25🕷

25 3 0
                                    

~~~~

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

~~~~



ITALY 🇮🇹

In the house of a millionaire, BLACK WIDOW makes her next move!
No one prevents her from doing her job successfully, because now a new person has joined her!

The two most skilled thieves in action!

🥷🏻🥷🏻

~~~

4 days later



Po behesha gati shum shpejt sepse ekipi im po me priste jashte gati per tu nisur ne misonin e rradhes.
Kisha veshur nje fustan te zi te ngusht pas trupit tim dhe floket i mbaja te leshura qe te dilja si nje zonjush e vertete sepse sot per mua eshte nje ftese e veçante per nje vjedhje teper te çmuar.
Me ngadal ulja shkallet duke veshtruar qe ishte vetem ELSA qe me priste brenda,pjesa tjeter qendronin jashte.

"Nuk jemi von apo jo?"

Thash drejt ELSES kurjoze te dija oren.

"Jo jemi shum mir me kohen ,ajo qe duhet bere tani eshte te flasim ne makine me pjesen e mbeture me LOJTARIN."

Tha ajo teksa dilmin nga shtepia per t'u bashkuar me pjesen tjeter.

Veshtroje drejte ALEKSIT teksa filste me ekipin tim i veshur ashtu siç un e kisha menduar.
Kostumi i shkonte vertet shum ,por per mua ishte hera e para qe e shikoja te veshur me nje te tille.

"Eshte koha te nisemi SHEFE!"

Tha NEO keto fjale duke bere qe te giithe te veshtronin drejt meje.

Syt e ALEKSIT ishin zmadhuar teksa me veshtronte si nje njeri i perhumbur drejt meje.
Ecja me kujdes drejt tij duke mos i hequr as un syt nga ai deri ne momentin qe ndalova per t'i rregulluar jaken e tij te xhakteses.

"Je bere shum e bukur!"

Tha ai keto fjale duke me vendosur doren e ti mbi belin tim.

"Faleminderit ALEKS por tani nuk eshte koha e duhur per keto gjera ,duhet te nisemi."

Thoja duke u laguar nga ai qe te hyja brenda ne makine, pas meje hyri dhe ALEKS, NEO dhe ELSEN.
Te cilet  do na shoqerin me makine deri ne feste.

🕷𝑩𝑳𝑨𝑪𝑲 𝑾𝑰𝑫𝑶𝑾 🕷Where stories live. Discover now