Osa5) Siskopuoli

15 0 0
                                    

Katsoin tuttuja kasvoja ja pitkään.
Safiran kasvot näyttävät vihaisilta. "Sinä.."
Kävelin keittiöön ja otin keittiöveitsen ja laitoin valot päälle. Olin lyödä häntä kunnes tämä huusi: " Älä! Älä! Olen Svetlana!" Hätkähdyin ja tiputin keittiöveitsen maahan ja huokaisin: " Miksi sä hiivit asuntooni ilmoittamatta!? Olisin voinut tappaa sinut!" Svetlana on siskopuoleni äidin puolelta ja se näyttää paljon äidiltämme. En ole koskaan pitänyt Svetlanaa "siskopuolena" Vain ihan pelkkänä siskona.

Istahdin olohuoneen sohvalle ja sanoin: " Mikä sut tänne toi?" Svetlana istahti viereeni ja huokaisi. " Tulin vain ilmoittamaan että äiti on taas täällä päin.." Hieroin hiuksiani ja mumisen vihaisena.
" Okei Svetlana.. tehdään näin. Sinä asut täällä etkä äitimme tykönä okei?" Svetlana nyökkäsi.

Svetlanalla ja mulla on kolmevuotta ikäeroa. Svetlana on siis 13-vuotias. Svetlanalla on maantienharmaat hiukset. Ne ovat pitkät ja luonnonkiharat. "Noh Svetlana.. miten on koulussa mennyt?" Svetlana nousi ja näytti kokeitaan. Jokaisessa on +A. Hieroin silmiäni ja katsoin Svetlanaa. " Et siis lunttaa? Tai... joku muu ei tee puolestas?" Svetlana hymyili: " Eip! Ihan itse tein!"

"Ilmeisesti olet ainoa fiksu ja viisas tästä suvusta.."
Svetlana naurahti ja hymyili ja sanoi: " Ilmeisesti!"
Nousin sohvalta ja halasin Svetlanaa. " Ihanaa että olet taas täällä!"

Svetlana vastasi: " Samaa mieltä"
Juttelimme Svetlanan kanssa jonkun aikaa kunnes Svetlana nukahti sohvalle. Peittelin Svetlanan ja menin itsekkin nukkumaan.
Ja hei sä joka tätä lukee. Vaikka mä mun siskopuolta peittelen ja hoidan mä en oo pehmis. Okei? Hyvä.

Oman tiensä kulkijaOù les histoires vivent. Découvrez maintenant