34🕷

7 1 0
                                    

~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~~


Training with weapons as a police officer is easy, but he can't control his feelings against a woman like her!
👮🏻
Will he be able to overcome these feelings for her, will I accept these feelings for him to love her like a real man.
🕷️🕷️🕷️

~A week later~

FRANCE🇫🇷


Kisha kaluar nje jave te mberthyer rrethe gjetjes se te arrestuares qe ishte larguar nga burgu me ndihmen e disa njerze.
Ekipi im nuk kishte zbuluar asgje kunder asaj krinineleje duke na e veshtersuar punen per ta gjetur serisht.
Ajo krininele ishte e vetmja menyre qe mund te zbuloja te verteten e VEJUZHES SE ZEZ.
Por tani qe ajo ishte arratisur te gjithe njerzite e im i kishin hyr punes per t'i gjetur te dyja ato kriminele sepse serishte ato kriminele do ritakohen nje dite.
Te gjithe javen e kisha kaluar ne strese dhe lodhje per kerkimin e tyre duke mos i len hapsire vetes time per te pushuar sa do pak qe te merrja veten time.
Nese do e anashkaloja keto gjera me kaq shum rendesi mund te ndodhte do nje gjene e papritur njesoj sikur ndodhi arratisja e saj krimineleje.
Duhet te isha vigjilente ne pun sepse ishte e vetmja menyr per te shpetuar nga keto krime.

Brenda ne zy hyri ORGESI qe ne fytyren e tij ishte shum i lodhur.

"Ka ndodhur do nje gje?"

Pyesja drejt tij duke len per disa munta punet e ima menjane.

"Shoku jem i rraskapitur duke punuar gjithe diten"

"Ti e din mjafte mir qe un nuk mund ti duroj dot ankesat e tua"

"Mos u bej aq i ashper ,po kerkoj te na japesh pak kohe te pushojm ,eshte e nevojshme per te gjithe"

"Nese nuk ndihesh mir mund te shkosh ,je i lir te pushosh."

"Nuk e kisha fjalen te pushojme shoku ,por te largohemi per pak çaste pas gjithe ketyre puneve te lodhshme pas kapjeve te atyre krimineleve.
Do ishte e mir dhe per ty kjo gje!"

"Dhe çfare sygjeron ti per kete gje"

Thash drejt tij te prisja do nje gje te pergjigje te pranushme.

"Para disa ditesh te eshte bere nje ftese e veçante per ardhjen tende tek forcat e ushtaris francese, dhe ti e ke anashkaluar nje gje te till. Dhe po mendoja qe ju duhet te shkoni te perfundoni ftesen e dhen, mund te kalojme nje kohe te bukur duke u stervitur me armet e ushtris fancese."

🕷𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑾𝑰𝑫𝑶𝑾 🕷Where stories live. Discover now