2🕷 MASTER POLICORE🩸

91 6 0
                                    

MASTER POLICORE 🩸

~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

🕷~⚖️

"Një prej zhgënjimeve më të mëdha në botë është shpresa se të këqijat e kësaj bote do t'i ndreqë drejtësia."

👮🏻‍♀️

< Police >


Gjitheçka nisi nga suksesi i nje gruaje e quajtur ADELINA, nje grua e famshme e parisit si nje nga stilistet me te mira ne gjithe parisin.
Ne jeten e saj asgje nuk i mungonte ,ne kraht e saj qendronte bashkorit i saj dhe djali i tyre i quajtur RION.
Vitet kaluan shum shpejt dhe jo çdo familje qendron ne harmoni te plote, kur bashkorti I saj merr nje kthes qe do e bej te mos kthehet kurr me drejt familjes se tij.
Ky mashkull kishte vendosur ta jetonte jeten mes pijeve,droges,vrasjeve,kazino lojrash e shum gjera te tjera te liga qe mund te permbante kjo bote.
ADELINA nuk e kishte aq te leht me burrin e saj qe tashme nuk njihej me si nje i till, çdo dite ne mengjes ne dyert e shtepis se tyre trokiste nje zhurm e frikshem, qe te tmerronte sa here qe e mendoje qe pas asaj dere ishte diçka e keqe.
Dhe keshtu ishte ,shum here vinin njerzit e bandave per te marr parat borxh qe burri i ADELINES kishte kunder tyre ,e shum here ne ate dere te frikshme trokiste dhe drejtesia policore qe e merrnin ne pyetje per krimet apo kyerjen e trafikimit te gjerave te jashtligjshme.

Jeta e ADELINES ishte kthyer ne ankthe e ne frike per te qendruar e qet ne familjen e saj ,por shpesh here shpresonte qe çdo gje nje dite do i vinte fundit.
Djali i saj ishte perkrahesi ose ndryshe forca e saj per te vazhduar jeten e saj dhe karrjeren qe nuk ndalonte kurr.
RION ishte nje djal 23 vjeç ,i cili qellimi i ti ishte te behej nje drejtues i forcave CIA (policore).
Ai studinonte çdo dite edhe me fort per ta arritur enderren e ti ,jo per te mburrur per zgjuarsin qe ai mabnte por per te vendosur drejtesi si ne familjen e ti po ashtu dhe ne qytetin e ti te lindjes.

RION gjithmon e mbronte Nënë e ti sa here babi i ti i vendoste dor mbi maman e tij ,shpesh here rion ishte kaq i nxehur ndaj babit te ti sa deshironte dhe ta denonconte babin i  vetem ne polici.
Kjo gje nuk ndodhte kurr sepse ADELINA refuzonte qe burri i saj te shkonte ne burge.
Ajo gjithmon shpresonte qe nje dite burri i saj qe e donte kaq shum te kthet serisht si me pare por do njehere enderrat me sy hapur jan thjesh iluzjone.
Nuk donte qe familja e saj te shkaterrohet nga mashkulli qe ajo kishte nje djal ne te cilin shpresonte qe djali i saj vertet mund te vendoste drejtesi me nje menyre me paqesore.

🕷𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑾𝑰𝑫𝑶𝑾 🕷Where stories live. Discover now