13.

1.4K 168 461
                                    

Cinsel yönelimimi ilk açıkladığım kişi annemdi. O benim bir nevi en yakın arkadaşımdı, ve şefkatine daima güvendiğim birisiydi. Ancak babama hiçbir zaman söylememiştim, yakın bir zamanda da söylemeyi düşünmüyordum. Verebileceği tepki beni hâlâ ürkütüyordu, bu yüzden yönelimim annemle benim aramızda kalan bir sırdı.

"Anne, sana bir şey soracağım..."

"Hm-hm?"

"Kang Taehyun'u tanıyor musun? Şu yüzme takımındaki, eskiden bizim okuldaydı."

"Kang Eunha'nın oğlu Taehyun? Tabii ki de biliyorum, annesi arkadaşım olur. Kanada'ya okumaya yollamışlar, dişçi olacakmış. Zeki çocuğun hâli başka oluyor."

Ha?

"Ne?"

"Eunha benim yakın dostum. Bazen gidiyorum ya onlara misafirliğe?"

"Neden bunu bana daha önce söylemedin ki?" Belki beraber giderdik.

"Ne bileyim oğlum, sen evden dışarı çıkmak istemiyordun ki." Pekâlâ, buna yapacak bir itirazım yoktu.

"Şey... Belki biliyorsundur... Şubat'ın 5'inde Taehyun'un doğum günü var ve ben... Onun yanında olmayı gerçekten çok istiyorum." Tek kaşını kaldırdı, işte şimdi tehlikeli sulara giriyordum.

"Kanada'ya gitmek istiyorsun, doğru anlamış mıyım?"

"Evet, anne."

"Peki ya uçak bileti?" Gülümsememi durdurmak için dudaklarımı birbirine bastırdım, bu konuşma beni umutlandırmaya başlamıştı. Annem Taehyun'un benim için özel olduğunu anlayacak kadar zekiydi, ve arkadaştan ibaret olan biri için böyle bir şeye kalkışmayacağımı iyi biliyordu.

"Güven bana, onu hallettim bile."

"Güzel, güzel. Hem dişçiler iyi kazanıyormuş diye duydum." diyerek kıs kıs güldü.

İçten içe gülümsedim. Görünüşe bakılırsa Taehyun annemin onayını çoktan almıştı.

Şimdi de Yeonjun hyung arabasıyla beni havaalanına götürüyordu. Ehliyetini yeni aldığı için yolculuk pek de güvenli hissettirmiyor, tutma yerine sımsıkı sarılıyordum. Ama beni gecenin bu saatinde havaalanına bırakabilecek tek kişi oydu. Annemden böyle bir iyilik isteyemezdim, hem o bırakacak olsaydı babamda kuşku uyandırabilirdi. Yolda olduğumu bildirmek için Kai'ye mesaj attım.

Patlayanşekergyu
Heyy
Havaalanına gidiyorum şimdi

Huening Kai
Suppeer
13 saat fln suruyormus zaten
Yani buranin saatine gore gece yarisina dogru gelmis olursun
Hadi iyi yolculuklaaar

Patlayanşekergyu
Gece yarısı diyorsun
Bi dakika
Kai
Gelince ne yapacağım
Kaldığınız eve nasıl ulaşacağım
KAI BEN KORKMAYA BAŞLADIM

Huening Kai
Korkacak bir sey yok
Ben adamlarimdan bir tanesini yollarim havaalanına
Olur biteeeer

Patlayanşekergyu
Heh
Harikasın
Ismimin yazılı olduğu bir pankart tutacak değil mi

Huening Kai
Yok be
Cenesinden tanirsin onu
Oyle bir cene ki
Kitir kitir mucevher kesebilir

Patlayanşekergyu
:/

Huening Kai
Ha oldu da taniyamazsan
JAAAYYY diye avazin ciktigi kadar bagir
O seni bulur
;)

***

SIM Card | TaegyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin