🔹8🔹

96 9 0
                                    

🔹-Tudod mit nem értek?-néztem újdonsült beszélgető partneremre.

-Már vártam mikor szólalsz meg.-mosolyodott el.

Megálltam mert előttünk pirosra váltott a lámpa, kocsik ezrei suhantak el előttünk, míg én a mellettem lévőt néztem, ő a kocsi tömeget.
Férfi létére egészen hosszú szempillái vannak, dúsak és feketék, egészen elüt fehér bőrétől.

-Miért nem ugrottál le a gerendáról, simán képes lettél volna rá.  Amit láttam, azok alapján neked meg se kottyant volna.

Láttam rajta, hogy elgondolkozik a válaszon, vajon mit mondjon nekem. Óvatos, ez tetszik benne leginkább.

-Nos láttam, hogy ott állsz egyedül, és ha már ott vagy miért ne kérdeztem volna meg tőled, hogy segítesz-e. Meg amúgy kibicsaklott a bokám amikor harcoltam egy csapat idiótával.-vont vállat közömbösen.

Valamiért nekem ez úgy hangzott ez a történet, mintha kitalálta volna ebben a pillanatban.
Nem hangzott túl meggyőzően, és még a szemöldökét is felemelte egy kicsit, mintha hazudna nekem. Évek során megtanultam jó emberismerő lenni, simán ki tudom venni ki hazudik nekem és ki mond igazat. Ez jól szokott jönni akkor amikor bevetésen vagyok.
Jimin most hazudott nekem.

-Hát rendben.-zártam le ennyivel a dolgot. Nem firtattam hiszen ki tudja mekkora veszekedés lenne belőle.

Apró kuncogást hallatott.

-Lefogadom nem hiszel nekem, Jungkook. És talán jobb is így, nem mindig van szükségünk az igazságra.-rázta a fejét, mintha nem is nekem hanem magának mondaná.

-Telitalálat, tényleg nem hiszek neked. Tanulj meg jobban hazudni.-nevettem fel.

A lámpa zöldre váltott. Egyszerre indultunk el, át a zebrán, hogy ki kössünk egy olyan helyen ahol az emberek azért mennek, hogy igyanak egy forró kávét, újságot olvassa azon agyalva vajon mit fog ma csinálni.

-Fáradj beljebb.-tártam szélesre előtte a kávézó ajtaját melynek üvegén keresztül visszatükröződött a saját arcképem. Felettébb érdekes volt amikor megláttam magamat a visszatükröződésben, szemem csillogott az izgalomtól, bár le merném fogadni hogy ez Jimin miatt van. Felkeltette az érdeklődésemet ez az érdekes személyiség.

-Köszönöm uram.-somolygott.

De szemtelen valaki. 🔹

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 14, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

🔹 Gengszter & Kém/𝐉𝐈𝐊𝐎𝐎𝐊 🔹Where stories live. Discover now