V Reálu:
Je skoro půlnoc. Sledoval jsem stream u Herdyna . Viděl jsem hodně videii co fanoušci vytvořili a už mě to unavovalo, protože se to opakovalo ten Edit hned po ukončení videii jsem vypnul PC a odešel se zachumelit do peřin na mobil na stream a už jsem ztrácel sílu se koukat na stream a zavřel jsem oči v klidu jsem poslouchal Herdyna a při to jsem už usnul .
Ve Snu :
Byl jsem zase tam na Herdynovem Streamu ale nebyl to o konkurz o Editora ale hrálo se TFT (Team Fight Tactics) a zrovna vyhrál 1.místo a řekl "Vi VON ZULUL ,,
A dával další hru s fanoušky a já jsem si to koupil za věrnostní bodů (diamanty) a daval pozvánky ve kterém tam byl tam Star_dust_cz , Mrchickenxnugget, Skywhite01 a já. Dali jsme start a vybírali jsme si hrdiny zatím jsem prohrával na začátku a Herdyn měl pořád plné životy říkal že to bude další čistá hra s plnýma životama už se tak radoval a už to ztratilo na 4 lidí Já ,Nugget ,Star a Herdyn a vybírali jsme si championa a já jsi vzal Veigara protože mi chyběl tier 3 Veigar a jak jsme si vybrali a šli jsme zpátky do svých aren a měl jsem tier 3 a za chvili jsme měli bitvu proti sobě a já jsem chytl Herdyna a říkam si hmmm.. GG to už nemám jak vyhrát a pousmal se a hrdě řekl "jóó pikachu budeš můj,, začala bitva zatím jsem se držel ale měl větší převahu ale stále je ta naděje že bych mohl výhrat bitvu mezitím už Star porazila Nuggeta a Veigar už vyhazoval Ulty na Branda byla jediná naděje jak vyhrát a ten okamžitě zemřel a na streamu bum že by padali talíře "Auuuuu!!!,, a říkám si "Co se děje ? ,, a on stále řval nakonec bitvu jsem vyhrál diky naději která byla . Herdyn za minutu řval na mě "Ty hajzle jeden ty si mě bouchl do hlavy a mám otřes mozku ,, a já pozvedl obočí napsal do chatu jak bych to udělal ani nevím že bych tě bouchl hned další řev a on chytl nerva říkal mi "počkej jak si tě najdu rozmlatim ty tu nevymáchanou hubu a zakopu tě do země!! ,, rychle vypnul stream v duchu si říkám jak bych to mohl udělal? Vůbec nemám žádné schopnosti jak bych to mohl byt já ?? Začalo mi bušit srdce divoce jak nikdy předtím po hodině klidu šel do koupelny se osprchovat se vyčistit zuby oblékl do pyžama a přišel za rodiči si popovídat. A tu najednou můj otec řekne ty už radši nemluv jinak ty dám přes hubu. Říkám mu proč safra? on řekl proč!? proč?! Protože jsi mě svyhl do hlavy kvůli tobě mám otřes mozku a Já jsem že vzteku zařval "Jak jsem ty to mohl udělat!! Se koukám na stream a tam na mě řve a jak já přijdu do obýváku tak ty taky jsi dostal do hlavy a říkám ty nebyl jsem to já!! ,, A on se mě tak divně podíval že radši nic neříkal a šel jsem do postele tu najednou jsem se vzbudil do skutečnosti.
V Reálu:
Vzbudil jsme se bylo v 9:00 ráno A já jsi říkal byl bych schopni tohle někdy udělat myslím že ne Herdynovy bych to neudělal a šel jsem za rodiči říct ahoj a šel jsem dělat snídani a umýt si obličej a vyčistit zuby.
Pokračování příšte :)
ČTEŠ
Příběh Snů
FantasyDobrý den jmenuji se FireWater a stále ve snu se mi něco zjevuje divně sny které se mi zdálo a detailně popsat užij te si čtení mojích snů