Okurken yorum yapmayı unutmayın.
Keyifli okumalar.
1.Bölüm: "Yüzleşme"Arkama bakmadan hızlı bir şekilde koşmaya başladım. Ayaklarım vücudumu tutmakta zorluk çekse bile hayatta kalmam için koşmam ve arkama bakmamak zorundaydım.
Hayatı seviyordum.
Her şeye rağmen.
Ne kadar koştum ve nerelere geldiğimden asla haberim yoktu.
Az önce şahit olduğum olay benim ölüm sebebim olabilirdi.
On iki dakika sekiz saniye önce gözlerimin önünde cinayet işlendi.
Eğer bende o partide o kızla beraber olsaydım kesinlikle şuan benimde vücudum ikiye bölünmüş ve kan gölü ile kaplanmış olacaktı.
Ormanda nerede ne olduğunu bilmeden koşmaya devam ettim.
Lakin bir süre sonra bacaklarım durdu ve önümdeki manzaraya bakmakla yetindi.
Önümde duran tam tamına dokuz ceset ve hepsinin bedeni bir ağaca bağlı.
Dokuz kişide yılbaşı ağacının süsü olmuş durumdaydı.
Biraz daha ilerleyince ağaçtaki yüzler aşırı tanıdık gelmişti.
Ailem. Dostum. Kardeşim.
Ve arkamdan gelen o iğrenç ses.
"Arena ailesinin soyundan gelen herkes bir gün ölüme mahkûmdur çocuk. Sende bir gün bu ağacın süsü olacaksın. O zamana kadar yaşa. Sonra ölüm senin sonun olacak."
Son on beş dakikadır yaşadığım gerilim,korku vücudumu ele geçirmişti.
Ölü olan ailemin,kardeşimin ve en yakın arkadaşımın mezarına her gün giderdim. Lakin onların mezarı orası değilmiş.
Onların mezarı sadece bir ağaç.
Partideki cinayet ise sadece bir başlangıçtı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAVİNİA 9
Misterio / SuspensoTek bir katil. Tek bir hedef. İntikam. Saatler 21.21 gösterdiğinde bütün sokak lambaları tek bir şey için kapanıyordu. Yeni bir cinayet. Yeni bir tane ceset. Dokuz ölü beden.