Osa1 Mun tarinaa..

64 2 0
                                    

No terve vaa sullekkin.. just sä joka tätä lukee..
Lupaa mulle tää mulle ennen kun luet yhtään pidemmälle. Jos et lähe menee okei?
Lupaa mulle ettet sääli mua missään kohtaan okei?
Hyvä.

Oon 16-vuotias tyttö. Mun nimi on Safira mut sano vaa Safiks.. tiiän outo nimi mut tuskin sun nimes on yhtään parempi. Vai onko? Enpä usko.. Hiukseni ovat mustat. Minulla on ruusu tatuointi kaulassa ja sulka kädessä. Myös töherryksiä jaloissa myös kropssani. Minulla on smiley ja kielikoru. Hiukseni eivät ole hirveän pitkät ovat suunnilleen vähän yli kaulan.

Kelataas vähän mun historiaa.. synnyin Los Angelisissä.. uskoisiks no rehellisesti en kyllä mäkään.. Noh missä mun vanhemmat? Isä ampui itsensä äiti hylkäs.. yllätyitkö? No en mäkää..
Isäni oli nisti ja juoppo.. äitini narsisti..
Ai onko mulla sisaruksia? On sisarpuoli.
Käyn perus Collegessa.. koulu on syvältä eiks vaan? Jep samaa mieltä. Mut hei ootteks tavannu mun ystävää Kovua? Ai ette vai..? No ei hätää mää tutustutan teidät toisiinne.

Kovun vanhemmat on syvältä.. Kovun vanhemmat ovat hyvin tiukkoja.. jopa lyövät häntä ja yllätys he ovat juoppoja myös.. Ai et säkään yllättynyt vai? Älä huoli ei mekään. Me eletään Kovun kanssa melkein kahdestaan.. pitkin katuja ja kaupunkeja.. dokataan yms. Perus bull shittiä.. mut mikäs siinä? Perus teinin elämää..
Mut sit jotain tapahtui.. Mentiin Kovun kans paikkaan johon meidän ei ois kannattanut mennä.. ja nyt Kovu on koomassa. Ai miksi? Sitä puukotettiin suoraan keuhkojen väliin.. Kovulla on myös mustat hiukset mutta hänellä on WolfCut. Kovulla on kielikoru vähemmän tatuointeja. Kovu on 16-vuotias myös. Olemme tunteneet toisemme 3-vuotiaasta. Tästä vasta meidän tarina alkaakin.

Oman tiensä kulkijaWhere stories live. Discover now