💠 -Jungkook, Chan hívott, lenne egy hullaházi látogatásunk.-száját elhúzta, talán neki sem tetszett a program. Én egyenesen viszolyogtam.
-Mi? Miért? És ezt miért kajálás közben kell felhozni?-ráncoltam a szemöldökömet, ettünk erre ő ilyeneket beszél. Nem normális.
-Jobb most, mint soha. Egy tagot megöltek Xander gengszterei közül, azt kell kideríteni, természetes halál, vagy gyilkosság áldozata lett-e.-szájába vette a fehér alapon piros csíkos szívószálat, úgy fürkészte az arcomat.
-Mire vannak a boncmesterek?-gyerekes módon, kárba tettem a karjaimat, egyszerűen elment az étvágyam.
-Magunknak kell megvizsgálni, a boncmester nem fogja nekünk kitálalni a leleteket. Ma még oda kell érnünk, holnap reggel nyolcra van az időpontja, hogy felboncolják.-nézett az órájára, az óra üvegén keresztül láttam megállt mellettünk a pincér, fehér kötényben.
-Kérnek esetleg még valamit?-illedelmessége most jelen pillanatban egyáltalán nem érdekelt.
Ugyanúgy mogorván néztem őt.-Elvitelre kérünk még két adag sült krumplit, két csokis shake-el.-válaszolta, míg a másik szorgalmasan jegyzetelt.
Dzsekim zsebében megrezdült a telefon, csak egy pillanatra néztem meg, most különösebben semmi más nem érdekelt.
Aztán a zsebem mélyére süllyesztettem a készüléket, jelenleg nem tudok vele foglalkozni, Lee most fizetett, így nekem is indulnom kéne.Szerencsénk volt, nem kerültünk dugóba, egy igen forgalmas utcán, néha pirosat kaptunk, azon kívül eseménytelen volt.
Seocho-gu hullaházának egyikében ahol, az a tag fekszik jelenleg.
Bementünk az épületbe, természetesen nem az ajtón sétáltunk be, konkrétan betörtünk. Na jó, nevezzük máshogy, besurrantunk.
Kesztyűt vettünk, a rágóval leragasztottam a kamerákat, azok ne vegyenek fel semmit, az itt tartózkodásunk alatt.
Min-Ki
Ez a név szerepelt a lábujjára akasztott cédulára.-Ránézésre meg tudom mondani, ez bizony kizárólag, gyilkosság áldozata lett.-fölé hajolt, nem tűnt olyannak mint akit megrendít a látvány, én pedig tisztes távolból szemléltem a történeteket.
-Honnan veszed?
-Néz csak meg közelebbről Jungkook! A nyakán kötél nyomok, csuklón kék foltok.-olyan lelkesen mesélte észrevételeit, szerintem még élvezi is, hogy hullát láthat.
-Hiszek neked.-nem terveztem közelebb merészkedni, mi van ha életre kel, vagy a szelleme visszatér.
-Te nem tudod miről maradsz le.-motyogta, hunyorított mikor valamit talált, és az a magasba emelte, jobban szemügyre tudja venni a lámpa fényében.
-Mi az?
Hatásszünet, ilyenkor mindig az a hátborzongató csend következik.
-Egy hajszál, de nem az övé. Ezt el kell vinni Chan testvérhez, ő majd megvizsgálja.-a hajat, kis tasakba rakta, azt pedig a váll táskájába.
-Jól van Sherlock, menjünk mielőtt valaki bejön, akkor aztán hulla jó buli lesz kimagyarázni, mégis mi a lófaszt keresünk itt.-sürgettem Lee-t, aki még mindig fel volt villanyozva, ráérősen nézelődött, míg meg nem hallottunk egy apró neszt, természetesen nem valamelyik halott volt, ez kintről jött.
YOU ARE READING
🔹 Gengszter & Kém/𝐉𝐈𝐊𝐎𝐎𝐊 🔹
Romance🔹-Nem félsz, hogy megtámadlak, itt ahol könnyedén megölhetlek, csak meg kell húznom a ravaszt.-mutattam a fegyveremre.🔹 🔹-Nem nagyon. Innen nagyon könnyen le tudlak lökni, tizennégy emelet, kilencvenkilenc százalék, hogy szétloccsansz valamennyi...