Herdyn Vladce 2.díl

47 0 0
                                    

Do Realů nebudu dávat protože je to stejný

Pavel (Herdyn) Pleb (Neplatič)
Rytíři (Subové)

Ve Snu :

Můj Pohled:
Vzbudil jsem se před svítáním slunce protáhnout přišel jsem s jídlem a přemýšlel ohledně erbu komu to může patřit měl tucha že to můžeš být jednoho z klanů buď Moderátorů nebo Herdynuv ale nechtěl na myslet  v táboře jsem rozdělal oheň a opékal ryby hned po té se vzbudili všichni řekli si dobré ráno a dali se do snídaně ještě mi vrátila plášť a poděkovala byla fakt hrozná zima jak dosnídali tak se zabalili a šli do hlavního hradu plebu kteří by měli být za nějakou dobu a doufám že najdu odpovědi jsem koho je ten erb?
Pavluv pohled:
Vzbudil se odpoledne moc toho nenaspal večer pořád přemýšlel jak vrátí zpátky toho může zpátky na rytíře šel za svým kancelářem aby připravil je do boje na vesnici Plebu a požádá mír s druhým klanem (Moderátorů) šel se kouknout na své rytíře zrovna trénují a zamýšlel se ,, Achh kdyby tady byla ježibaba mohla by mi to říct jak dlouho to trvá ten účinek!?,, a to se rozhlédl okolo a vidí tu Čarodějnici. Rozběhl se za ním a povídá ,,Hej ty Čarodějnice!! Počkej potřebuji s tebou mluvit!! " Čarodějnice se otočila a řekla jsi "Bože to je Pavel ,který chce toho může zpátky na Rytíře ale já mu nic neřeknu jak to zvrátit ChiChi., (žalostný smích ).Jak Pavel došel za ní byl  celý udýchání a ptal se ,,Prosím tě  Čarodějnice mám otázku ?? Jak dlouho ten účinek trvá!!" Naštvaně odpověděla i Čarodějnice ,,Účinek trvá dlouho pokud si nevzpomene na tvůj klan,, Pavel se usmál ,, to bude jednoduchý stačí si vzpomenout na můj erb nebo kdo jsem já,, Čarodějnice zdvihla hlas ,, Pokud ho zabijou tvá moc bude slabá a rytíři tě nebudou poslouchat pamatuj !!" Pavel řekl ,,Můžeš mi říct jméno toho může kancléř mi to nechtěl říct,, Čarodějnice odpověděla ,,Ne nemůžu ty to říct jelikož to tvůj kancléř ví ale nechtěl ty ublížit už musím jestli bys chtěl pomoc víš kde mě seženeš" Pavel vyhrkl ,,Počkej!!" A byla pryč hned na to přišli rytířy a ptali se jste v pořádku můj králi otočil se a povídá jsem v pořád pojďme zpátky do tábora a příveďtě mi kancléře .
Můj pohled:
Byly jsme před  hlavní  bránou plebu a čekali dokud náš neviděl stráž a povídá Co tady děláte? My jsme odpověděli jsme plebové kteří zůstali naživu hrad byl úplně zničený kvůli  klanu který si prý říká Herdyn Strážce se zamyslel a bez váhání jím otevřel bránu a řekl ať se dostanou k královi šli za králem je varovat ale jak nás uviděl na mě něco viděl požádal mě abych si sundal plášť bez váhání jsem si ho odepl dál můj plášť když tom rychle zrudl a zavolal stráže
Ihned ho zatknete je to špión!!  Vrhli se na mě a říkám puste mě!! A to rychle se zastali,, za co by měl jít do vězení nebo být popraven"?? Ptají se lidí kteří šly celou cestu s ním. Král na to odpověděl střelhbitě ,, je to z klanů Herdyna ten erb patří jím je to špión lidi kteří mají divné tušení že to byl celou dobu špion a řekli mu tak proto nás Zachraňoval a řekl nám že je taky pleb. Vůbec si nic nepamatuje nevím kdo jsem .Král na to řekl jasný protože vás chtěl ošálit aby jste mu důvěřovali .Stráže chopte se ho a dejte ho do žaláře!! to najednou přišel posel že se nám že se blíží klan Herdyn. Král z toho ztuhnul měl plán svázal mě a šel před bránu a a čeká než přijde klan Herdyn.
Pavlův pohled:

Od kancléře věděl kdo chybí a šel dobíjet hlavní hrad plebu a to najednou viděl před hradbami krále s tím může Pavel zastavil vojsko a šel vyjednávat s králem měl na výběr buď toho rytíře dá a nebo zničim tenhle hrad se zemí ale král se mu vysmál do obličeje na to odpověděl chceš zničit hrad tak ho znič ale toho muže už nikdy neuvidíš Pavel se naštval a agresivně mu vysvětlit tak jestli ho uneseš tak toho bude litovat vrátil se zpátky k vojsku a šli zpátky do tábor mezitím plánoval  jak získat  hrad a zachránit toho rytíře zrovna přišla Míša a vykládá ,, Pájo už víš kde je ten Rytíř?? ,, Pavel se obrátil ,,Samozřejmě ale mám strach,, Míša se podivně zamračila ,,A proč máš takový strach ?? ,, Podíval se na ní a začal mluvit ,, Účinek trvá dlouho pokud si nevzpomene na svoje jméno ale měla podmínku pokud ho zabijou nebo zemře tak ztratím kontrolu nad vojsky a budu oslabený,, smutně se koukl a začala mluvit,, Tak z tohoto důvodu jsi vystrašený dneska a nešlo by abych vládnula já?? ,, Pavel se podíval na ní ,,To by šlo ale nevíme jak ??,, Míša odpověděla ,,Hele rozhodni se jdu si lehnout tak dobrou Pavle,, Pavel na to ,, Dobrou Miško ,, Jak odešla na pokoj Pavel šel navštívit  kancléře říct mu plán a s tím nápadem souhlasí a požádal aby sepsal polovičnou moc k přítelkyni kancléř začal psát do zítra to budeš mít můj pane. Pavel odešel ven se kouknout na měsíc a v duchu si říká ,,Doufám že si na mě vzpomeneš a budeš tady bok po boku už jen zítra,, .
Pokračování příště

Příběh SnůKde žijí příběhy. Začni objevovat