5:KAYBOLUŞ

8 6 4
                                    

Her şeyin bir sonu vardır iyi yada kötü Leya'nın hikayesi güzel başlayıp kötü bitmişti.

Sırf babasının işlerinden dolayı öldü. Babası ölü olduğu için kızından intikam almıştı.

Neden peki?

Aklımda binlerce soru vardı. Her yeni bir olayda daha çok beynim allak bullak oluyordu.

Telefonumdaki mesaja kaç dakika baktığımı bilmiyordum. Konuma basıp basmamak arasında kalmıştım.

Eğer gidersem herhangi bir tuzakla karşılaşma ihtimalim vardı.

Tek gitmek istemiyordum ama kime güvenemem gerekiyor onu da hiç bilmiyordum.

En iyisi bu olayı Cenk'e anlatmak olacaktı. Denemeye değerdi.

Telefon rehberine girip Cenk'in numarasını bulup onu aradım.

"Efendim Arena bir şey mi oldu?"

"Seni aramam için bir şey mi olması lazım?"
Dedim umursamaz tavırla.

"Hayır. Ama bilirsin Arena beni çok aramaz." Sitem'le konuşmak ona yasak olmalıydı.

"Buraya gelmen gerekiyor. Yardımına ihtiyaçım var Cenk!"

"Konuyu bilmeden yardım edemem."

"Gel buraya her şeyi anlatacağım. Bekliyorum" deyip telefonu yüzüne kapattım.

Daha fazla konuşmak istemiyordum. En azından şimdilik.

^^^^^^^

Kapının zili çalınca aşağıya inip kapıyı açtım. Gelen kişi Cenk'ti.

"İçeriye geç" dediğimde başını hay hay şeklinde sallayıp içerideki koltuğa oturdu.

"Ne oluyor Efdal?!" Bende koltuğa oturdum ve olayı nasıl anlatamam gerektiğini düşünüyordum.

"Leya'nın ölümü benimde ortadan kaybolduğum günü hatırlıyor musun?"

Başını hatırlıyorum şeklinde salladı.

"Leya'yı öldüren ve beni kaçıran aynı kişi ve bana bugün bir konum atmış. Leya buradaki mezarı hak etmiyor. Onu hak ettiği ve güzel bir yere göm EFDAL ARENA diye de mesaj atmış arkasından." Dedim.

"Gidecek misin?" Diye sordu saçma bir şekilde.

"Gelecek misin benimle Cenk?" İlk önce düşünse'de başını hızlıca olumlu şekilde salladı.

"Elbette yardım ederim. Sorma gerek bile yoktu. Ama ya bu tuzak işi ise ne yapacağız." Diye sordu gizemli gizemli.

"Hayır. Tuzak olma ihtimali çok düşük ciddiyim. Güven bana hiç bir sıkıntı olmayacaktır."

Derin bir nefes çekti.

"Olay sana güvenip güvenmemek değil Efdal! Olay o konumu atan kişi."

"Hava kararmadan çıkmak istiyorum. Montu'mu giyip Arabaya geçiyorum beş dakika içinde yolcu almadan gideceğim." Deyip ayağa kalktım ve dolaptan montu'mu alıp evden çıktım.

Arabaya bindim.

Beklemeye başladım.

Bekle Efdal.

Bekle Efdal.

Gelirse gidersin gelmezse yine gidersin.

Yanımdaki kapı hızlıca açılıp yanımdaki koltuğun dolması bir saniye sürmüştü resmen!

"Bir daha bana racon kesme Efdal! Seni her hatan ile kabul eden benim. Seni asla yüz üste bırakmayacağım hiç bir zaman bunu bil! Şimdi bas gaza gidelim. Hava kararmadan."

LAVİNİA 9Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin