"İzlenecek bir şey yok çünkü Lisa polisler gelmeden çıkmış.""Ne?"
"Duyduğun gibi."
Lisa'ya zaten en başından beri güvenmiyordum,niye her şeyi anlatacağına inanmıştım ki.
"Yine en başa döndük."
Kim Seungmin kendini koltuklardan birine bıraktı.
"Şimdi nolucak?"
"Yarın mahkemeleri var. Hakim onlardan birini suçlu bulmayabilir ve Hyunjin'in mesajı yüzünden aklanabilirler."
Zavallı Hyunjin. Ona bunu yapan kişi her kimse şuan onu öldürmek istiyordum.
"Rosé,Hyunjin Jisung'a bir şey yapmış olabilir mi? Ya katil aslında onlar değilse."
"Bay Kim bunun imkanı yok. Ben Hyunjin'i eskiden beri tanıyorum böyle bir şeyi asla yapmış olamaz. Hem Hyunjin'in o tehdit mesajlarını aldığında ve Jisung'un ilk öldüğünü öğrendiği zaman ki hâlini görmediniz. Çok kötü bir haldeydi."
Bay Kim hiçbir şey demedi, bana inanıp inanmayacağını kendi içinde tartıyor gibi duruyordu.
Aramızda geçen sessizlikten sonra Kim Seungmin ayağa kalkıp masanın üstünden bir kaç tane kağıt aldı. Elindeki şeyi biraz daha inceledikten sonra geri eski oturduğu koltuğuna oturdu.
Elindeki kağıtları önündeki sehpanın üstüne fırlatıp konuşmaya başladı.
"Bunları mahkemede nasıl savunacağız?"
Yaslandığım duvardan ayrılıp sehpanın yanına gittim.
En üstteki sayfada bir otopsi raporu vardı. Alt sayfalara baktığımda ise o tanıdık mesajları gördüm. Bunlar Yeji ve Hyunjin'in konuşmalarıydı.
"Kim Seungmin, bunları inceleyebilir miyim?"
Kim Seungmin ellerini dizlerine vurup ayağa kalktı.
"İncele ama onlardan bir şey çıkmaz. Ben şimdi gidiyorum başka işlerim var. Yarım saate gelirim."
Kim Seungmin odadan çıktıktan bir kaç saniye sonra bende sehpanın üstündeki kağıtları alıp odadan çıktım.
Bu tozlu gözüken odada çalışmak yerine aşağıdaki oturma alanlarında bunları incelemeyi tercih ederdim.
Aşağı inip kantinin bulunduğu kattaki koltuklardan birine oturdum. Ortalıkta ilginç bir şekilde kimse yoktu o yüzden rahat rahat çalışabilirdim.
Önümdeki sehpaya bütün kağıtları yaydiktan sonra ilk başta hangisine bakmam gerektiğini düşündüm.
Gözüme ilk çarpan otopsi raporuydu o yüzden onu elime aldım.
Bitirdiğimde istemsizce gözlerim dolmuştu. Buna nasıl intihar diyebilirlerdi anlamış değilim.
Sırada hangi dosyayı incelemem gerektiğini düşünürken bir anda kağıtların üzerine bir kahve bardağının konulmasıyla dikkatim dağıldı.
Kafamı kaldırıp kahve bardağını kimin koyduğuna baktım.
"Hâlâ katili bulamadın mı ya?"
"Rahat bırak beni Jungkook."
"Niye öyle diyorsun? Katil zaten dibindeymiş. E tabii senin için büyük şok olmalı."
"O hiçbir şey yapmadı. Şimdi burdan defol git."
"Detaylar Rosé detaylar."
"Sen nasıl hâlâ buraya girebiliyorsun."
"Yarın mahkeme var,eğer dava ertelenirse veya beni suçlu bulursa merak etme benden kurtuluyorsun. Tam tersi olursa tabii biraz zor bir durum olucak senin için. Yani bir gün daha birlikteyiz ne yazık ki. Hadi sen kahveni iç belki detayları daha rahat farkedersin o zaman."
Benim bir şey dememe kalmadan geldiği gibi gitmişti. Zaten ne diyebilecektim ki.
Yarına kadar bir şey bulmam lazımdı.
Yeji'yle Hyunjin'in mesaj kopyalarına baktım.
Hyunjin oraya sadece intihar etmek için mi gitti?
'Detaylar rosé detaylar.'
Detaylara dikkat etmem lazımdı ama bunu nasıl yapacaktım ki. En iyisi olayı en baştan kafamda tasarlamaktı.
Bir kağıt alıp bütün olayları sırayla yazmaya karar verdim.
16.02'de otele gelmiş (rapor 2/9 nolu kamera) 15 geçe oda servisini aradıktan sonra 30 geçeye kadar biri gelip Hyunjin'e bir şey yapmış olabilir mi?
Bu çok zor bir ihtimal gibi geliyor.
Ya Hyunjin bunu yaptıysa ve intihar etmişse. O zaman oda servisini aradıktan sonraki 15 dakika boyunca ne yaptı?
İntihar edecek olan biri oda servisini aramazdı diye düşünüyorum. Ya da cesetini bulmaları için mi çağırdı?
Dosyaların altında başka şeyler var mıdır diye bakmaya başladım ve en altta bir tane zarf buldum.
Gri bir zarftı bu. Zarfın üzerinde fotoğraf yazıyordu. Yırtmamaya özen göstererek zarfı açtım. Zarfın içinden dört tane fotoğraf çıkmıştı. Fotoğraflara dikkatlice bakınca bunun bir otel odası olduğunu farketmiştim.
Küçük bir odaydı ve iç dekorasyonu sarı ve beyaz tonlarında yapılmıştı.
Fotoğrafta yerde tebeşirden çizilmiş insan silüetini görünce bunun Hyunjin'in bulunduğu oda olduğunu anladım.
Oda hiç dağınık durmuyordu. Eğer biri gelip Hyunjin'i öldürmeye çalışmışsa etrafın en azından biraz daha dağınık olmasını beklerdim. İkinci fotoğrafa geçtim. Bu daha geniş açıdan çekilmiş bir fotoğraftı.
Etrafta hiçbir dağınıklık yoktu.
Kafamı kaldırdım ve içeri giren Kim Seungmin'e baktım.
"Rose kameran yanında mı?"
"Hayır, Kim Seungmin ne oldu?"
"Hyunjin'in bulunduğu otel odasına gideceğiz orayı bir de senin açından görelim."
1 Saat sonra Rose
Bürodan çıkmış,kameramı da alıp otele gitmiştik. Gittiğimiz yer oldukça eski küçük bir oteldi. Etrafa bakınırken istemsizce gözlerim dolmuştu ama kendime gelmeye çalıştım.
Kim Seungmin bu durumumu fark etmişti ve bana destek olmak için omzuma dokunarak yürümeye devam etti.
Odanın önüne geldiğimde derin bir nefes alıp içeri girdim.
703 kelime
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oyuncu | Katil kim?
ActionRosé cinayetleri çözen bir hukuk bürosunda staj yapıyordu. Hoslandığı çocuğun ölmesi ile dosyalari düzenlemek gibi sıkıcı işleri yaparken kendini bir anda bir cinayet soruşturmasında bulur ama bu soruşturmanın onu sevdiklerinden uzaklaştıracagini bi...