1.Bölüm (Uyanış)

147 1 0
                                    

Saat sabah 3:11 gösteriyor ve ben bu bölümü sizler için yazıyorum, bu ilk bölüm heycanla yazıyorum...

Üzerimde beyaz bir elbise uzun bir yol o görmekte olduğum yola devam ettim etrafta çiçekler birde masa belirlemişti karşıma, masanın üzerinde kapılar her birinde bir yazı vardı birde anahtar, anlamı bilmediğim kapılar sadece 5 taneydi, anahtarı alıyorken...

"Burası neresi, neredeyim ben!" diyebilmistim. "Sakin ol arya burdayım hersey yolunda sadece bir rüya gördün derin nefes al sakinleş". Sakin kalmaya çalışıyordum ama gördüm 7 rüya olabilirdi. Trafik kazası ğeçireli 3 yıl olmuştu gizli kurtulmuştu uzun bir vakitten sonra gizli toparlıyabilmişti ama ben onun kadar iyi toparlıyamamıştım, neden bu evdeydik neden ailemi hiç görmemiştim bunu bilmiyordum, aklımda tonlarca soru vardı. "Sakinleştin mi arya?"

"Evet. Ne zaman burdan gideceğiz?"
"Daha değil arya burdan gidemeyiz biliyorsun babanın peşindeyiz tam onu yakalıyorken trafik kazası gecirmistik."
"İyide ben ailemi görmek istiyorum" haklıydım onların nasıl olduklarını ögrenmek istiyordum bu benim hakkımdı babamın peşindeydim doğru gizli destek veriyormu evet çok destek veriyordu ama 3 yıl görmüyordum gizlinin bu davranışı beni çok sinir etmişti.

"Kendim giderim o zaman"
"Hayır arya"

Gizlinin koruma davranışları seneler içerisinde bana karşı çok artmıştı bu aramizdaki bağları güçlestiriyordu

"Bir dakika birşey diyecegim koskoca babam holding sahibi beni bulamaz mı zannediyorsun"

"Evet çok haklısın bulabilir arya ama bulmadı işte sencede garip degilmi gel benimle."

Onun söylediği yöne doğru gidiyordum bir oda vardı gizli bu kapıya yaklaşmamı istemiyordu, ondan ötürü anahtarını yanında taşıyordu, anahtarı kilit yerine koydu ve açtı ısığı açtığında şaşkın gözlere içeriye bakmaya basladım. Her yerde fotoraflar vardi babamın annemin kiz kardesimin herks vardı.

"Arya belkide baban seni asla bulmak istemedi belkide kayıp olmanı istiyor cunku oyle olması gerekiyordu, ne dusunuyorsun sence?"

Ne mi dusunuyordum? babam benim kayıp oldugumu bilecek ve arastirmayacaktı, araştırması lazımdı, ben onun kızıydım veya değilmıydım ama ihtimal vermek istemiyordum onun bu dediklerine ama kafamda soru işaretleride vardı.

"Gizli bilmiyorum ne söyleyeceğimi ne düsünecegimi bilmiyorum tamam mı?"

"Arya senle çok işimiz var sana ne oluyor ya bu rüyalardan sonra kendine gelemiyorsun bence"

"Gizli öncelikle sen bir molaya ihtiyacın var tamam mı uyumuyorsun gizli uyumuyorsun ara ver break break"

"Arya bir planım var, babanın kim olduğunu geçmişini ögrenmeliyiz sen babanın geçmişini biliyormusun ?"

Öksürmüştüm cunku ilginç bir sekilde bilmiyordum ve sorma geregi asla duymamistim, babamda anlatmayi sevmezdi zaten

"Hu arya sana diyorum kızım dinlemiyormusun beni?"

"Dinliyorumda ilginç bir sekilde bilmiyorum"

"Bingo! Burdan basliyacagiz babanın geçmişinden" demisti gizli babamin minik kucukluk fotorafinı yan yana koymustu babamın büyük haliyle.

Gizlinin telefonun mesaj gelmesiyle ikimizinde dikkati telefona dogru cevrilmisti abisinden bir mesaj gelmisti

Italya 20:00 bir parkta bulusma

diye okumustu gizli.Ne demekti bu simdi gizliye sordugumda babamın bu yerde bir bulusma ayarladıgını soylemisti.

"Arya gel gel senin sevdigin takımlarını buldum baksana ajanlık kiyafetlerin, hazırmısın bunlari giymeye"

"Elbette sonunda cıkıyoruz şurdan sevindim"

Gizli gülüyordu gülmekte çok ama çok haklıydı sıkıldıgımı biliyordu.

italya ve babam hala daha kafamda gidip ve gelmekte olan sorular vardı ama bulucaktım en sonunda herseyi bulacakdım bunun sonu iyi mi kötümü bitecekti bu hikayenin sonunu ben cok merak ediyordum.

Siyah ajan kiyafetlerimi giyordum vakit gelmişti herzaman ki gibi siyah gözlüklerimi taktım herşey tamamdı.
Gizliye aynı anda karşılaştık

"Siz ne zamandır böyle tarz giyiniyordunuz arya hanım"

"Sen benim gözlüklerimi nasıl unutursun gizli yazık yazık bu gözlükler neler gördü sen hiç gördüğünu unutmusun ben arya tarzımı unutursun demek şaşmam aslında son zamanlarda uyumuyorsun" deyip minik kahkaha atmıştım.Gizlinin pek hoş bakışlar attığını söyliyemem haklıydım.

"Neyse arya bizi özel bir araba alıyor bu kimliklerin herseyin burda bunları kaybetme"

"Kaybetmem sen asıl beni kaybetme italya giden benim tamam mı"

"Dur! ne dedin sen arya"

"Ne demisim ya ben "

"Az ònce dedin keybet-"

"Hayır o degim deigeri

"Asıl beni kaybetme ita-"

"İşte bu! bulduk arya afferim sana ya "

"Ne oldu gizli neyi bulduk allah aşkına"

"Arya baban italya dedi sen italya gitmişsin demek oluyor ki senle bir bağlantısı var orda"

"Sen çok dizi ve filim çok izliyorsun bak"

yurumeye baslamıştık bu dedigi benim kafamı karıştıyor tekrardan ne olmuş ben italyayı biliyorsam cocukken oraya cok gidiyorduk annemle cok gezerdik ama babam asla olmazdı

"Gizli ben- "
"Dur araba geldi gir sen"

Bu dinlemiyor beni ya biz nasıl bir takımız ya nasıl bir bir eş derken elim cebime gitmisti telefonum nerdeydi benim, benim neden telefonum yok

"Gizli benim telefonum yok "
" Arya senin herhalde hafiza arada gidiyor geliyor kazadan"

"Telefonun yok senin."
"Ne ne ne hayır vardı ya nasıl"

"Trafik kazaında gitti, ama italyada sana alırız"

"Vay be sen bana telefon mu alıcaksın şasırtıyorsun beni"

"Neden ben alamazmıyım"

"Alırsın tabi"

deger veriyordu kimse yapmazdı bunu telefonuma ihtiyacım vardı baya uzak kalmıştım, yolculuk boyunca müzik dinlemeye başlamıştım havalimanina gelmiştik. Arabadan inmiştim havalimanına kapısının önündeydim, Herşeyin başladığı yere çocukluğumu italya gidiyorum simdi cocuklugumun basladigi yere italya.. Uyan arya kızım artık çünkü bu gerçekleri ögrenerek italyada bu senin kaderin uyanışı ve senin kendi uyanışın olacak

Hayatımın 5 Sırrı (Uyanış)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin