Pavlův pohled:
Od toho dne Pavel moc nespal protože se připravoval se jak ho zachránit bez boje, ale bez naděje nic ho nenapadlo šel za čarodějnici o radu žila v jeskyni takže věděl kde by mohla být. Jak přišel k jeskyni věděl že to je ono protože blízko toho byla vypálená vesnice Plebu zaťukal a šel dovnitř tu náhle pozdravil. Čarodějnice nečekala takovou návštěvu a začala se smát a odpovídá: ,,vydá vydá vydá koho nám to čerty nesou už ti došli nápady? " Pavel vyzdvihl obočí a řekl: ,, Ne chtěl jsem požádat o radu " kouká jak k smyslu zbavená a odpověděla: Proč chceš radu nikdy jsi jí nechtěl tak z jakého důvodu tohle žádáš ? "
Pavel se pousmál a odpověděl
"jelikož nevím jak mám zachránit může aby se mu nic nestalo žádám že pokud ho osvobodím pomůžeš mi ho vrátit zpět "
Čarodějnice s otevřenou pusou a začala mluvit " málo kdo ode mně chce abych zvrátila magii kterou jsem na ni dala ale je jedna podmínka kterou bych chtěla " Pavel se dost podíval jak bych ji chtěl zabít ale ustal to a povídá " jaká podmínka to má být odpověděla čarodějnice "že mohu zůstat tvém azylu nebo v Hradu jako čaroděj bereš to " Zajímavý já přijímám tvoji nabídku podali si ruce a jeden druhého následovali do Tábora Kancléř okamžitě přišel a říká klan Moderátořia souhlasí o mír s vámi dneska máte vyjednávaní ohledně jak zaútočíte na hlavní hrad plebu na vzdory tomu máte velkou šanci se s němá zaútočit a získat může zpátky
Pavel odpověděl dobrý nápad navzdory tomu mohu ztratit všechno jdeme vyjednávat
Můj pohled:
Vzbudil jsem se ve vězení neměl jsem ani tušení co semnou chtějí udělat když Pavel nemá takovou moc aby mě zachránil ale stále si nemohu vzpomenout co jsem a kdo jsem tu najednou se tam objeví dívka která semnou cestovala a ptala se proč jsem je chtěl zradit špione na to jsem odpověděl kdybych věděl kdo jsem a jak se jmenuji jsem myslel že jsem jeden z vás ale mýlil jsem se navzdory tomu se objevil král Plebu okamžitě od něho odstup s ním mám dobré plány pojď se připravit do války ten člověk bude dobrý obětní beránek kterého pak zabiju zastavilo se mi srdce a nevěděl co říct cítil jsem bezmoc a beznaději doufám že mě Pavel pomůže.
Pavlův pohled:
Po vyjednávání s Moderátoři dopadlo skvěle hlavní velitel Nugget který měl dost zkušeností udělal plán na zničení armády plebu a dobití hlavního města plebu ráno vyrážíme tu noc co Pavel byl ve stanu s Mišou povídá: Miško prosím tě žádám od tebe jednu věc s tvou mocí svěřenou kterou jsem ty dal žádám jednu věc. Míša odpověděla: pokud by to nevyšlo co mám dělat když tě uvidí jak si slabý tak budou chtít mě svrhnout. Pavel odpovídá sklesle: Nemám na výběr pokud bys chtěl se účastnit bitvy nejsem proti abys mě podpořila Míša vesele podívala a narovinu řekla: Samozřejmě nejsem proti a jsem rád že si se na to zeptal jsem ráda se podívám jak budeme bojovat. Pavel se usmál a odešli spát .
Můj Pohled:
Moc jsem se nevyspal pořád se bojím jak to semnou něco bude když tu najednou se objevil král plebu a řetězem kolem krku mě svázal a vedl mě do jeho komnaty kde mě balkon výhled měl přes celé království a říká pokud nesplníš to co ty příkazu tak zemřeš neměl jsem důvod se jak nějak bránit zachvili to začne milí muži stále nevím jak se jmenují to by mi asi napomohlo tomu kdo jsem ale otázka proč mě Pavel chce zpátky to jsem pro něho nějak důležitý a nebo jak jsem si umysl v hlavě tu najednou padl zvonek a král mě chytl za řetěz a říká ještě jediný útok na můj hrad tak ten člověk umře tu najednou vidím dal Pavla jak opodál říká moje jméno ale z dálky to šlo blbě slyšet ale první slovo bylo Fire to najednou se mi část začala vzpomínat kdo jsem a postupem času když Pavel přišel do komnaty kde byl král tak řekl nech FireWatera na pokoji sraci tu najednou jsem vzal meč a stal jsem bok po boku s Pavlem a začali jsme bojovat proti králi Plebu.
Pavlův pohled:
Hned brzo ráno se probudil navzdory tomu v kolik šel spát tu najednou od kancléře bylo řečeno vojska jsou připraveni do boje a klan moderátoru to samé. Ohromné usmál se připravil koně a během chvíle se objevila Míša a povídá Pavle prosím tě kdyby se cokoliv stalo tak věř že budu s tebou i kdybys měl ztratit svoji sílu. Pavel byl dojat od své přítelkyně a povídá Miško prosím tě vím jak ho zachránit nebude to lehký ale uvidíš že to vyjde.
A ty víš jak se jmenuje říká Míša
Pavel se zamýšlel ale klidným poklesem podívá od kancléře jsem to nedozvěděl protože si myslí že mě dost ublíží že bych jsem se z toho nevzpamatoval.
Míša odpověděla půjdu s tebou abychom se to dozvěděli kdo to je jelikož ho chce král zabít
Pavel s Míšou šli za kancléřem
ČTEŠ
Příběh Snů
FantasyDobrý den jmenuji se FireWater a stále ve snu se mi něco zjevuje divně sny které se mi zdálo a detailně popsat užij te si čtení mojích snů