25 Kasım Rosé
Farkettigim şeyle sesimin yüksek çıkmasına engel olamamıştım.
16.30'da bulunan biri mesajı 16.32'de yazamaz. Bunu bir çocuk bile kolayca farkedebilecekken nasıl bunu göremediler.
Yarın mahkeme vardı o yüzden hemen Kim Seungmin'i arama kararı verdim.
Telefonumu çıkarıp Bay Kim'i aradım.
"Rosé?"
Olayı Kim Seungmin'e kısa ve hızlıca açıkladıktan sonra bir tepki vermesini bekledim ama tek bir kelime etmişti.
"Ben bir bakacağım."
Ve sonra telefon kapandı.
Tamam beklediğim tepki tam olarak bu değildi ama Bay Kim'in bu dava için her şeyi yapacağını biliyordum.
Su ısıtıcısından gelen sesle dolaptan kupamı çıkardım. Kim Seungmin geri arayana kadar kendime bir kahve koyma kararı verdim.
On beş dakika sonra Kim Seungmin'den bir mesaj gelmişti.
"Yarın sabah erkenden büroda ol."
Sandalyemi düzeltip masadan kalktım. Saatime baktığımda daha vakit erkendi ama benim uykum gelmişti.
Lavobaya kalan kahvemi döktükten sonra yatağıma geçtim.
***Sabah alarmımın çalmaıyla birlikte hızlıca kalktım. Mutfağa gitme üzere odamdan çıkıyordum ki annem kapıyı açtı.
''Ben de seni çağırmaya geliyordum.''
Annem anlamadığımı anlamış olacak ki sözlerine devam etti.
''Kim Seungmin dün beni arayıp seni erkenden büroya çağırdığını söyledi.''
Kafamı sallayıp mutfağa geçtim. Annem kahvaltıyı hazırlamıştı. Her zamanki yerime oturup tabağımu hazırladım. Annemde yerine oturmadan önce gelip kafama bir öpücük kondurmayı ihmal etmemişti.
İkimizde hızlıca kahvaltımızı yapıp hazırlanmıştık. Salonda telefonuma bakıp annemi bekliyordum ki bir mesaj geldi.
Mesajın kimden geldiğine bakınca son zamanlarda çokça alışık olduğum o ismi gördüm.
'Üzgünüm,seni hayal kırıklığına uğrattım. Lütfen bugün mahkemeye gel seninle konuşmak istiyorum.'
Sinirle telefonumu kapatıp önümdeki sehpaya attım.
Tam o sırada salonun kapısından bana merakla bakan annemi görüp ayağa kalktım.
"Çıkıyor muyuz?"
Annem yüzüme bir süre kuşkuyla baktıktan sonra yalnızca kafa sallayıp çıkışa yöneldi.
Akşam beni sorguya çekeceğini anlamamla derin bir nefes verdim.
Annemin arkasından bende kapıya gidip ayakkabılarımı giydim.
Arabay bindiğimizde annemle aramda garip bir sessizlik vardi.
ama bunu pek takmamaya karar verdim. Önemli bir şey olduğunu düşünmüyordum.
Büronun önüne geldiğimizde annem, "Sen in ben park edicem arabayı." dedi.
Arabadan inip içeri girdim.
Kim Seungmin'i arayıp aramamak arasında kalmıştım ama en iyi seçeneğin odasına gitmek olduğuna karar verip merdivenlere yöneldim.
Merdivenlerden çıkarken aynı zamanda içimde 'acaba Jungkook burada mıdır?' sorusu vardı ama bunun cevabının hayır olduğunu bilmek içimi rahatlattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu | Katil kim?
ActionRosé cinayetleri çözen bir hukuk bürosunda staj yapıyordu. Hoslandığı çocuğun ölmesi ile dosyalari düzenlemek gibi sıkıcı işleri yaparken kendini bir anda bir cinayet soruşturmasında bulur ama bu soruşturmanın onu sevdiklerinden uzaklaştıracagini bi...