24🕷

26 2 0
                                    

~~~~~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~~~~~


Austri🇦🇹

The black widow on her dangerous missions!

But she did not expect the arrival of a person!
would he stop him to convince him to cooperate seriously together like the previous times!

<~5 days later~>

🕷🕷🕷🕷🕷

Ditet kalonin vertete shum shpejt dhe misonet e mia vinin njera pas tjetres duke anashkaluar çdo gje te jetes time personale vetem per te arritur qellimet e ima si nje hajdute qe isha!
Dite e fundit i kisha filluar te mendoja per kohen time qe kaloja me RION sikur te isha nje e varur pas tij.
Se kuptoje çfare jan keto ndjesi kaq te tmerrshme ,sa qe naten kur ulem te fle ,syt e mi shfaqeshin vetem fytyren e tij te pashem.
Çdo nate fantazoje kunder nje mashkulli si ai ,kur do marr funde kjo marrezi e imja.
Duhet te ndaloje keto ndjesi perpara se zjarri im brenda meje te digjet kunder ati mashkulli.

Ndodhesha ne AUSTRALI aty ku dhe levizja ime e radhes do kryhet sebashku me Ekipin tim.
Ishim mbledhur ne sallonin e madhe te nje shtepie qe un sapo e kisha blere qe ne te kalonim naten per te vezhguar horizontin e keti qyteti.
Bera te mundur lidhjen me laptope me LOJTARIN qe ai tashme ishte gati per te na dhen informacionet qe na perkisnin per misonin e sotem.

"Artisti Gustav Klimt lindur më 14 korrik 1862 në Baumgarten pranë Vjenës, vdiq më 6 shkurt 1918 në Vjenë, është një piktor simbolik austriak. Piktori i kompozimeve të karakterit, subjektëve alegorike, figurave, aktet, portretet, peizazhet, hartuesit, dekoratorët, piktorët e kartonit të tapetit, kartonit mozaik, e litografin.
"Puthja", Gustav Klimt
Ndikimi artistik bizantin dallohet qartë në stilin e piktorit.
Është një pikturë vaj në kanavacë me fletë ari, argjendi dhe platini ,ku çifti është i veshur me rroba të dekoruara së tepërmi që mishërojnë idenë se dashuria është në thelb të ekzistencës njerëzore. Kjo është e vetmja pikturë e Klimt që nuk është nxjerrë në shitje, ndërsa të tjerat lëvrijnë në shuma marramendëse."

Thoshte LOJTARI.

"un e njoh mir ate veper!
Ajo u pikturua në një moment mes viteve 1907 dhe 1908, gjatë kulmit të asaj që studiuesit e quajnë "Periudha e Artë". Ajo u ekspozua në vitin 1908 me titullin Liebespaar (të dashuruarit) siç thuhet në katalogun e ekspozitës. Piktura përshkruan një çift të përqafuar me njëri-tjetrin, trupat e tyre të ndërthurur me rroba të bukura të përpunuara të dekoruara në një stil të ndikuar nga stili bashkëkohor i Art Nouveau dhe format organike të lëvizjes së mëparshme Arte dhe Mjeshtëri."

🕷𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑾𝑰𝑫𝑶𝑾 🕷Where stories live. Discover now