2.|Hot potatoes

178 19 2
                                    

─ ♢ 🂡 🂱 🃁 🃑 ♥︎ ─

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

─ ♢ 🂡 🂱 🃁 🃑 ♥︎ ─

Ayano megilletődött amikor belépett a táncstúdió bejáratán. Agya még mindig az előbb történteken kattogott, és őszintén szólva a benne lassan fortyogó rossz érzés csak tovább súrolta idegeit.

Hát képzeld el a meglepődését amikor rájött, hogy nem csak ő van ezen a világon.

Talán még tíznél is több ember volt abban a stúdióban, mindegyik kezébe egy telefon. Egy működő telefon.

Ezután pillantotta meg az asztalt. Telefonok voltak lepakolva oda, és egy "𝙵𝚎𝚓𝚎𝚗𝚔é𝚗𝚝 𝚎𝚐𝚢" feliratú tábla volt felaggasztva melléjük. Ayano érdeklődve kapott fel egy telefont az asztalról, és a falnak dőlve várt.

Az eszköz lassan életre kelt a kezében, és egy arcfelismerő rendszer indult el rajta. Ayano értetlenkedve állt ezelőtt. Végül is, hogy lehetne benne az arca, ha a telefon soha nem is volt az övé?

De mint kiderült ez nem számított. A készülék regisztrálta az arcát, és ahogy a képernyő betöltött egy kártya hátoldala fogadta háttérképként. Nem volt rajta térerő, és nem tudott vele hívni.

"𝚅á𝚛𝚓𝚘𝚗 𝚊𝚖í𝚐 𝚎𝚕𝚔𝚎𝚣𝚍ő𝚍𝚒𝚔 𝚊 𝚓á𝚝é𝚔. 𝙰 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚜𝚣𝚝𝚛á𝚌𝚒ó 𝚔é𝚝 𝚙𝚎𝚛𝚌 𝚖ú𝚕𝚟𝚊 𝚕𝚎𝚣á𝚛𝚞𝚕. 𝙹𝚎𝚕𝚎𝚗𝚕𝚎𝚐 𝚝𝚒𝚣𝚎𝚗𝚑á𝚛𝚘𝚖 𝚛é𝚜𝚣𝚝𝚟𝚎𝚟ő 𝚟𝚊𝚗."

Mondta egy női hang a telefonból. Őszintén szólva, mivel jobb dolga nem volt, az embereket kezdte nézegetni. De ezzel nem éppen jutott előrébb.

A többiek ugyanolyan informáltnak néztek ki,mint ő. Ezzel annyit akar mondani, hogy csak úgy süvített róluk a tanácstalanság. Vagy éppen a félelem, az izgatottság, iddgesség...

A sarokban lévő nő percenként pillantott a bejárat felé.
A mellette lévő férfi pedig halkan rázta a lábàt, egyfajta ideglevezetésként.
A fiatalabb lány a mobilos asztalnál idegesen nyomkodta a telefont, miközben az időzítőre pillantott.

Hamár az időzítő.

𝙰 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚜𝚣𝚝𝚛á𝚌𝚒ó 𝚕𝚎𝚣á𝚛𝚞𝚕𝚝. – hirdette a telefon. – 𝙰 𝚓á𝚝é𝚔 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚔𝚎𝚣𝚍ő𝚍𝚒𝚔.

𝙰 𝚓á𝚝é𝚔 𝚗𝚎𝚟𝚎: 𝙵𝚘𝚛𝚛ó 𝚔𝚛𝚞𝚖𝚙𝚕𝚒

𝙽𝚎𝚑é𝚣𝚜é𝚐𝚒 𝚜𝚣𝚒𝚗𝚝: 𝚙𝚒𝚔𝚔 𝚑𝚊𝚝𝚘𝚜

𝙰 𝚜𝚣𝚊𝚋á𝚕𝚢: 𝙰𝚖í𝚐 𝚊 𝚣𝚎𝚗𝚎 𝚜𝚣ó𝚕 𝚊 𝚓á𝚝é𝚔𝚘𝚜𝚘𝚔 𝚏𝚞𝚝á𝚜 𝚔ö𝚣𝚋𝚎𝚗 𝚎𝚐𝚢𝚖á𝚜𝚗𝚊𝚔 𝚍𝚘𝚋á𝚕𝚓á𝚔 𝚊 "𝚏𝚘𝚛𝚛ó 𝚔𝚛𝚞𝚖𝚙𝚕𝚒𝚝". 𝙰𝚣 𝚊 𝚓á𝚝é𝚔𝚘𝚜 𝚊𝚔𝚒𝚗𝚎𝚔 𝚊 𝚣𝚎𝚗𝚎 𝚎𝚕𝚑𝚊𝚕𝚕𝚐𝚊𝚝á𝚜𝚊𝚔𝚔𝚘𝚛 𝚔𝚛𝚞𝚖𝚙𝚕𝚒 𝚟𝚊𝚗 𝚊 𝚔𝚎𝚣é𝚋𝚎𝚗 𝚔𝚒𝚎𝚜𝚒𝚔.

𝕱𝖎𝖗𝖊𝖜𝖔𝖗𝖐𝖘Место, где живут истории. Откройте их для себя