MAHPERİ
31.12.2022
🥀
"Gülüşün," diye fısıldadı kalın bir sesle. Elleri yanaklarımı buldu ve gözleri dikkatle siyaha dönen gözlerime kaydı. "Gözlerin." Ardından parmakları boynuma inerek soğuktan buz gibi olmuş tenime kaydı. "Şu tenin, Narin'im." Sıcak nefesi yüzüme çarparken sağ eli bu sefer göğsüme, tam kalbimin üzerine indi. Yeşil gözleri ateş gibi bana bakarken gözyaşlarım yanaklarımdan acıyla süzülüyordu. Şifayı fısıldar gibi, "Her parçan," dedi. "Her parçan içimdeki sevdanın en deli yanı."
Yaşlar gözlerimden dökülürken boynum ona büküldü, kalbim onun için çarptı. Kılıç bunu anladı ve dudaklarında oluşan yorgun tebessümle baktı bana.
"Yokluğuna zifirim ben," dedi erkeksi bir sesle dudaklarıma doğru kapamadan önce. "Sensiz bırakma beni, Mahperi."
🥀
Kaçtığımız her şey, gittiğimiz yolların sonunda bekler bizi. Kader yakasını silkerken aşktan, bir kadının sarı saçlarına tutundu genç adam. Cehennem karası gözlerinin sarmaşıkları sardı yüreğinde aşkı, gözlerine baktığında ise alevleri sıçradı ruha.
Ruhun nabzını tutarken elinde, bir adamın güven dolu kollarında bulmuştu kendini. Hayatın tekmelerini yediğinde küçüktü belki ama aşkın cilvesi kalbinde büyüdüğünde genç bir kadındı. Yeşil gözlerinde gördüğü ifadelerle sarsılmıştı, kokusunu aldığında tüm huzuru o adamda buldu.
🥀
Kapı arkamızdan kapandı, dünya orada kaldı ve biz başka bir evrendeymiş gibi birbirimizden başka kimseyi umursamadan bakıştık.
"Şimdi seni öpsem," dediğinde kalbimin atışı kulaklarımı tırmalıyordu. Bana doğru attığı adımla sertçe yutkundum. "Bana yine tokat atar mısın?"
"Şimdi beni öpersen," Cesaret o an bir bıçak olup bedenimde gezindi. Ona doğru attığım adımla artık burunlarımız birbirine çarpıyordu. "Ellerimin teninle buluşacağı tek yer yanağın olmayacak." Dilimden dökülen kelimelerle yeşil gözleri koyulaştı. Dudakları dayanılmaz bir notanın en can alıcı noktasıydı. "Ama biliyorsun ki, yarın hiçbir şey de aynı kalmayacak."
🥀
Yakında...
MÜREKKEP ATEŞİ
🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAHPERİ
General Fiction"Gülüşün," Diye fısıldadı kalın bir sesle. Elleri yanaklarımı buldu ve gözleri dikkatle siyaha dönen gözlerime kaydı. "Gözlerin," Ardından parmakları boynuma inerek soğuktan buz gibi olmuş tenime kaydı. "Şu tenin, Narin'im." Sıcak nefesi yüzüme çarp...