2WEI=War Lord
ManGa=Dursun zaman
Önerilen şarkılarla okumanızı tavsiye ederim
Keyifli okumalar.
4.Bölüm:Mesaj
Koşar adımlarla aşağı kata indim koridorun ortasına geçip etrafa baktım.
Hiç bir şey yoktu.
Oyuna getirdi, göz dağı verdi!
Sinirli bir şekilde cebimde arabanın anahtarı var mı yok mu diye kontrol ettim. Anahtarın cebimde olduğunu fark ettiğimde çıkış kapısına doğru yürüdüm.
Kameralara bakacağım ama burada değil evde.
Ofisten tam çıkarken etrafta silah sesi duyuldu.
Camlar paramparça olurken herkes bağırarak bir yere saklanmaya çalışıyorlardı.
Hızlıca duvarın arkasına geçtim.
Ateş sesi vardı. Lakin sadece göz dağı için yapılan bir şeydi.
Ateş sesi kesilince hızlı bir şekilde yerimden çıktım.
Dışarı çıkıp etrafa baktım. Kimse yoktu! Bu kadar kısa sürede nasıl kaybolmuş olabilirsin!
Kafam allak bullak olmuştu.
Meğerse seninle oyun oynamamış Arena!
İçeriye tekrar girdim. Seher'e bakıp "Herkesi buraya topla Berk ve Cenk'de dahil" dediğimde başını sallayıp masada ki mikrofonun oraya geçip anons geçti.
Yaklaşık iki dakika on dokuz saniye sonra herkes toplandı Cenk ve Berk de dahil.
"Daha yeni yaşanmış olaydan korkanlar olabilir ve zaten mesai saati bitmek üzere Berk ve Cenk hariç hepiniz iki gün izinlisiniz. Eşyalarınızı toparlayıp çıkabilirsiniz." Herkes başını olumlu sallayıp eşyalarını toparlamaya gittiler.
Berk ve Cenk'e dönüp "kırılan camları tamir edin bir şey yapın iki gün sonra burası eskisi gibi olsun" dediğimde Berk ağzı açık bana bakıyordu.
"Camlar tamir edilemez Arena. Lakin senin için hepsini tek tek yapıştırıp tamir edeceğim'den hiç şüphen olmasın." Dediğinde ona sadece Mal mısın sen?" Şeklinde bakmıştım.
Cenk "salak salak konuşma Berk! Saçma şeyler demek yerine bunun kimin ve neden yaptığını düşün."
Cevapların yüzde on veya dokuzu'nu biliyordum ama kimseye bahsetmek istemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA 9
Mystery / ThrillerTek bir katil. Tek bir hedef. İntikam. Saatler 21.21 gösterdiğinde bütün sokak lambaları tek bir şey için kapanıyordu. Yeni bir cinayet. Yeni bir tane ceset. Dokuz ölü beden.