panik atak -10-

13 3 0
                                    

24 Kasım Rose

Minho iyi misin?"

Minho'nun saçlarını sıkıca tutan parmakları bir saniye de olsa zayıflamıştı.

Ama sonrasında geri eski haline döndü.

Şuan beni duyabildiginden bile emin değildim ama bir şey yapmam lazımdı.

Yanına eğildiğim zaman daha net farkettim, gerçekten çok hızlı nefes alıp veriyordu ve bunun kaldırıma çöküp ağlamakla bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum.

Yavaşça Minho'nun sırtında olan elimi saçlarını sıkı bir şekilde tutan parmaklarına getirdim.

Saçlarını çok sıkı tutuyordu ve bunun iyi bir şey olmadığı kesindi.

Yavaşça ellerini saçlarından ayırmaya çalışırken aynı anda onu rahatlatmaya çalışıyordum.

"Minho hadi kaldır kafanı..."

Ne kadar çabalasam da hiçbir şey olmuyordu.

Minho'nun bu hali beni gittikçe daha da endiselendiriyordu. Onu sakinlestirme çabalarım ise yaramamıştı.

Minho'dan gelen hıçkırık sesiyle kendimi daha kötü hissettim. Saçlarını elimle geriye atarken  diğer elimle yüzünü kaldırdım.

Ama o anda tahmin edemeyeceğim bir şey oldu.

Minho bir anda bana dönüp sarıldı.

Oturduğumuz yerden elimi ona doğru uzatıp sarılmasına karşılık verdim.

Şuan kendimi Minho'nun ablası gibi hissetmem normal mi?

Etrafımızda ki insanlar bize garip bir şekilde bakıyorlardı ve bu durumda ben bile daha çok strese girmiştim. Minho'nun da strese girdiğini düşünerek etraftaki insanlara elimle gitmelerini işaret edip teşekkür ettim.

Herkes yavaşça dağılmaya başlamıştı.

Bir süre daha sarılık bir şekilde kaldık. Minho'yu rahatlatmaya çalışıyordum ama işe yaramıyor gibi gelmişti.

En sonunda Minho omzuma gömdüğü kafasını yavaşça kaldırınca ben de ondan ayrıldım.

Çok bitik bir halde duruyordu. Bu hâli kendimi daha kötü hissetmemi sağlamıştı.

Minho yavaşça benden ayrılıp önüne doğru döndü. Konuşmak istemediğini anlayabiliyordum ama onun için çok endişelenmiştim ve bu daha çok endişelenmeme sebep oluyordu.

"Ah,minho yine mi?"

Karşıma bakınca saçlarını geriye doğru itip Minho'nun önüne eğilen Mina'yı gördüm.

Mina sanki koşmuş gibi nefes nefeseydi. Minho'ya sarılıp sarı saçlarını okşamaya başladı.

"Önemli değil hepsi geçti."

Mina'nın sesi güven vericiydi. Benim bile her şeyin geçtiğine inanasim gelmişti.

Ama her şey daha yeni başlıyordu.

"Şimdi daha iyi misin? İçeri girelim mi?"

Minho yalnızca kafasını sallamakla yetindi. Mina yavaşça kalkıp elini Minho'ya doğru uzattı. Minho Mina'nın elinden destek alarak doğruldu ama hiçbir şey demeden yürümeye başlayıp bürodan içeri girdi.

Mina derin bir nefes verdi. Tam o anda göz göze gelmiştik ve beni yeni farketmiş gibi bir ifade belirdi yüzünde.

İstemsiz bir şekilde kendimi açıklama gereği duymuştum.

Oyuncu | Katil kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin