28🕷

17 2 0
                                    

~~~~~

~~~~~

still looking for BLACK WIDOW but nothing in the light!
Something bad will happen to this policeman's family, he will be shocked after what happened to his mother!

who is behind this nonsense?

⚖️⚖️⚖️

3 days later

FRANCE🇫🇷


Isha vendosur perballe tabeles qe kisha ndertuar me duart e ima ,gjithe nisjen time per kerkimin e kesaj krimineleje (VEJUSHA E ZEZ)!
Kisha perball syve te mi rrugtimin e saj si hajdute qe nga fillimet e vjedhjeve te para e deri me sot.
Isha per te ardhur keq se si un nje oficer ende nuk e kisha burgosur kete hajdute nje here e mir.
Nuk e kisha menduar kurr qe kjo FEMER te ishte kaq e pakapshme nga policia.
Çdo dite zgjohem me shpresen qe nje dite te marr funde gjithe keto grabitje kaq te çmuara , dhe te mendosh se jeta e saj eshte bere si te jet nje mbreteresh me pasurin qe zoteron pas atyre grabitjeve qe ben me kaq shum suksese.
E doja vertet shum kete pun sa qe edhe sikur te largohesha nga ky vende un ende do kerkoja rreth kesaj FEMRE.
E gjithe ekipi im kishte kerkur ne çdo pjese te frances duke mos len as nje rrugice pa e vezhguar mir.
Por ne fund te kesaj kerkimi nuk zbuluan asgje!
Ajo VEJUSHE eshte bere si nje fantazem ne rrugicet fanceze duke mos len as nje gjumer kunder armikut te saj ,qe ajo te jete gjithmon ne avantazh!
Por çfare mund ta vrase nje fantazem ,pergjigja eshte: asgje!
Kisha planifikuar vetem disa lavizje qe duhej te beheshin brenda kesaj jave perpara se kjo hajdute te hidhej ne veprime per vjedhjet e ardhshme.
Kisha shkuar ne dosjen time gjithe menyeren se si skuadera ime do benin punen e tyre.

Aty pran kisha vendosur nje gote uiski qe e kisha mbushur pak me para qe te beja mendjen time te kthellohet per ç'eshtjen e punes.
E marr ne duart e ima dhe filloj duk e pir ne qetesin tim.
Qetesia qe ishte ne zyren time ndaloje ne ate moment kur hyri zonjush Laura me sharmin e saj.

"Mund te flasim, shef?"

Tha ajo drejt meje.

"Nese eshte diçka me rendesi me thuaj shpejt,sepse jam i zen"

"Ka te bej me NOVAN"

Tha ajo keto fjale duke me bere qe te kthehesha i shqetesuar drejt saj.

"Çfare ka ajo? Eshte mir?"

Pyesja pa ndalim per shendetin e saj sikur te ishte vajza ime.

"Ajo eshte mir ,nuk ke perse shqetesohesh un jam pran saj çdo dite.
Thjesh doja te tregoja qe ne fund te keti muaji do organizohet nje feste ditelindje per NOVAN.
Ajo do mbush 10 vjeçe dhe ajo deshiron te jesh pjesa e ditelindjes se saj"

Tha ajo drejt meje duke buzqeshur , nuk mund te besoja qe nje femije te me mbaj mend kaq shum gjate edhe pse kishin kaluar shum kohe qe nuk e kisha takuar NOVAN nga angazhimi i punes qe kisha.

"Te Falenderoj zonjush Laura per ftesen por nuk e di nese mundem te vi dot ne ditelindjen e saj"

Thash drejt saj i sinqert duke menduar serisht per planet qe kisha planifikuar.

🕷𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑾𝑰𝑫𝑶𝑾 🕷Where stories live. Discover now