22 Kasım Rosé
Olaydan beş gün sonra artık okula gidebilecektim. Kendimi hazır hissetmiyordum ama sonsuza kadar okula gitmeden kalamazdim herhalde.
Sabahtan dersim yoktu. Okula öğlen gibi gidecektim bu da onları daha az göreceğim anlamına geliyordu.
Jungkook,Lisa,Yeonjun ve Joy ile çoğu dersimiz ortaktı,bu yüzden çoğunlukla onları da görüyordum. Jungkook'la zaten genelde konuşuyorduk veya staj yerine birlikte gidiyorduk ama artık eskisi gibi olabileceğimizi düşünmüyordum.
Arada sırada Jisung'a bunun kimin yapabileceğini düşünüyordum. Nedense arkadaşlarının bunu yapabileceği aklıma yatmiyordu. Ne kadar onlar Jisung'u bulmuş veya sorguda hiç arkadaşı ölmüş gibi durmasalarda Jisung'un arkadaşlarıydı sonuçta.
Hyunjin'in bugün hiç dersi yoktu o yüzden bugün Yeji'yle yalnızdım. Yeji'de öğlen geleceği için okula birlikte gitmeye karar verdik.
Ben yola çıkmtim ve Yejiyle bulusacagimiz yere gitmeye başladım.
Telefonumdan mesaj gelince cebimden telefonumu çıkarıp WhatsApp'ı açtım. Mesaj Yeji'den gelmişti.
Yeji mesajda işi çıktığını ve ilk derse gelemeyeceğini,onsuz gitmemi yazıyordu.
Yeji'yle bulusacagimiz yere gitmek yerine direkt okula gitmeye başladım.
Okuduğum üniversite özel bir üniversiteydi ve evime çok yakındı. O yüzden yürüyerek gidiyordum okula.
Aslında çoğu yere yürüyerek gidiyordum. Yürümek her zaman beni rahatlatıyordu ve kendimi güvende hissediyordum.
Okula vardığımda stresim giderek artmıştı. En iyisi herkesten uzak durmaktı. En azından bir gün dayanabilirdim.
Dayanamazmışım.
"Rosé, bir şey konuşabilir miyiz?"
Daha okulun kapısından yeni girmiştim ama arkamdan gelen sesle yerimde durdum.
Arkamı döndüğümde karşımda Lisa'yi görmeyi hiç beklemiyordum.
Lisa okulun giriş kapısından yanıma doğru geliyordu. O gelen kadar kendimi sakinleştirmeye ve Lisa'ya cevap verecek gücü kendimde bulmaya çalışıyordum.
"Tabii.."
"Ayak üstü olmaz ama şuraya oturmaya ne dersin?"
Gösterdiği yere baktım. Lisayla konuşmam çok yanlış bir şey gibi geliyordu ama ne diyecek çok merak ediyordum.
Herkesin içinde konuşmamız çok dikkat çekeceğini düşünüyordum o yüzden burada konuşmamız hoş olmazdı.
"Dışarıda konuşsak senin için uygun olur mu?"
Kafasını salladı ve Lisa önde ben arkada dışarı doğru yürümeye başladık. Üniversitenin dışında çok kişi yoktu o yüzden konuşsak büyük ihtimalle çoğu kişinin dikkatini çekmedi.
"Lisa,dinliyorum seni."
Lisa dediğim duyup durdu ve bana doğru döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu | Katil kim?
AcciónRosé cinayetleri çözen bir hukuk bürosunda staj yapıyordu. Hoslandığı çocuğun ölmesi ile dosyalari düzenlemek gibi sıkıcı işleri yaparken kendini bir anda bir cinayet soruşturmasında bulur ama bu soruşturmanın onu sevdiklerinden uzaklaştıracagini bi...