Bakugou szemszöge
-Bakugou pedig... Todorokival fog harcolni!-mondta Aizawa
-Azzazz! Most megkapod te nyomorék!-vetettem egy önelégült mosolyt.
*TIME SKIP*
Már mindenki volt, csak mi maradtunk.
-Akkor Bakugou és Todoroki menjetek a pályára! Tisztességes harcot akarok látni!-szólt a sensei
Küzdő pózba álltam és amikor megszólalt a síp már támadtam is.
Első sorban bele robantottam az arcába amitől elég messzire repült.
Felállt és jéggel próbált támadni de kivédtem.
-Há! Szoptad!-vetettem egy gyúnyos mosolyt arcomra
-Ne szállj el magadtól annyira!-nézett rám monoton fejjel
Folyamatosan támadtam. Probáltam kimeríteni, de a düh és a gyűlölet is bennem volt.
Deku szemszöge
Nem értettem mi üthetett Kacchanba...sosem ennyire agresszív...
Kicsit féltettem is nehogy baja essen...
De abban a pillanatban Todoroki megégette.
FRANCBA!-kiabáltam el magam véletlenül
Erre mindenki rám nézett és elég furcsán. De nem érdekelt. Oda akartam rohanni hozzá de láttam hogy felállt.
Gyerünk Kacchan!!! Menni fog hiszek benned!!-bátorítottam magamban
Bakugou szemszöge
Mikor már az utolsó csapást akartam beadni Todorokinak... megégetett.
-FRANCBA!-hallottam egy hangot mögülem.
Ez gondolom Deku volt. Amikor meghallottam a hangját olyan önbizalmat adott hogy valahogy képes voltam felállni.
Elkezdtem rohanni Todoroki felé majd akkorát az arcába robantottam hogy elájult.
-Tudod kivel húzz ujjat idióta!-mosolyogtam rá gúnyosan
Abban a pillanatban oda rohantak a többiek és megkaptam a "leszidást" hogy finomabb is lehettem volna. Persze az nem érdekel senkit hogy én is megsérültem. Persze kaptam rá borogatást meg bekötötték de ennyi volt.
A felemás arcút meg elvitték a gyengélkedőbe. Nem is nagyon izgatott.
*TIME SKIP*
Vége volt az edzésnek és lementünk ebédelni. Természetesen én fura hajú mellé ültem le aki már beszélgetett Pikachuval.
-Csá Bakugou!-köszönt Kirishima
-Helo!-néztem unottan
-Jobban van már a karod?-kérdezte aggódva
-Ja.
-Nem vagy túl beszédes...minden oké?-nézett rám kérdőn
-Igen. Nem mindegy neked meg amúgy hogy mi a bajom?-kérdeztem egyre ingerültebben
-Hé, nyugi! Na.-szeppent meg
Nem is érdekelt már semmi. Abban a pillanatban amikor megláttam hogy egy zöld hajú fiú sétál be az ebédlő ajtaján kicsit enyhült az aggresszióm. Már megint vigyorog. Mindig vigyorognia kell,olyan idegesítő!
Francba! Mégis olyan aranyos ahogy mosolyog...-gondoltam kis mosollyal arcomon.-FASZT! MI A FRANCOKAT BESZÉLEK ÖSSZE-VISSZA?! DEHOGY ARANYOS EGY OLYAN MINT DEKU?? TCH!-hesegettem el a gondolatot.
*TIME SKIP*
Már kijöttünk az ebédlőből és én egyből a szobámba vettem az irányt. Leültem tanulni mert mi mást csinálhatnék?
Deku szemszöge
-Végre ebédelhetünk!-mondtam széles mosollyal az arcomon a mellettem álló szemüveges fiúnak. Azzal a lendülettel be is mentünk az ebédlőbe.
Iidával leültünk egy asztalhoz és nem sokkal később megjött Uraraka is, ő is oda ült mellénk.
Elvoltunk, elbeszéltük az időt. Amikor végeztünk mindenki indult oda ahová kellett neki. Én persze a szobámba vettem az irányt.
-Hali Deku!-köszönt Mina
-Szia Mina!-mosolyogtam rá.-Mit szeretnél?
-Csak anyiiitttt hoooogy....-vetett egy fura mosolyt
-Igeeen?
-Tudod már hogy kivel küldtünk be?-mosolygott perverzül
-Nem.-néztem szomorúan
-Ahhhjjj de káááárrrrr!!! Pedig már ideje lenne kitalálni hallod! Már mindenki tudja csak te nem!-rángatta meg a vállam
-Jó, jó! Sajnálom!!-védekeztem
-Még tipped sincs???-nyagatott tovább
-Nincs!-de volt. Sok is. De nem akartam neki elmondani. Nem tudom miért egyszerűen nem...
-Akkor szedd össze magad! És próbáld kitalálni mert aztán egy idő után elfelejti a másik fél akivel beküldtünk és még annyit sem fog veled beszélni, amennyit akkor!-kapott hirtelen szája elé.
-Ez-?-lepődtem meg
-Semmiiiiiiii!!!! Mennem kell sziaaaaaa!!!!-futott el
Ez mégis mi a jó élet volt? Hogy értette ezt? Ki nem beszél velem sokat? Most ezzel adott egy tippet? Vagy segítség akart lenni?? Vagy mi??-futottak végig az agyamon a gondolatok.
De nem gondolkoztam tovább mert oda értem a szobámhoz. Benyitottam és megint egy levelet találtam az ajtó előtt.
"22:00-re legyél a közös résznél! Ha itt vagy mondd a szokásosat! SZEMKÖTŐT NE FELEJTSD!"
Ahogy ezt elolvastam a szívem egy hatalmasat dobbant. Már vagy 1 hét telhetett el azóta hogy újra találkoztunk... Nagyon várom már.
Rá néztem az időre 20:14 volt.
-EZ MOST KOMOLY???-türelmetlenkedtem
*TIME SKIP*
21:56-ot mutatott az óra. Ezért előkerestem a szemkötőt és elindultam a lift felé majd megnyomtam a felhívó gombot. Pár másodperc múlva hallottam ahogy csilingel ezért beszálltam.
Pár másodperc alatt ott is voltam viszont most nem kötöttem be egyből a szemem. Oda botorkáltam a kanapéhoz és csak akkor kötöttem be a szemem.
-Itt vagyok!-suttogtam szinte a semmibe
Hirtelen éreztem ahogy hátulról átkarolnak Mr. Titokzatos kezei.
-Hiányoztam?-suttogta fülembe
-Nagyon!-vetettem egy mosolyt arcomon amit nem hiszem hogy bárki is látott ebben a sötétségben
Erre maga felé fordított és megcsókolt. Persze egyből viszonoztam. Pár pillanat múlva nyelvével beengedést kért amit kis habozás után meg is adtam neki.
-----------------------------------------------------------
Halliii!
Nagyon sajnálom hogy ilyen sokat késett ez a rész....és ráadásul jó rövid is lett..Remélem ez nem okoz akkora nagy gondot. Hamarosan jövök majd az újabb résszel. Addig is minden jót!
Puszi!💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Szeress mindhalálig [BKDK]
Romantizmhirtelen ott találom magam az ágyában és beletúrok gyönyörű zöld hajába, vajon ez egy álom vagy tényleg megtörténik...amire mindig is vágytam? -------------------------------------------------- Sziasztok:]. Le szeretném szögezni hogy még kezdő vagyo...