taehyung~jungkook
otcu manitam:
jeongguk
ogle yemegine ciktinmi
yoksa arka bahcede cocuklarla sigarami iciyosun🤨🤨jeongguk:
cocuklarlayim
nolduotcu manitam:
gelmen lazim
cabuk ol
seninle konusmak istiyorumjeongguk:
anlamadim
nereye geliyorum
neden geliyorum
NABICAKSIN BANA
BAK ALIRIM HE COCUKLARI ANANI SIKERIZ OLUM SENINotcu manitam:
hadi
lutfen
konusmak istiyorum senjnle
bodrumdaki kata gel
soyunma odasinin yanindaki tuvalet
kabindeyim ve cok kotuyum
gelmen lazim
kapiyi kitle iceri girince
lutfen hizli ol ders baslamadan konusmamiz lazimjeongguk:
sex teklifimi bu amk/
geliyorum bekle
ama eger gereksiz konusursan
gomerim seni oraya____________________
Hiç düşünmeden çocukların yanından ayrılıp okula girmek için ön bahçeye doğru yürümüştüm. Onu umursamamam gerektiğini biliyordum ama aramızda çok az şey yasanmasına rağmen onu istiyordum. Kalbim ağzımdan çıkıcakmış gibi hızlanırken merdivenlere yöneldim. İkili ikili merdivenleri indikten sonra bodruma varmıştım.
Kimseler yoktu, kalp atışlarımı duyabiliyordum. Dediği yer sol tarafımda kalıyordu ama hiç ışık olmadığından gerilmem en üst seviyeye ulaşmıştı. Titreyen ellerimle telefonumdan flashı açtım ve tuvalete doğru yürümeye başladım. Soyunma odasının önünden geçerken duraksamıştım. Arkamdan iş çevirdiğini düşünüyordum çünkü. Yavaşça kapıyı araladım ve içeriye göz gezdirdim. Kimse yoktu ve inanılmaz kötü koktuğu için daha fazla kurcalamadan kapıyı kapatıp tuvalete doğru yürüdüm.
Kapıyı araladığımda ağır sigara kokusu ve dumanı yüzüme çarpmıştı.
"T-Taehyung?" Neden korktuğumu bile bilmiyordum ama sanki bir şey olmuş gibi hissediyordum.
"3.kabine gel."
Onun senini duyduğumda biraz rahatlamıştım. Dediği yere yönelip kabini araladım.
Yapmamalıydım. Gerçekten o kapıyı açmamalıydım.
Taehyung bir elindeki sigarası ile şuan karşımda kendini çekiyordu. Açtığım gibi kapıyı kapatıp geriye doğru yürüdüm.
"Siktir."
"Jeongguk, yalvarırım."
Ağlamaklı sesiyle bana yalvarmıştı. Üstelik kendini çekerken yapmıştı bunu.
"Cezalı basketbol oynadık. Yemin ederim asla kaybetmem bugün ilk defa kaybettim. Orospu çocukları zorla azdırıcı içirdiler tüm takıma. Bu kadar etkili olacağını düşünmemiştim. Tek başıma yapamıyorum ve jeongguk ben, ben yanıyorum lütfen yardım et."
Gülmekle acımak arasında giderken kahkahayı patlatmıştım.
"Özür dilerim ama çok komik." Gülmeye devam ederken zar zor konuşmuştum.
"Jeon ne istersen yaparım yemin ederim."
"Bunun bi karşılığı olacak Kim Taehyung."
Derin bir nefes alıp kapıyı araladım yavaşça. Tam o sırada sigarasından son kez çekip yere atmıştı. Biraz daha yaklaşıp ayağımla sigarayı söndürdüm. Bana bakarak kendini çekiyordu hala. Bu görüntü beni yükseltmeye yetmişti zaten. Montumu çıkarıp kapının üstündeki askıya astım ve yavaşça eğildim önünde.
Gözleri beni takip ederken elini penisinden çekip beni izlemeye başlamıştı. Uzayan saçlarımı bileğimdeki tokayla tutturmuş bacaklarının arasına iyice yerleşmiştim.
Bana yardımcı olarak kalçasını kaldırmış pantolonunu biraz daha aşağıya indirmişti.
Derin bir nefes alıp soğuk elimi sıcacık penisine attığımda boğuk sesini duydum. Çekiştirmeye başladığımda gözlerini kaydırıp kafasını geriye doğru atmıştı.
"Ellerimin arasında titriyorsun Taehyung."
Cevap vermek yerine hırıltılı bir inleme sunduğunda boş tuvalette sesi yankılandı.
Yumruk yaptığı ellerinden birini ağzına götürüp sertçe ısırmıştı. Gerçekten kötü durumdaydı ve elimle halledeceğimi sanmıyordum.
Bana bakmadığı için aldığım cesaretle alt dudağımı sertçe ısırıp asla yapmamam gereken bir şey yaptım. Şişmiş, mor penisinin başına ufak bir öpücük kondurduğumda titreyip bakışlarını bana çevirmişti.
"Lütfen, yalvarırım devam et."
Hırıltılı ve boğuk çıkan sesiyle gülümseyip penisini dudaklarımın arasına gönderdim. Elleri anında saçımı bulurken çekiştirmeye başlamıştı bile. Dudaklarımı iyice kasıp penisini ezerken ileri geri hareketlerimi başlatmıştım. İnlemeleri kabinde yankılanırken kafama bastırmasıyla boğazıma deyen penisi midemi bulandırmıştı fakat bozuntuya vermeden yaşlı gözlerimle ona baktım. Dağılmış durumdaydı, saçları tel tel olup ıslanmış alnına yapışmıştı.
Elleri saçlarımı bıraktığında kafamı kaldırıp soluklandım. Biraz elimle devam ettikten sonra tekrar onu ağzıma kabul ettiğimde yeniden büyükçe bir inleme sunmuştu. Bu sefer hareket etmeden sanki bir lolipop yalarmışçasına penisinin ucuna dil darbeleri atıyor etrafında dilimi kıvrakça dolandırıyordum.
"Boşalacağım."
Söylediği şeyle birlikte titreyince penisine son bir öpücük bırakıp ayaklandım. Şaşkınlıkla bana bakarken montumu giymeye başlamıştım.
"E eline kuvvet o zaman Taehyung'cum bana yaptıklarının cezasıda bu olsun, sana şimdiden kolay gelsin."
Hiç beklemeden kabinin kapısını açıp çıktım ve arkama bakmadan ilerledim. Duyduğum küfür sesiyle keyiflenerek sınıfa çıkmak için merdivenlere doğru adımladım.
cuk diye oturmamismi
bence super bi ceza🤗🤗🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Smoke -taekook-
FanfictionJeongguk okula yeni gelen çocuğa ilk günden aşık olur. Ot sattığını öğrendiğinde onunla tanışmak için ot satın almak ister, fakat işler biraz karışık ilerler. texting/duzyazi