...
🕷~~~~~~~~~~~~~~🕷
🇫🇷 FRANCEMeeting the enemy's mother!
👩🏻
Qendroja perball qendres se shtepis se jetimores "MREKULLIA" Le Miracle-France.
Hyra brenda duke veshtruar qe femit e asaj qendre filluan te gezoheshin kur me pa qe un kisha ardhur serisht pran tyre."Erdhiiii zonjusha e bukur"
Degjoja te thoshte nje vajze e vogel drejt meje duke vrapuar per te ardhur pran meje.
"Pershendetje engjujt e im te vegjel ju kam munguar"
Thash drejt fytyrave te tyre te lumtur nga prazenca ime."Shum perse nuk ke ardhur qe ne fillim ,ti ndoshta po na harron ne"
Tha nje femije i vogel gati te qante nga merzia qe un nuk i kisha vizituar me shpehsh.Problemi ishte se vija ne qendren e "Mrekullis" vetem per te njoftuar drejtoreshen per disa gjera me rendesi ,puna me kishte mbajtur vertet shum large per te qendruar pran ketyre femijeve kaq te mrekullushem.
"Ju kerkoj falje femije por un mund ta ndreç gabimin tim"
"Si?"
U pergjigje nje vajze e vogel qe mbante nje arush ne dore.
Dhe un e marr ate ne kraht e ima duke i ledhatuar faqet e saj te kuqe."Duke qendruar ketu per disa ore me ju"
"Urraaaa ne do kemi zonjushen e bukur gjithe diten sot ne shtepin ton, do te thot qe ajo do lozi me ne doktoresha dhe pacienti"
Tha vajze e vogel qe mbaja ne krahet e im.
"Jooo ajo do lozi me ne djemt futebolle"
Tha djali i fshur pas murit nga purpi qe kishte ndaj meje""Jo ajo do lozi me ne kukafsheti"
Tha pas pak nje grup femijesh qe ishin mbledhur tek kembet e ima""Nuk kemi perse ziheni femije un do luaje me secilin nga ju"
Thash drejt tyre duke ju dhurar nje buzqeshje."Urraaaa"
Tha te gjithe njeheresh""Zonjush LAURA mir se vini ,besoj qe femijet do ju ken pritur me mir se un"
Po fliste drejtoresha e qendres Znj.SYZANA.
YOU ARE READING
🕷𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑾𝑰𝑫𝑶𝑾 🕷
Romance🕷𝑽𝑬𝑱𝑼𝑺𝑯𝑨 𝑬 𝒁𝑬𝒁𝑬̈! 𝑉𝑒𝑡𝑒̈𝑚 𝑎𝑖 𝑞𝑒̈ 𝑑𝑎𝑠ℎ𝑢𝑟𝑜𝑛 𝑝𝑎 𝑠ℎ𝑝𝑟𝑒𝑠𝑒̈ 𝑒 𝑛𝑗𝑒ℎ 𝑑𝑎𝑠ℎ𝑢𝑟𝑖𝑛𝑒̈ 𝑒 𝑣𝑒̈𝑟𝑡𝑒𝑡𝑒̈. 𝑁𝑎𝑡𝑦𝑟𝑎 𝑒̈𝑠ℎ𝑡𝑒̈ 𝑒 𝑛𝑔𝑗𝑎𝑠ℎ𝑚𝑒 𝑚𝑒 𝑛𝑗𝑒̈ 𝑓𝑒𝑚𝑒̈𝑟: 𝑝𝑒̈𝑟 𝑡𝑎 𝑘𝑢𝑝𝑡𝑢𝑎𝑟 𝑑ℎ𝑒 𝑣𝑙...