katil kim-20-

13 1 0
                                    

3 Aralık                           Rose

Bugün büyük gündü. Ya her şey en başına dönecek ya da her şey bitecekti.

Evet,bugün dava günüydü. Ben Minho ve Mina ile buluştuktan sonraki iki gün boyunca ne onları ne Yeji'yi ne de Lisa'yı görmüştüm.

Artık kim benim arkadaşım,kime güvenmem lazım hiçbir fikrim yoktu. Sadece her şeyin bitmesini istiyordum. Yorgundum.

Sabah hızlıca hazırlanmış resmen koştura koştura büroya gitmiştim. Kim Seungmin o sırada hazırlıklarını yapıyordu. Ona hiç bulaşmadan aşağıda onu bekledim. Aklım Lisa'daydı çünkü son görüşmemiz pek iyi geçmemişti.

"Hadi,gidiyoruz."

Kim Seungmin ile beraber bürodan çıktım. Onun arabası ile oraya gidecektik ve duruşmayı yine ben de izleyecektim.

Bu sefer öncekinin aksine hemen salona girmiş ve yerime geçmiştim. Kim Seungmin ise ortalıkta yoktu.

Karşı tarafın avukatları içeri girmesi ile otomatikman dikleştim ve herkesle birlikte ayağa kalktım.

Jungkook,Lisa ve Joy ortalıkta görünmüyordu. Etrafına bakındım ala sadece tanıdık olarak Minho,Mina ve Jisung'un ailesini gördüm.

Yine hakim giriş cümlelerini söylemiş duruşmayı başlatmıştı. Gerginlikten ne dinleyebiliyor ne de oturduğum yerde durabiliyordum. Dava başladı,şüpheliler yine teker teker kendilerini savundular,deliller konuşuldu. Tam yine her şeyin gittiğini düşünürken kapıdan biri girdi ve hakime bir mektup uzattı. Sonra tam olarak görevini bilmediğim bir adam konuşmaya başladı.

"Mahkemeden önce suçlu kişi,sözlü itirafını vermiş. Kanıtlarını ortaya koymuştur."

Ne biri itiraf mı etti peki kim?

Oyuncu | Katil kim?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin