| pictures (except the azlin art) included do not belong to me, but to their rightful owners! |
" 𝒫𝑜𝓁𝒶𝓇𝒾𝓈 𝒾𝓈 𝓉𝒽𝑒 𝒷𝓇𝒾𝑔𝒽𝓉𝑒𝓈𝓉 𝓈𝓉𝒶𝓇 𝒾𝓃 𝓉𝒽𝑒 𝒸𝑜𝓃𝓈𝓉𝑒𝓁𝓁𝒶𝓉𝒾𝑜𝓃 𝑜𝒻 𝒰𝓇𝓈𝒶 𝑀𝒾𝓃𝑜𝓇. 𝐼𝓉 𝒾𝓈 𝒶 𝓉𝓇𝒾𝓅𝓁𝑒 𝓈𝓉𝒶𝓇 𝓈𝓎𝓈𝓉𝑒𝓂 𝒶𝓃𝒹 𝒸𝓊𝓇𝓇𝑒𝓃𝓉𝓁𝓎, 𝒾𝓉 𝒾𝓈 𝑜𝓊𝓇 𝒩𝑜𝓇𝓉𝒽 𝒮𝓉𝒶𝓇 𝑜𝓇 𝒫𝑜𝓁𝑒 𝒮𝓉𝒶𝓇. 𝒯𝒽𝒾𝓈 𝓉𝒾𝓉𝓁𝑒 𝒾𝓈 𝑔𝒾𝓋𝑒𝓃 𝓉𝑜 𝓈𝓉𝒶𝓇𝓈 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒶𝓇𝑒 𝒸𝓁𝑜𝓈𝑒 𝓉𝑜 𝓉𝒽𝑒 𝒩𝑜𝓇𝓉𝒽 𝒫𝑜𝓁𝑒 – 𝓈𝑜𝓂𝑒𝓉𝒽𝒾𝓃𝑔 𝓉𝒽𝒶𝓉 𝒸𝒽𝒶𝓃𝑔𝑒𝓈 𝓉𝒽𝓇𝑜𝓊𝑔𝒽 𝓉𝒽𝑒 𝓅𝒶𝓈𝓈𝒾𝓃𝑔 𝑜𝒻 𝓎𝑒𝒶𝓇𝓈 𝒹𝓊𝑒 𝓉𝑜 𝐸𝒶𝓇𝓉𝒽'𝓈 𝓂𝑜𝓋𝑒𝓂𝑒𝓃𝓉. "✧
𝔸𝕫𝕝𝕚𝕟, 𝕞𝕠𝕣𝕖 𝕔𝕠𝕞𝕞𝕠𝕟𝕝𝕪 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕟 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 "ℕ𝕠𝕣𝕥𝕙 𝕊𝕥𝕒𝕣" 𝕒𝕞𝕠𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖, 𝕚𝕤 𝕒𝕟 𝕖𝕟𝕥𝕚𝕥𝕪 𝕨𝕙𝕠 𝕣𝕖𝕤𝕚𝕕𝕖𝕤 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕌𝕣𝕤𝕒 𝕄𝕚𝕟𝕠𝕣 𝕔𝕠𝕟𝕤𝕥𝕖𝕝𝕝𝕒𝕥𝕚𝕠𝕟.
✧
𝔻𝕖𝕤𝕡𝕚𝕥𝕖 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘 𝕜𝕟𝕠𝕨𝕟 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖 ℕ𝕠𝕣𝕥𝕙 𝕊𝕥𝕒𝕣, 𝔸𝕫𝕝𝕚𝕟 𝕔𝕒𝕟 𝕥𝕣𝕒𝕧𝕖𝕝 𝕕𝕚𝕞𝕖𝕟𝕤𝕚𝕠𝕟 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕕𝕚𝕞𝕖𝕟𝕤𝕚𝕠𝕟, 𝕚𝕟 𝕤𝕖𝕒𝕣𝕔𝕙 𝕠𝕗 𝕨𝕙𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕕𝕖𝕤𝕚𝕣𝕖 𝕠𝕣 𝕙𝕒𝕕 𝕓𝕖𝕖𝕟 𝕒𝕤𝕤𝕚𝕘𝕟𝕖𝕕 𝕥𝕠 𝕕𝕠 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕠𝕟𝕖𝕤 𝕒𝕓𝕠𝕧𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕞.
✧
𝔹𝕠𝕣𝕟 𝕥𝕠 𝕨𝕒𝕥𝕔𝕙 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕤𝕦𝕣𝕣𝕠𝕦𝕟𝕕𝕚𝕟𝕘𝕤, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕗𝕚𝕟𝕕 𝕥𝕙𝕖𝕞𝕤𝕖𝕝𝕧𝕖𝕤 𝕝𝕦𝕣𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕠𝕧𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕠𝕤𝕖 𝕓𝕖𝕝𝕠𝕨 𝕥𝕙𝕖𝕞, 𝕠𝕔𝕔𝕒𝕤𝕚𝕠𝕟𝕒𝕝𝕝𝕪 𝕚𝕟𝕧𝕒𝕕𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖𝕚𝕣 𝕤𝕦𝕓𝕔𝕠𝕟𝕤𝕔𝕚𝕠𝕦𝕤. 𝔸𝕝𝕓𝕖𝕚𝕥, 𝕗𝕠𝕣 𝕞𝕠𝕤𝕥 𝕠𝕗 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕚𝕞𝕖 𝕓𝕖𝕚𝕟𝕘, 𝔸𝕫𝕝𝕚𝕟 𝕚𝕤 𝕒 𝕣𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕡𝕒𝕤𝕤𝕚𝕧𝕖 𝕚𝕟𝕕𝕚𝕧𝕚𝕕𝕦𝕒𝕝, 𝕡𝕣𝕖𝕗𝕖𝕣𝕣𝕚𝕟𝕘 𝕥𝕙𝕖 𝕡𝕖𝕒𝕔𝕖 𝕠𝕗 𝕤𝕚𝕝𝕖𝕟𝕔𝕖 𝕣𝕒𝕥𝕙𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕒𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕣𝕒𝕘𝕖 𝕒𝕟𝕕 𝕖𝕔𝕙𝕠𝕖𝕤 𝕠𝕗 𝕨𝕒𝕣. 𝔻𝕦𝕖 𝕥𝕠 𝕥𝕙𝕚𝕤, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕖𝕟𝕔𝕝𝕠𝕤𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕞𝕤𝕖𝕝𝕧𝕖𝕤 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕤 𝕤𝕙𝕚𝕞𝕞𝕖𝕣 𝕒𝕟𝕕 𝕨𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖 𝕝𝕚𝕘𝕙𝕥𝕤 𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖.
✧
𝕀𝕗 𝕪𝕠𝕦 𝕨𝕒𝕟𝕥 𝕒 𝕤𝕙𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕤𝕡𝕠𝕥 𝔸𝕫𝕝𝕚𝕟, 𝕤𝕦𝕘𝕘𝕖𝕤𝕥 𝕝𝕠𝕠𝕜𝕚𝕟𝕘 𝕦𝕡 𝕟𝕠𝕣𝕥𝕙 𝕒𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥𝕖𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕒𝕣 𝕚𝕟 𝕥𝕙𝕖 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕤𝕜𝕪, 𝕚𝕗 𝕚𝕥 𝕤𝕙𝕚𝕟𝕖𝕤 𝕒 𝕙𝕦𝕖 𝕠𝕗 𝕡𝕦𝕣𝕡𝕝𝕖, 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕤𝕥𝕒𝕟𝕕. 𝕀𝕗 𝕪𝕠𝕦'𝕣𝕖 𝕝𝕦𝕔𝕜𝕪, 𝕥𝕙𝕖𝕪 𝕞𝕒𝕪 𝕖𝕧𝕖𝕟 𝕔𝕠𝕞𝕖 𝕕𝕠𝕨𝕟 𝕥𝕠 𝕪𝕠𝕦 𝕥𝕙𝕖𝕞𝕤𝕖𝕝𝕧𝕖𝕤—𝕕𝕣𝕖𝕤𝕤𝕖𝕕 𝕚𝕟 𝕒 𝕔𝕠𝕝𝕠𝕣𝕗𝕦𝕝 𝕟𝕚𝕘𝕙𝕥𝕔𝕒𝕡, 𝕨𝕚𝕥𝕙 𝕒 𝕤𝕥𝕒𝕣 𝕒𝕤 𝕓𝕣𝕚𝕘𝕙𝕥 𝕒𝕤 𝕥𝕙𝕖𝕞𝕤𝕖𝕝𝕧𝕖𝕤 𝕕𝕒𝕟𝕘𝕝𝕚𝕟𝕘 𝕗𝕣𝕠𝕞 𝕥𝕙𝕖 𝕥𝕚𝕡.
✧
𝕀𝕥 𝕚𝕤 𝕤𝕦𝕘𝕘𝕖𝕤𝕥𝕖𝕕 𝕪𝕠𝕦 𝕕𝕠 𝕟𝕠𝕥 𝕝𝕖𝕥 𝕥𝕙𝕖𝕞 𝕘𝕖𝕥 𝕥𝕙𝕖 𝕓𝕖𝕤𝕥 𝕠𝕗 𝕪𝕠𝕦. 𝔾𝕠𝕠𝕕 𝕝𝕦𝕔𝕜.
YOU ARE READING
┊͙✧˖*°࿐ 𝕦𝕣𝕤𝕒 𝕞𝕚𝕟𝕠𝕣'𝕤 𝕗𝕚𝕟𝕖𝕤𝕥 𝕤𝕥𝕒𝕣 ! ⋆ ★
Casuale☩ : ̗̀➛ 𝕤𝕥𝕒𝕣𝕥𝕖𝕣𝕤, 𝕠𝕟𝕖𝕝𝕚𝕟𝕖𝕣𝕤, 𝕙𝕖𝕒𝕕𝕔𝕒𝕟𝕠𝕟𝕤, 𝕖𝕥𝕔 ! *ೃ༄