Kapitola 4. Temnota a Dobro

10 0 0
                                    

V dalším části bude spíš o temné věci
Málokdy se zjevuji temné vzpomínky ale od mala jsem dost trpěl s jednou postavou která vždy převláda moje sny a upravuje tak abych nejvíce trpěl připadal jsem si jak kdyby na mě útočil Freddy Kruger ale vždy zaútočil na to co mám raději přátelé rodina prostě bral podoby jaký byly hlavně bral podobu mého otce a to jsem se divil když ho mám tak rád ale vždy co jsem usnul tak okamžitě ani ne pár sekund mě někdo nahanel myslel jsem si že rok budu ty příběhy ovládat že dokážu jsi představit jinak svět a ovládat sny jaké bych měl ale než to padne tak v dětství jsem se bál dost když jsem pořád mě nahanel a když mě chytl tak jeem se nemohl ani hnout a jako moje duše by byla absolutně jinde úplně jako by rozdělil na dvě půlky když někdo odešel tak nějaká síla okamžitě na horu a slyšel jsem jen dupany a nebo rychle utkání a okamžitě mě chytl bez problémů a to bylo vždy ale myslel jsem si že to bude nějaká mysl která se mi zdá po 10 letech jsem měl nějaké ty sily jak ho vzít a úschovat ho do krypty jak má Faraon a uzavřít ho navždy čím dál více jsem bojoval tim byl slabý a dokazal jsem ho porazit a uzavřít ho do krypty občas povolí tak se to míchá ale vždy vyhravali dobro nad zlém Tedka je to dost vyváženo že se mi libili sny které byly dost dobrodružné a nebo nějaké magické síly a nebo vidinu občas se ty sny splní jak popravdě v první dílů ohledně Pavlovi Hlavy to jsou trošku pravdivé ale občas moje fantazie jsou dost chaotické a další sny ale doufám že čím dál více jsem dospělí tak dokážu ovládnout sny a udělat si to podle sebe jednoho dne se to musí pověst tak nechám čas plynout a uvidíme jak to ovladnu ? Ale je to dost těžký než nějaký ten sen hlavně ty sny nemohu až tak měnit vždy se probudím v tom že ten sen se neukonci úplně ale vždy jde si to představit ale uvidíme jak to uděláme ve všem pořádek.

Tenhle příběh je o tom jak popisuji ty sny další příběh uvidím jak se udělá jelikož jsem nedokončil příběh Herdyn Vládce takže uvidím

Příběh SnůKde žijí příběhy. Začni objevovat