Juttelimme Kovun ja Ivanin kanssa niitä ja näitä.
Istuimme hiekkarannalla viltti allamme.
Hyvä musiikki alkoi soimaan. Katsoimme kaikki kolme toisiamme ja nousimme ja rupesimme tanssimaan ja pitämään hauskaa. Kunnes yksi nelikko tulivat ja sanoivat: " Oman tiensä kulkijat ovat päässeet ihmisten ilmoille! Olette tulleet näköjään luolastanne"Ainiin ennenkun luet yhtään pidemmälle niin annaskun esittelen tämän nelikon. Jokainen heistä on 17-vuotiaita. Heidän nimensä on Ava, Sophia, Mia ja Ella. Ovat olleet minun ja Kovun kimpussa ala-asteelta asti. Mutta en häiritse sua enempään jatka lukemista nyt. Mene jo!
Lopetimme tanssimisen.. itseasiassa koko nuoriso lopetti. Katsahdin Avan suuntaan ja sanoin: " Jatka sinä matkaasi kultalusikka perseessäsi. " Ava vastasi: " Joillakin on rahaa ja perhe jotkut ovat oman tiensä kulkijoita ilman vastuuta ja rakkautta."
Huokasin. " Eiköhän mennä Kovu ja Ivan.."Ava: " Aijotko Safira paeta? Voi raukkaa.."
En aijo.. en kuuntele blondia mini shortseissa joka esittelee muovisia cittari kynsiään..
Ava katsoi pahasti ja nuoriso kiihtyy draamasta.
Ava astui eteeni ja laittoi kätensä leualleni niin että hänen muoviset tekokyntensä painavat poskiani ja sanoi: " Nämä muoviset tekokynnet ovat aika terävät "Safira"Vinkkasin silmääni ja nappasin sormilla Avan nenästä ja väänsin sen nurin ja Ava kaatui maahan. Ja minun sormeni jolla runkkaan veljeäsi ovat aika vahvat.
Ava nousi ja huudahdin: "Jalat alle!" Lähdimme Kovun ja Ivanin kanssa nauru kurkussa karkuun.
Ava koittaa juosta perässä korkkareillaan mutta pääsimme karkuun.
Ivan kysyi: " Runkkaatko oikeasti" Katsoin Ivania naama vinossa: " No en helvetissä!"
Alkoi olla myöhä yö joten lähdimme kaikki erisuuntiin kotiin.
Astuin ovesta sisään ja huomasin hyvin tutut kasvot eteisessä..
YOU ARE READING
Oman tiensä kulkija
ActionTämä kertoo 16-vuotiaasta tytöstä kenellä on ollut rankka tausta.. mutta eipä ole epäonni mihinkään jäänyt.. - Lukeminen omalla vastuulla. Tarinassa käsitellään päihteistä, mielenterveydestä, seksistä ja rahasta ja myös on rajua kielenkäyttöä! Myö...