Kapitola 3. Herdyn Vládce

45 0 0
                                    

V Reálu:
Bylo léto když jsem u Babičky je tam klid a dá se tam přemýšlet o věcech bylo skoro večer a byla večeře měli jsme tousty.
Po jídle jsem si šel osprchovat vyčistit si zuby a šel jsem nahoru se koukat na Herdynuv stream bylo kolem 22:00 a už mě babička říká ať jdu spát tak jsem odešel do postele a usnul
Ve Snu:
Pleb ( Neplatič) Pavel (Herdyn)
Když jsem se probudil byl jsem jako v historii měl jsem brnění a meč a šly jsme útočit na vesnici která měla jenom opevnění že dřeva bylo mi líto že ta vesnice měla být zničená ale zaslechl jsem někoho že ta vesnice patří plebu a Pavel dal rozkaz "zničte tu vesnici a nenechte ani živáčka na živu,, Rytíři (subs) tam vyběhli a šlo slyšet křik a pláč když jsem vyšel do vesnice šlo vidět vypálená vesnice všechno hořelo na půdu se prosakovala krev lidí který nic nemohli dělat aby se zachránili když jsem to viděl bylo to šílené. A Pavel byl rád že to viděl neměl vůbec žádné slitovaný. Člověk který miluje peníze ale taky pomáhal Rytířům s výbavou a cvičením to jsem měl na něho rád že tohle dělá ale stejnak to bylo málo měl ženu Míšu byla překrásná jako by na ní svítil měsíc šaty úplně hedvábí a lidí si ji oblíbili. Další den jsme šli dál ničit vesnice/města a našli jsme město které můžeme obléhat hrad plebu plebove se stále drželi jak to jenom šlo to mě někdo omráčil a unesl Pavla zajímala bitva nevnímal to už vzbudil jsem se v jeskyni svázány a jenom co jsem slyšel jak se směje Čarodějnice a říká jestli tě baví sláva a vítězství tak to jsi na omylu začala čarovat abych si na nic nevzpomněl vzbudil jsem se jak Pavel ničí Město a všichni začínají umírat a jsem vzal jsem pár lidí a snažili jsme se utéct ale zahlédli jak utíkáme a šly po nás rychle jsme věděli že se nemůžeme dostat tak jsme utekli aby nas neviděli a hráli na mrtvého nevšimli si toho kromě 2 lidí kteří jsi mysleli že zabijou rytíře a tu najednou jsem viděl les zvedl jsem lidí kteří žili a utíkali jsme před smrtí do lesa tu najednou v dálce vidím Rytíře kteří se blíží rychle jsme se schovali do křoví ukrýt než nás chytnou . Rytíři rychle prozkoumali a nepochybně odešli zpátky za králem .
Z úkrytu jsme pak rychle utíkali k hlavnímu hradu Plebu
Pavlův pohled:
Když dobyli hrad měl hřejivý pocit se tam kouknout jak všechno je na popel krev která sakovala půdu a zahlédl lidí kteří utíkají do lesa a tak zvolal osobní rytíře ať je dostanou viděl jednoho muže který měl plášť z Erbu jeho znaku a povídá "Hmm zvláštní že by někdo ukradl plášť??,, Rytíři se vrátili a řekli že nic nenašli pokývl hlavou a dál povel ať se vrátí zpátky do tábora já se ještě kouknu co tady zbylo vezmu si osobní rytíře ať to tady prozkoumají v tom přišla čarodějnice a povídá "Nechybí ti nějaký Rytíř,, (Zlostni smích) Pavel se pozdvihl oči a povídá "Ne nikdo mi nechybí všechny rytíře mám v Táboře . Čarodějnice promluvila "ty jsi viděl toho člověka v tom plášti,, tu chvíli se mu zastavilo tukot srdce a řekl nezdvořile Ano proč !? Řekla "Je to jeden z tvých rytířů proměnila jsem ho hahahah,, naštval se už měl nachystání meč a byl připraven ji useknout hlavu použila kouzlo aby tělo se změnilo na prach mezitím přišli osobní rytíři a ptali jste v pořádku můj králi a řekl jím ano jdeme zpátky do tábora a šli zpátky do tábora a ještě požádal od svého kancléře aby spočítal rytíře a doufá že to byl jenom vidina .
Můj pohled:
Šli jsme dál už se skoro setmělo a řekl jsem zde uděláme tábor a zítra tam budeme posbírali jsme dřevo potom lovili ryby a přinesl skoro byla tma. Zapálili jsme oheň vypravili si historky legendy byly všichni unavený a šly spát až na jednu osobu která nemohla spát protože ji byla zima a tak jsem odelal plášť aby se zahřála povídá doufám že jak budeme v Hlavního města Plebu že budeme bezpečí taky doufám mluvil sebevědomě sedla vedle mě usnula a pořad se díval se na ten plášť a vidí tam Erb vůbec si ho nepamatuje či je to erb mohlo to být z dvou klanu které byly mocny než jsem ho nepoznával a tam jsem zavíral oči a usnul
Pavlův pohled:
Ten den zjistil od kancléře kdo jím chyběl srdce ho ranilo že jak bylo možné že jsem si to nevšiml byl naštvaný měl chuť něco zničit ale měl tam Míšu a říkal jsi "Proč jsem sakra neviděl proč že ten jeden rytíř je můj sub a ta ježibabí musela proměnit na pleba .
Jeho vztek byl tak silný že hodil skleničku a Míša říká "Pajo klid stále ho můžeš proměnit zpátky nebo řekla ti jak ten účinek trvá!? ,, Pavel odpověděl "Ne nic mi neřekla!! . Však musí být způsob jak ho vrátit zpátky. Vytekla slza a šel ven se uklidnit a vyšel na horu a říkal "Doufám že tě najdu ,,

Bohužel jsem se vzbudil v Reálu takže pokračování bude cca za dva dny děkuji lidem kteří čtou můj Příběh Snů :) napište co mám zlepšit

Příběh SnůKde žijí příběhy. Začni objevovat