3:YURT

20 10 13
                                    

Yirmi iki dakika dokuz saniyede ofise varmıştım.

On beş dakikadır odamda Arena soyunu araştırmak için çabalaylıyordum.

Lakin hiç bir bok bulamamıştım.

Bilgisayar ekranında gördüğüm dosya ismi dikkatimi çekmişti. 1K7A0T

Bütün dosyalar ya harf yada sayı ile belirlenmişti. Ama bu dosya her ikisinide kapsıyor'du.

Dosyaya girdiğimde önüme çıkan şeyler beni açıkçası şaşırtmadı.

19 kişinin profili ve Arena ile bağlantılı olduğunu gösteren yazılar. Lakin beni şaşırtan tek şey dosyada kilitli olan ve profili olmayan gizemli kişi.

Şaşırdım.

Diğerlerinin adı yazarken bile o kişinin adı yazılmamış ve dosya adına benzer bir şekilde kaydedilmiş olması bile beni deliye çeviriyordu!

Merak.

Gizem.

Bu işler kesinlikle benlik değildi.

Tek oturuşta herkesin profiline asla bakamazdım. O yüzden dikkatimi çeken sadece 5 kişiye bakacaktım.

Selim Özbek:
Ölü.
Arena Holding'de en başarılı kişi.

Bay Arena ile yakın dostlukları olan Selim Özbek Holding'den kovulduğu gün ailesi ile şehir değişikliği yaparken uçurumdan düştüler. Ailesi ile hayatını kaybetti.

Başka birisinin profile girdim.

Seren Tokdemir:
Ölüm sebebi bilinmiyor.
Bayan Arena ile yakın dost.

Bayan Arena ile yakın bir dostlukları olan Seren Tokdemir 09.09.2009 tarihinde vefat etti.

Neden bu kadar kısa bir açıklama yapılmış!

Kerem Öztoprak:
Ölü.

Arena Holding'de çalışan Kerem Öztoprak ve Halit KUYUCU ile arasında büyük bir bağ vardı. Halit KUYUCU öldüğü gün Kerem Öztoprak'ta ölmüştür.

09.09.2009 Tarihinde öldürülmüşler.

Hepsi birbirinin zıttı gibi gözüküyor ama aslında hepsinin ölümü bir kişinin elinden olmuştu. Her kişinin ölüm tarihi yaklaşık aynıydı.

Aynı gün farklı saatlerle ölüm yaşamışlardı.

Lakin sadece bir kişinin ki kitli ve gizliye alınmıştı.

Bütün hepsinin bağı bir kişiye aitti. Dokuz sayısının anlamı neyden ibaretti?

Her geçen saat'de daha çok soru birikiyor'du kafamda. Cevap ararken daha çok boğuluyordum sanki.

Geçmiş beni ilgilendirmiyor hatta geçmişin intikamını benden almak zorunda bile değilken Ailemin geçmiş hatalarını ben ödüyordum.

Her şey bir yana kan kardeşim benim yüzümden ölmüştü ve bu benim canımı çok yakıyordu.

Ah. Leya üzümlü kekim mekanın cennet olsun.

Kapım hızlı bir şekilde açılınca refleks olarak hızlı bir şekilde ayağa kalktım.

"Sakin ol şampiyon. Benim Berk." Kalktığım gibi yerime geri oturdum.

"Kapıyı çalma adetin yok mu senin?!" Sert çıkan sesim ne kadar sinirlendimi ortaya çıkartıyordu.

LAVİNİA 9Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin