Selammm
Bu sefer burada kısaca kesecegim ve yorum sınırı koyacağım 😡😡😡😡
150 diyelim mi
Yazmam ki diğer bölümü oturup beklerim
Üstten ufakça bağlanmış saçlarını son kez düzeltip bacaklarını çok da sarmayan mavi köyünü eliyle silkeledi.İlk defa Taehyung'u basketbol oynarken görecekti ve üstelik takım kaptanıydı,bir sürü kez namını diğerlerinden duymuştu.Heyecanlı hissediyordu.
Çok süslü görünmek istemesede giydiği toz pembe kısa tişört ve hemen üstüne giydiği siyah montuyla tam bir paketli şeker gibi göründüğünden habersizdi.Ellerini ceplerine sokup vanslarıyla ufak ufak yere vurarak sıkıldığını belli etmek istedi.
Jimin henüz gelmemişti ve maç birazdan başalayacaktı.Oysaki Taehyung'a maçtan önce kocaman bir sarılma vermek istiyordu.Hem de utanmadan.
"Geldim geldim.Çok bekledin mi hava da soğukmuş keşke içeri girseydin?"
Gelen Jiminle başını kaldırıp gülümserken iç çekti.Çok bekledim deseydi arkadaşı suçlu hissederdi ve Jeongguk da çokça üzülürdü.
"Hayır yeni gelmiştim ama acele etmeliyiz maçları başlayacak."
"Tamam tamam hadi."Jimin'in de Yoongi'yi izleyeceğinin pekala farkındaydı.Ne kadar sevgili olmadıklarını bilse de birbirlerine değer verip hoşlandıkları çok belliydi.Jeongguk bile böyle şeylerden pek anlamasa da bunun farkındaydı.
"Biliyor musun ggum Yoongi ile iddiaya girdik?"
Konu ilgisini cekmiş olacak ki gözlerini yoldan ayırıp adımlarını bozmadan merakla Jimin'e baktı. Böyle oyunlara bayılırdı Jeongguk.
"Ne iddiası?""Basketbol maçını kesinlikle kazanacağını söyledi ben de ona bu kadar net konuşmaması gerektiğini söyledim."
"Yaaa üzülmüştür."
"Üzüleceği şekilde demedim.O da şakasındaydı zaten.Kazanırsa o benden bir şey isteyecek kaybederse de ben.Yani her türlü kârıma olacak çünkü ne isteyeceğini biliyorum."
"Ne isteyecek ki?"
"Bu özel bir şey.Sen de Taehyungla gir ilişkiler anlatılmaz."Kaşlarını çattı Jeongguk.
"İlişkiler mi?"
"Evet hayatım.Bence çok tatlı bir ilişkiniz var."
"Peki anladım sanırım.Sen benimle iddiaya girer misin?"
Jimin ima ile kaşlarını kaldırdı.İlişki kelimesini öylesine bir dostluk olarak anlamıştı can köşesi."Hayırr ama Taehyung'a sorarsan seninle seve seve iddiaya girer."
Taehyung ile herhangi bir şey yapma fikri Jeongguk'un kulağına epey hoş gelmişti.
"Tamam o zaman acele edelim."
Jimin'in elinden tutarak okul bahçesine girerken aradığı bedenin spor salonunun girişinde birkaç kişiyle konuştuğunu gördüğünde umursamayarak koşturmaya devam etti.Normalde olsa gitmelerini bekler sonra yanlarına giderdi.Fakat Taehyung ona yanımda kim olursa olsun ne zaman istersen çekinme ve gel demişti.
Canına minnetti elbette.Öyle de yaparak aceleyle Taehyung'un yanına vardığında konuşan sarışın kızdan çevirdiği bakışları anında yüzünü bulmuştu.Yanaklarının kızardığını hissetti.
"Ben Yoongi'yi bulacağım.Her iddiayı kazanırsın biliyorsun ggum."
Jimin'in elini bırakıp gitmeden önce kulağına söyledikleriyle bir şey demeden kızlara gelişi güzel bir şeyler diyip yanına adımlayan esmer bedene bakmaya devam etti.Taehyung'a forma ne kadar da yakışmıştı.
Belirgin pazuları sıfır kollu tişörtten iyice belirginleşmiş,giydiği yarım şortla da bacak kasları gözleri önüne düşmüştü.Bakışlarını bedeninden çekmek istedi,utanmıştı.Hem Taehyung böyle üşümüyor muydu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovebus| Taekook √
FanfictionOkulunun ilk gününde otobüse binen Jeongguk,yanındaki çocuğun oturduğu yerden kalkmasıyla kendisinden rahatsız olduğunu düşünür ve her şeyi yanlış anlar. Texting+düzyazı