3. Gereksiz Kıskançlık

40 2 0
                                    

Bölüm şarkıları:
Son Feci Bisiklet: Bu Kız


GÖRKEM'DEN

4 yıl önce...

Erken kalkmaktan nefret ediyorum. Özellikle cumartesi günleri. 18 yaşındayım ve 18 yıllık hayatımda hâlâ aile evimde babam tarafından ekmek almak amacıyla uyandırılıyorum. Bu sizce normal mi? Bence değil.

İstemeden de olsa yataktan kalktım ve banyoya girdim. Elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıktıktan sonra telefonumdaki Can'dan gelen bildirimi görmezden gelerek yatağın üstüne attım. Aslında bir duş alsam iyi olacaktı. Bir kaç parça kıyafet çıkardım ve onları da yatağın üstüne fırlattım. Ve banyoya girdim.

Banyodan çıktıktan sonra üzerime gri bi eşofman ve siyah bir tişört geçirdim. Saçlarımı kurutmama gerek yoktu zaten hava neredeyse 50 dereceydi dışarı çıkınca kururdu. Telefonumu aldım ve odamdan çıktım. Mutfaktan konuşulanları duyabiliyordum. Mutfak kapısından kafamı uzattım ve :

" Günaydın gönlümün sultanı ne güzel bir sabah böyle " diyerek annemin yanağından öptüm. Annem korkuyla elini göğsüne koydu:

"Ay deli oğlan ödümü patlattın valla aynı babansın Görkem. Zaten ben babanın kopyasını doğurmuşum " diyerek resmen çemkirdi. Tabii gülmeden edemedim.

"Annem benim neden öyle diyorsun ama bak ekmek almaya gidiyordum şimdi. Kesinlikle zorla babam tarafından uyandırılmadım." Diyerek bir kez daha anacığımın yanağından öptüm.

" Aa bak sen kerataya. Baban o senin konuşma öyle bakıyım. " Daha az önce sırf ona benziyorum diye çemkirmiyor muydu?

"Tamam sultanım ben gelirim birazdan siz oturun sofraya."

" Tamam oğlum." Evden çıkarken spor ayakkabılarımı giydim. Bu sıcakta gerçekten Mersin hiç çekilmiyordu. Babamın işi dolayısıyla 5 senedir burada yaşıyorduk. Alışmıştım aslında buraya ama işte sıcak benim için çok önemli bir faktör.

Marketin önüne geldim ve tam içeriye girecekken bir anda bana çarpan 1.50 boylarında bir kız aniden -refleksle galiba- çığlık attı. Yine de soruyorum biraz abartı değil mi sence de ?

ZAMANSIZ GİDİŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin