Kütüphanede sadece Sana, Junmyeon, Jeongyeon ve Chanyeol vardı. Chanyeol onlardan uzakta tek başına çalışıyordu. Jeongyeon ise Sana ve Junmyeon'u telafi sınavlarına hazırlıyordu. İkisi birçok sınavı kaçırmışlardı.
Chanyeol çok rahat çalışamadığı için kısa sürede gitmek istedi. Jeongyeon bugün onunla konuşmayı planlıyordu aslında arkadaş olmak istediğini söyleyecekti. Arkadaş olurlarsa Jeongyeon onu kolayca aşardı. Chanyeol'ün ayaklandığını görünce hemen o da kalktı. "Siz testi çözün geliyorum ben." dedi ve koridorda Chanyeol'ü yakaladı.
"Konuşalım mı biraz?"
Chanyeol sessiz kalınca konuşmasını beklediğini düşündü ve tekrar konuştu. "Ben artık arkadaş olmak istiyorum seninle. Dediğin gibi artık birbirimizi düşürmeyelim."
"Ben hoşlandığım kızlarla arkadaş olmam, Jeongyeon."
Jeongyeon gözlerini kırpıştırmıştı ve dudakları kendiliğinden aralandı. Chanyeol'den resmen itiraf gelmişti. Şu an kendisi de ondan hoşlanırken, hayır, onu severken nasıl aksi bir şey söyleyebilirdi?
"Chanyeol, ben..." duraksadı Jeongyeon söyleyip söylememekte kararsızdı. Nefes verdi ve tek seferde sakince söyledi. "Ben de senden hoşlanıyorum aslında."
Chanyeol inanmazca baktı. "Ne zamandan beri?"
"İşte okulda kaldığımız günden beri."
"Etkilendin." Chanyeol hafifçe alaylı bir tınıyla söylemişti. "Sen sadece sana iyi davrandığım için benden etkilendin ama kalbinde bir başkası olduğunu ikimiz de çok iyi biliyoruz."
"Hayır."
"Evet. Kendi ağzınla söyledin sen bana Junmyeon'u sevdiğini."
"Dokuzuncu sınıftayken." diye yükseldi Jeongyeon. "Dokuzuncu sınıfta olduğumu sonradan soğuduğumu söyledim. Neler dediğimi benden iyi hatırlıyor olmalısın."
"Dilin böyle söylüyor ama ben Junmyeon'a bakışlarını görüyorum. Boşa kendini kandırmaya çalışma Jeongyeon. Beni zaten inandıramazsın onu sevmediğine." dedikten sonra Chanyeol hemen arkasını döndü ve hızlı adımlarla koridorda kayboldu.
Jeongyeon o gittikten sonra tekrar kütüphaneye girmek istedi ama Junmyeon ve Sana dışarı çıkmış kendisine bakıyordu.
Endişeyle kekeleyerek sordu. "Duydunuz mu?"
Junmyeon başıyla onayladı. "Ben en başından beri biliyordum zaten. Sana da biliyor, dün söyledim."
"Ne?" Jeongyeon şokla karışık sormuştu.
Junmyeon, Jeongyeon'a yaklaştı. "Neden dokuzuncu sınıftayken sana çok uzaktım da sonradan bir anda yakınlaştım sanıyorsun ki?"
"Benim aşkım da mı rahatsız ediyordu seni?" Jeongyeon başını hafifçe yana eğerek çok masum bir şekilde sormuştu bu soruyu.
İlk aşkına karşılık alamama sebebini hep merak etmişti. Junmyeon diğer kızlarla çok iyi anlaşırken ona o zaman neden uzak duruyordu her zaman sorgulamıştı. Çok canı yanmıştı o dönemlerde. Kendini değiştirmeyi bile düşünmüştü ama bir erkek için değmeyeceğini anlamıştı ve hem bu düşüncesinden hem de Junmyeon'a olan aşkından vazgeçmişti.
Junmyeon hemen kafasını iki yana salladı. "Rahatsız olduğum için değil, arkadaş grubumuz etkilenecek diye uzak duruyordum senden. Sana umut vermek istemediğim için çok soğuktum. Sonra beni artık sevmediğinden emin olunca yakınlaştım sana."
Junmyeon'un en başından beri biliyor olması Jeongyeon'u çok utandırmıştı. Başını eğdi hemen. Yerin dibine geçmek, yok olmak istiyordu. "Gitmek istiyorsan git. Biz kendimiz çalışırız."
Jeongyeon bunu demesini bekliyormuş gibi kütüphaneye girdi ve hızla eşyalarını toplayıp hala kapı önünde bekleyen Sana ve Junmyeon'a tekrar bakmadan sadece "Görüşürüz." dedi ve onlardan cevap beklemeden kaçarcasına uzaklaştı.
"İşte kendi ağzından duydun beni sevmediğini."
Sana omuz silkti. "Henüz emin olmuş değilim."
no jeongyeon
Junmyeon
işte böyle siz bunu önceden konuştuğumuzu belli etmeyin zaten benim bildiğimi öğrenince çok utandıMomo
ok
no smoking+yengeler+jongdae+jihyoSehun
jeongyeon soru attım sana özelden bak çabukJeongyeon
yapamadım ben onu sehun yaSehun
kanka başlangıç testinden amkJeongyeon
aklım dolu özür dilerimJongin
noluoJongin
jeongyeon sen özür dilemeyi bilir miydinJeongyeon
arkadaşlar benim size söylemek istediğim bir şey varMinseok
pür dikkat dinliyoruz sultanım söyleJeongyeon
ben 9.sınıftayken junmyeon'u seviyordumJeongyeon
chanyeol ile okulda kaldığımız gün ben ona bunu söylemiştim bugün de ona ondan hoşlandığımı söyledim ama inanmadı onu sevdiğime kendimi kandırdığımı hala junmyeon'u sevdiğimi söylediMomo
he ben biliyordum jeongyeonJeongyeon
nasıl amk ben saklıyordumMomo
bilmiyon duygularını saklamayıNayeon
kanka hepimize ana bacı dalarken baekhyun'un beni koruduğu gibi junmyeon'u koruyordun bir zahmet yani tamam senin kadar makul değiliz de gerizekalı da değiliz haniJeongyeon
o şüpheli nayeonJeongyeon
neyseJongin
kanka junmyeon'u şu an sevmediğin çok belli btwChaeyoung
yani kim sevdiği insana chanyeol'ün boyunu götüne sokarken seni 45 tur pandiklerim der kiJeongyeon
DİMİSana
ben junmyeon'a bakışlarını görüyorum dedi.Tzuyu
bence öyle ekstra bir şey yok yaniJongdae
(+)Jeongyeon
her neyse arkadaşlar ben gidip uyuyacağım biraz hepinize iyi gecelerMinseok
iyi geceler sultanım tatlı rüyalarJongdae
gut nayt panpaJeongyeon
aman jongdae ÖWĞSÇWÜWÇWŞÇRGÇGJeongyeon
hadi gittim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Tornado Spiral | Twice × Exo
Hayran KurguSınıfların yeniden karılması neleri değiştirebilir?