48.Bölüm

155 25 35
                                    

Beden eğitimi derslerinde gruba girmiş olmalarına rağmen Chanyeol ve Kyungsoo ayrı takılıyorlardı. Junmyeon Sana'yı hiç bırakmak istemeyerek yanından ayrıldı ve dik bakışlarıyla Chanyeol'e yöneldi. Chanyeol de aynı dik bakışları ona atıyordu.

Junmyeon iyice yanına yaklaştı ve "Mark bana bunu yapınca aklım başıma gelmişti belki sende de işe yarar." der demez Chanyeol'e bir yumruk attı.

Kyungsoo'nun gözleri şokla kocaman olurken Chanyeol anlamıştı durumu hiç karşılık vermeye çalışmadı ve çoktan konuşmaya başlayan Junmyeon'u dinledi.

"Bak, Jeongyeon benim için çok değerli bir arkadaş. Hatta buna inanmayacaksın belki ama beni yerin dibine de sokup çıkarsa kızlar arasında benim için en değerli olan arkadaşım o." dedi 'arkadaş' kelimelerini vurgulayarak. "Hiçbir zaman fazlası olmadı. O beni severken bunu bildiğim için onu üzmemeye gayret ettim o da benim için fazlası olmayacağını anlayınca vazgeçti. Şimdi sen bin yıl öncesinde kalmış bu olayı bahane ederek onun kalbini kırıyorsun. Gözlemliyorum onu beni severken hiç bu kadar durgun ve üzgün olmamıştı. Çünkü ben senin yaptığın gibi ona önce seviyorum diyip sonra da aşkına inanmamazlık yapmadım hep aynıydı aramız. Onu önce çekip sonra itmedim. Şimdi, eğer onu seviyorsan Jeongyeon'un aşkına sahip çık, sevmiyorsan da benim yaptığım gibi sevmediğini belli et ki o da seni aşabilsin onu daha fazla üzme."

Chanyeol'ün kendisine bir şey demesine fırsat vermeden uzaklaştı Junmyeon. Arkadaşlarından kimse görmemişti bu olanı sadece Sana görmüştü. Sana düşünüyordu. Junmyeon kendisi için de birine el kaldırır mıydı?

"Evet." dedi Junmyeon. Sana sorarcasına ona baktı düşüncesini dışından söylemediğine emindi. "Aklından geçeni biliyorum, senin için tüm dünyayı bile karşıma alırım."

Sana'yı kendine çekip sarıldı Junmyeon. Sana da kollarını Junmyeon'un beline dolamıştı. "Böyle çok mutluyum. Kalp atışlarımı duyuyor musun Sana?"

"Duyuyorum." dedi Sana ve kafasını kaldırıp Junmyeon'a baktı. "Galiba sana izin vermekle doğru karar verdim. Kalbimdeki kırıkları onarmak için çabalayışını görüyorum."

Junmyeon, Sana'nın saçını ve yüzünü okşadı. "Eskisinden de sağlam yapacağım kalbini. Sen hiç merak etme aşkım."

Sana gülümsedi ve Junmyeon'un kalbini biraz daha hissedebilmek için başını göğsüne yasladı.

İkisinin huzuru birbirinin kollarıydı...

no smoking

Jeongyeon
grup ders çalışmamı engelliyor ben ayrılıyorum.

jeongyeon gruptan ayrıldı

Jongin
yalanını sevsinler senin mal amk

Chaeyoung
kendi kendimi 157 tur pandikledim dese daha inandırıcı olurdu

Chanyeol
benim yüzümden mi ayrıldı şimdi

Junmyeon
sen bunu cidden soruyor musun amk

Jongdae
şimdi çok güzel bir soru soracağım yöneticilik kimde

Minseok
bana vermiş

Mina
iyi bari

Chanyeol
ne yapmam gerekiyor

Momo
aşkına inanmakla başlayabilirsin chanyeol.

Tornado Spiral | Twice × Exo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin