31🦋

5K 535 374
                                    

Yeni yıla bol yorumla girelim

Sınır 200 diyelim ve size iyi okumalar dileyeyim

Güzelce eğlenin

Gelen mesaj bildirimine baktıktan sonra utançla iç çekip telefonunu kapattı,salaş eşofmanın cebine attı ve Taehyung'un kendisi için hazırladığı ve günlerdir üzerinde yatmasına rağmen kokusunu kaybetmemiş yatağından kalktı.Uzun süredir fazlalık gibi hissetmiyordu,çocuğun yanında.

Yanakları fazlaca kızarıktı ve inkar edemeyecekti ki bu durumdan fazlaca hoşnuttu.

İddiaya girmişlerdi,o an bunu çok kafaya takmamıştı ama şimdi sözünü tutması gerektiğini fark etti.Taehyung'un yanında etekle mi gezmek?

Tanrım,ne günah işledim diye düşündü.

Ayrıca hoşlandığı çocuğu öpmüştü.Kendisi öpmüştü.Hür iradesiyle.Sormadan,sinirlenmiş ve öylece öpmüştü.

Taehyung'dan önce ne fazla sinirlenir ne de insanları gözü dönecek kadar kıskanırdı.İç çekerek Taehyung'un birazını kendisi için ayırdığı kıyafet dolabına adımladı.

Taehyung kendisi için tatlı bir milat gibiydi.Milyonlarca kişi Hz İsa'nın doğumunu milat belirlerken Jeon jeongguk,Kim Taehyung'un hayatına girmesinin üzerine kalan her şeye kırmızı bir çizgi çekmişti.

Elbette hâlâ öz güveni düşüktü,kendini sevmiyordu ve bir sürü gereksiz takıntısı vardı ama hepsine tezat Taehyung'u vardı.Yetmez miydi?

Yeterdi elbette.

Beş dakika öncesine kadar Taehyung'un gözüne birkaç gün uğramamayı düşünse de şimdi farklı bir sebepten ötürü yanına gidecekti.Üstelik Bayan Kim evde yoktu.

Cebine koyduğu telefonunu çıkarıp aklına gelen iki isimle toplu arama başlattı.Onlardan akıl almayı seviyordu.
"Ggum.İyi misin?"
"Jimin hyung,aaa konferansa almışsın bizi."
"Aaa Yugyeom.Naber?"

Birkaç dakika boyunca ikilinin kendi aralarındaki sohbetin bitmesini bekleyip kendisiyle ilgilenmelerini bekledi ancak çoktan ayrılan hyuna ve dawn ikilisini konuşan oradan başka konuya geçen çocukları susturmak için araya girdi.

"Ya bir saniye,sonra konuşursunuz şimdi daha önemli bir işimiz var."
"Ay ggum biz seni unuttuk."
"Gerçekten,ne oldu sana? Anlat bakalım."
Dolabın yanında ayakta durmaktan sıkılarak belinden kayan pijamasınıpijamasını çekiştirdi ve yere oturdu.

"Şimdi Jimin benim aklıma girdi."
"Her şey nasıl hep benim başımın altından çıkıyor?"
"Of sus konuşsun bir."
"İşte iddia falan dedi ben de Taehyung'un aklına azıcık sokuldum ve bir anda iddiaya girdik."
"Ee ne güzel işte.Nesine girdiniz?"

"Şey normalde şeyineydi ama Taehyung şey dedi."
"Oha öyle mi olmuş?"
"Yalnız öyle olmamıştır araştırmanı öneririm."
"Jeongguk biraz daha şeyleri açar mısın,yoksa biz kendi kendimize başka konular açacağız?"

"Ya şimdi ben etek giyeceğim."
"Azmış bunlar."
"Hiçbir şey giyme boşver."
"Ben de masum sanardım çocuğumu."
"Jimin onun annesi değilsin."
"Nereden biliyorsun?"

Bıkkınlıkla iç çekti,bu ikisi bir araya geldiklerinde asla ciddi olmuyorlardı.Neden aynı anda ikisi ile konuşmaya çalışmıştı ki?

"Birinizi aramadan atmadan ciddi kalır mısınız? Rica ediyorum."
"Tamam sustuk."
"Şimdi giymek istiyor musun? İlk önce onu öğrenmeliyim.Ne olursa olsun zorunda hissedersen Taehyung'un kulağını çekerim."

"Yani belki biraz istiyorum."
"Gerçekten bu yeni nesil çok fena."
"Haklısın,hepsinin aklı bir yerlerinde,ay bogum dur sonra şimdi abimle ilgileniyorum."
Gelen öpücük sesleriyle dişlerini sıktığında ikisi adına utanmıştı resmen.

lovebus| Taekook √Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin