Karakterek vízum napjainak száma:
Ayano 6─ ♢ 🂡 🂱 🃁 🃑 ♥︎ ─
Az előzővel ellentétben Ayano tudatosan lépett be egy játékarénába, immáron tisztában léve azzal mikkel kell szembenéznie...vagyis mikkel nézhet szembe.
Belépve egy stadionpálya várakozó termébe észrevette, hogy ugyanolyan sokan vannak, mint az előző játékán. Vajon mindig ilyen sokan vannak?
Mindegy is. A játék után kifaggathatja őket. Ha túléli. És ha ők is túlélik.
Az asztalhoz sétálva elvett egy telefont, majd egy eldugott kis sarokba helyezkedett el.
"𝙰𝚛𝚌 𝚏𝚎𝚕𝚒𝚜𝚖𝚎𝚛é𝚜 𝚏𝚘𝚕𝚢𝚊𝚖𝚊𝚝𝚋𝚊𝚗. 𝙺é𝚛𝚎𝚖 𝚟á𝚛𝚓𝚘𝚗"
Írta a mobil, Ayano pedig türelmesen várt.
Mikor betöltött változást vett észre a készüléken, ugyanis az előzővel ellentétben egy új szimbólumot talált a kezdőképernyőn.
A pikk hatos.
Szóval akárki is üzemelteti ezt, tudja milyen játékokon mennek keresztül. Beteg.
"𝙰 𝚛𝚎𝚐𝚒𝚜𝚣𝚝𝚛á𝚌𝚒ó 𝚕𝚎𝚣á𝚛𝚞𝚕𝚝. 𝙰 𝚓á𝚝é𝚔 𝚖𝚘𝚜𝚝 𝚔𝚎𝚣𝚍ő𝚍𝚒𝚔."
"𝙰 𝚓á𝚝é𝚔 𝚗𝚎𝚟𝚎: 𝙳𝚊𝚛𝚞𝚖𝚊-𝚜𝚊𝚗 𝚐𝚊 𝚔𝚘𝚛𝚘𝚗𝚍𝚊"
"𝙽𝚎𝚑é𝚣𝚜é𝚐: 𝙿𝚒𝚔𝚔 𝟷"
Tehát az előzővel ellentétben könnyebb lenne, nem?
Ayano ismét körbe pillantott a szobában, ám ezúttal a tekintete megállt egy másik asztalon, amit eddig a többi résztvevő eltakart. Rengeteg nyak...nyakörv?
Rengeteg nyakörv - mi a fasz -, volt letéve oda, ha a felemás szemű lánynak tippelnie kéne ugyan annyi volt ott, mint ahány telefont helyeztek ki.
𝙵𝚎𝚕𝚝é𝚝𝚎𝚕: 𝙷𝚎𝚕𝚢𝚎𝚣𝚣𝚎 𝚏𝚎𝚕 𝚖𝚊𝚐á𝚗𝚊𝚔 𝚊 𝚗𝚢𝚊𝚔𝚋𝚒𝚕𝚒𝚗𝚌𝚜𝚎𝚔𝚎𝚝.
Bíztató.
Ayano időt nem vesztegetve megindult az asztal felé,majd a tarkójára szegezte a bilimcset, ami kinyílt így könnyen feltudta magának helyezni.
Miközben ezt tette észrevette, hogy nem csak ő indult el, vele együtt többen is éltek a lehetőséggel, és feltették a bilincset a nyakukba. A többiek pedig követték a példájukat.
Ayano úgy sejtette ők lehetnek az újak, és a bizonytalanok.
"𝙼𝚎𝚗𝚓𝚎𝚗 𝚝𝚘𝚟á𝚋𝚋 𝚊 𝚙á𝚕𝚢á𝚛𝚊, 𝚊𝚖𝚒𝚗𝚝 𝚎𝚕𝚑𝚊𝚐𝚢𝚓𝚊 𝚊 𝚝𝚎𝚛𝚖𝚎𝚝 𝚊 𝚓á𝚝é𝚔 𝚑𝚒𝚟𝚊𝚝𝚊𝚕𝚘𝚜𝚊𝚗 𝚒𝚜 𝚎𝚕𝚔𝚎𝚣𝚍ő𝚍𝚒𝚔."
ESTÁS LEYENDO
𝕱𝖎𝖗𝖊𝖜𝖔𝖗𝖐𝖘
FanficShizume Ayano két éve vesztette el a szüleibe vetett bizalmát. Két éve vesztette el az állását, és lassan két éve, hogy magán pszichológushoz jár - aki sajnos minden babot kiönt a szüleinek -. Minden egyes kívánsága a szabadságáig vezetett vissza. A...