51.Bölüm

122 27 10
                                    

Sonunda çift olan Yugyeom'un deyimiyle "yüksek gerilim hattı" artık birbirlerini düşürmek yerine yükseltmek için kütüphanede birlikte ders çalışıyorlardı. Her zamanki gibi sadece ikisi vardı kütüphanede.

Jeongyeon yorulduğunu hissedince başını sıraya koydu ve gözlerini dinlendirmeye başladı.

Chanyeol gülümseyerek baktı ona ve yüzüne dökülen saçlarını yavaşça çekip kulağının arkasına koydu. Bu yaptığı Jeongyeon'u da kendi kendine gülümsetmişti.

"Aslında, seni sevmeye bu yıl başlamadım ben. Seni ilk defa 9.sınıftayken ilk dönemin birincisi olup törende çıktığında fark ettim ve seni çok beğenmiştim."

Gelen ani itirafla Jeongyeon şaşırdı ve merakla kalkıp dinlemeye başladı.

"Hoşlandım yani senden ama seni dikkatli izleyince ben de anladım Junmyeon'u sevdiğini. Sevdiğin kişiye tek atabilmemin sebebi buydu zaten ben de en başından biliyordum denilebilir. Aynı arkadaş grubu içindeyken sizin olacağınıza kesin gözüyle baktığım için sana fazla bağlanmamak için ilk bulduğum kişiyle flört etmeye başladım. Onunla sürmedi başkasıyla denedim derken çok fazla kişiyle ilgilenmememe rağmen okulda çapkın diye adım çıktı bir anda." Chanyeol hafifçe güldü. "Ben kimseyle ilgilenmesem de kızlar benimle ilgilenmeye devam ettiği için çapkın diye anılmaya devam ettim. O kadar ilgiyle zaten fazla aşık olmadığım için unuttum çabucak. Başı hariç okulda kaldığımızda anlatmıştım zaten sana böyle biri olmadığımı. Bu yıl hep gözümün önünde olduğun için ve seninle yarış halinde olduğumuz için hep aklımda olduğundan dolayı tamamen tutuldum işte."

"Öncesi olduğunu düşünmezdim." Jeongyeon'u mutlu etmişti bu duydukları. Bu zamana kadar önceden kimsenin kendisine ilgi duymuş olacağını düşünmezdi.

"Sen peki?" dedi Chanyeol. "Sen nasıl aşık oldun bana?"

"Kilitli kaldığımızda." Jeongyeon elini o gün başını koyduğu yere koydu. "Başımı koyduğum yer sayesinde." ve hafifçe kızararak söyledi. "Ve kokun yüzünden."

"Kokum mu?"

"Evet çok güzel kokuyordun. Başımı döndürmüştü."

Chanyeol bir kahkaha attı. "Jeongyeon çok tatlısın ya." dedi ve Jeongyeon'u kendine çekip sarıldı. "Of utandırma beni." dedi Jeongyeon cılızca.

Chanyeol konuyu değiştirmek için farklı bir şey sordu "Junmyeon'u hiç Sana'dan kıskandın mı?"

Jeongyeon göz devirerek ayrıldı Chanyeol'den. "Kıskanmadım. Çünkü Junmyeon benim gözümde beyin fakiri bir gerizekalı. Junmyeon'u sevme ve sevmeme serüvenim sana o gün ne anlattıysam o kadar ne eksiği ne fazlası var."

Jeongyeon'u sinirlendirmişti bu soru.
"Şimdiki aklım olsa dönüp bakmam bile ona. Yakışıklı olmaya yakışıklı da adamda beyin yok ki. Hangi kafayla baktıysam zaten. Sana'da da var beyin fakirliği."

Jeongyeon sinirli haliyle daha da tatlı gelmişti Chanyeol'e. Tekrar çekti kendine ve yine sarıldı. "Sinirlenme tamam ben merak ettim sadece."

"Etme merak falan!" Jeongyeon sinirle çıkıştı. Daha da çıkışacaktı ama Chanyeol saçlarını öpünce durup 32 diş sırıttı ve rahat bir şekilde başını Chanyeol'ün omzuna koydu ve yeniden soru çözmeye başladı.

Az sonra kalktı ve Chanyeol'ün çözmesine de izin verdi. İkisi de bir süre daha soru çözdükten sonra Chanyeol sıkıldı. Gerindi. "Çok sıkıldım gidelim hadi."

Jeongyeon sorudan kafasını kaldırmadan cevapladı. "Olmaz daha yeteri kadar çözmedim."

Pür dikkat sorusunu çözmeye devam ederken Chanyeol hızla yanağından öpüp kaçınca bıraktı Jeongyeon. "Soru çözmemi engelleyenlere söverim normalde."

Chanyeol Jeongyeon'un burnuna dokundu. "Ama aşkına sövmezsin."

"Evet." dedi Jeongyeon gülerek ve toparlanmaya başladı.

Jeongyeon toparlanırken Chanyeol yapmacık bir gururla konuştu. "Vay be okul birincisi sevgilime hadi gidelim diyorum ve anında toparlanmaya başlıyor. Mükemmelim ben."

Jeongyeon güldü. "Buradan okul birincisi sevgilinin seni ne kadar sevdiğini görebilirsin."

Chanyeol Jeongyeon'u durdurdu ve öpmeye başladı. Jeongyeon kalbi saniyede 20494483845 kez atarken beceriksizce karşılık vermeye çalışıyordu. O an bir öksürük sesi duyuldu ve hızla ayrıldılar birbirlerinden. Jeongyeon kim olduğuna bile bakmadan yüzünü Chanyeol'ün boynuna gömdü.

"İyi ki bakmışım kütüphaneye."

"İyi ki abi." dedi Chanyeol alayla. "Yine kilitleyecektin yoksa bizi."

"Daha dikkatli olurum bundan sonra." dedi hizmetli adam ve gitti. Gidince Chanyeol Jeongyeon'u kendinden uzaklaştırdı. Jeongyeon'un domatesten farkı yoktu. Bir kahkaha attı.

"Gülme!" diye bağırdı Jeongyeon ve çantasını alıp önden önden çıktı kütüphaneden. Chanyeol gülerek yetişti ve kolunu Jeongyeon'un omzuna atıp yürümeye başladılar. Jeongyeon uzunca bir süre kırmızıydı tabi...

Tornado Spiral | Twice × Exo Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin