7:EFSANE

11 2 7
                                    

Bu bölümde bir efsane geçecek efsaneyi tamamen kendim uydurdum!!!

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

Keyifli okumalar.

Bölüm 7 "Efsane"

Gördüğüm mesaj ruhumu korkutmuş bedenimi ise kilitlemiş durumdaydı.

Her şey bir yana her akşam bana mesaj atıyor veya video göndermeye başlamıştı.

Asla ölümden korkmuyorum ve aklımdan bile geçmiyor. Ama birinin beni izlemesi ve fotoğraflarımı çekip bana göndermesi hiç de normal şeyler değildi.

Telefonumu yavaşça masama koydum ve bir şey yokmuşcasına bilgisayarı sakince bacağım'dan çektim.

Dudaklarımın arasında olan sigarayı söndürdüm ve ayağa kalktım.

Cama ilerledim ve perdeyi çektim. Dışarı incelemeye başladım kimse yoktu. Kimse gözükmüyordu.

Bir dakika.

Bakış açıma biri girmişti siyah kar maskeli birisi bana bakıyordu elinde ise bir telefon vardı.

Hızlıca perdeyi kapattım.

Buradaydı.

Buradaydı.

Lanet olsun! Herkesin soyu kopsun!

Senin soyun zaten kopuk!

Tekrar perdeyi açınca kimseyi görmedim. Tekrardan telefonuma mesaj gelince koşarak masaya gidip telefonu elime aldım ve mesaja girdim.

O gün bugün değil.

Bir nevi korkma mesajı veriyordu.

Dalga mı geçiyor?!

Kafayı yemek üzereyim.

Telefonu sertçe yatağıma attım ve mutfağa gidip kırmızı şarap alıp kafama diktim.

İçersen unutursun kural buydu!

İç. Unut.

Unutursan rahatlarsın...

Rahatla Efdal! Rahatla!

Derin bir nefes verip bardağa tezgaha koydum ve odama gittim. Uyumak istiyordum.

Yatağıma geçip yorganın içine girdim ve gözlerimi uykuya gömdüm.

Uyku benim için kısa bir ölümdü.

^^^^^^^^^^^

Çalan telefonum yüzünden uykum açılmıştı. Telefonumu masam'dan alıp çağrıyı yanıtladım.

"Efendim?"

"Arena hanım bugün herkes Holdinge geliyor. Ben dünden gelip günlük planınızı inceledim. Yurda gitmeniz lazım."

Tamamen unutmuşum. Yurt artık benim'di ve oranın düzenini kurmam lazımdı.

"Teşekkürler" deyip telefonu kapattım ve yanımdaki yastığın üstüne koydum.

Her şey birbirine giriyor ve ben daha çok kaybolurum.

Yataktan kalktım ve duşa girdim.

Soğuk bir duş her şeyin çözümüdür belki'de.

Duştan çıkıp siyah kargo pantolon ve siyah sweatshirt giydim.

Mutfağa gidip kendime kahve hazırladım. Kahvaltı yapmayacağım kahve mi içip evden çıkacağım.

Yurta çok fazla duracağım kesindi. Umarım haberciler orada olmaz ve işimi rahatça yapabilirim.

Lanet haberciler! Her şeyi allak bullak ediyorlar!

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 01, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

LAVİNİA 9Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin