól láthatóak.
Szép.-Sokat gondolkoztál ezen a beszóláson mi?-hangja nagyon szórakozott volt, talán ittas is lehetett.
-Fogjátok el!-kiáltotta a támadó.
-Hat az egy ellen, Tayler ez egyáltalán nem szabályos.-cukkolta, hangjában maró gúnnyal fűszerezve.
Aztán olyat láttam amitől még az állam is leesett.
Könnyedén, atlétika sportot megszégyenítően ugrotta át, az oda épített korlátot.
Az nem semmi!Egy két kacajt is hallani véltem tőle, simogatták füleimet, és azt hiszem belezúgtam a srácba.
Úgy láttam nem kell neki segíteni, tovább maradtam megfigyelő, aztán amikor sikeresen elbújt a gördeszka pályának épített tetőszerkezet egyik gerendája mögé, úgy hogy a többiek ne találjanak rá, végül otthagyták. Természetesen előtte elhordták mindennek, és megtárgyalták holnap kiverik belőle a szart.Már épp indulni készültem...
-Hé te ott, segítenél egy kicsit?!
•
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
🔹𝘚𝘪𝘬𝘢́𝘵𝘰𝘳𝘰𝘬 𝘮𝘦𝘨𝘨𝘺𝘢𝘭𝘢́𝘻𝘰𝘵𝘵 𝘰̋𝘴𝘬𝘰̈𝘷𝘦𝘪𝘵 𝘬𝘰𝘱𝘵𝘢𝘵𝘰𝘮,
𝘧𝘢́𝘫𝘰́ 𝘤𝘴𝘦𝘯𝘥 𝘶̈𝘭 𝘢 𝘴𝘰𝘬𝘢𝘵 𝘭𝘢́𝘵𝘰𝘵𝘵, 𝘬𝘰𝘱𝘰𝘵𝘵 𝘵𝘶̋𝘻𝘧𝘢𝘭𝘰𝘯.
🔹𝘒𝘦𝘴𝘦𝘳𝘦́𝘥𝘦𝘴 𝘩𝘰𝘮𝘢́𝘭𝘺𝘵 𝘧𝘢𝘬𝘢𝘴𝘻𝘵 𝘢 𝘧𝘦𝘬𝘦𝘵𝘦 𝘦́𝘫,
𝘦𝘨𝘺 𝘦𝘭𝘩𝘢𝘭𝘵 𝘴𝘪𝘬𝘰𝘭𝘺 𝘪𝘮𝘮𝘢́𝘳 𝘮𝘦𝘨𝘯𝘺𝘶𝘨𝘷𝘢́𝘴𝘵 𝘳𝘦𝘮𝘦́𝘭.
🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹
YOU ARE READING
🔹 Gengszter & Kém/𝐉𝐈𝐊𝐎𝐎𝐊 🔹
Romance🔹-Nem félsz, hogy megtámadlak, itt ahol könnyedén megölhetlek, csak meg kell húznom a ravaszt.-mutattam a fegyveremre.🔹 🔹-Nem nagyon. Innen nagyon könnyen le tudlak lökni, tizennégy emelet, kilencvenkilenc százalék, hogy szétloccsansz valamennyi...