22🕷

34 2 0
                                    

~~~~~~~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~~~~~~~


The black widow deceives the police with a fake person!

Throwing all the blame for the kidnapping on her enemy!

London🇬🇧

~A week later~



Isha e perhumbur ne mendime teksa mendoja per ALEKSIN. Gjithe kete jave kisha kerkuar rreth tij per ta gjetur sa me shpejt te mundja qe policia te mos e arrestonte.
Per ate qe beri ne FRANCE ne "Muzeun Luvrit".
Ai kishte vjedhur vepren "Nata me yje", "Starry Night" ,Vincent van Gogh! Tani e gjithe policia i eshte ven pas per ta kapur pas saj qe ai beri.
Nuk doja qe diçka e till t'i ndodhet tani qe un sapo kisha filluar kerkimet e ima kunder tij nuk duhej te jepja dorheqje aq leht. Ai per mua eshte personi i vetem qe me qendroj pran ne femirin tim te erret.
Oh ALEKS perse je bere aq i verber kuder urdherave te saj shkolle kriminale pse nuk jep dorheqje ,çfare te pengon te vish tek un?
E dija shum mir qe ai ishte i vetmi njeri me aq shum provoje prandaj kjo me bente te dyshoja qe mos largimi i tij nga ajo Akademi ishte nga 4 antaret e bordit. Ndoshta ata i kan ofruar do nje çmim me vlere te larte per te bashkepunuar deri sa gjithe planifikimet e tyre te vjedhjeve te mbarojn.
Por jo nese ata kan menduar nje gje te till kunder ALEKSIT un nuk do lejoj qe ata njerez te ndyre ta perdorin mikun tim me te mir ,si nje qen qe i bindet nje pronari!
Ajo qe me friksonte me se shumti eshte qe ai te ishte mir qe nga nata e vjedhjes qe ai kishte bere ne muze.
Nga kamerate siguris qe veshtrova ate nate me gjithe stafin policore ai nuk tregonte do nje plagosje ne trupe apo diçka jo normale tek ai.
Shpresoj shum qe Policia te mos kete dyshuar shum ate nate qe un kisha folur per situaten e ndodhur ,dija çdo gje mbi ate informacone kaq te rendesishme kunder vepres se vjedhur.

Veshtroja nga dritarja qytetin e Londres njerzite teksa kalonin me nxitim per te kaluar rrugen e tyre ,e ndersa te tjere tregonin hapurazi dashurin e tyre tek partneria.
Levizja ime e rradhes ishte ne kete qytet sonte ne mesnate kur te gjithe do jen duke festuar 5 Nentorin.

"NATASHA erdhem ne!"

Degjoja zerin e ELSES qe hynte brenda ne dhomen bashke me e gjithe e ekipin. Gjithashtu dhe mesuesi im AMNOR.

Te gjithe u ulem dhe un si gjithmon mundesova lidhjen me LOJTARIN i cili ishte gati per te na dhene informacione te rendesishme per misonin e kesaj nate.

"Do ju keshilloja te degjoni me kujdes çdo gje ,sepse ky misione eshte teper ndryshe nga te tjerat."

Thoja teksa veshtroja nga ekrani i laptopit LOJTARIN qe ai te fillonte.

🕷𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑾𝑰𝑫𝑶𝑾 🕷Where stories live. Discover now