6. Bölüm

56 7 2
                                    

Merhaba arkadaşlar. Multimedia da kızların savaşın yapılacağı yer mezarlık var. Iyi okumalar.
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
O kızı fena benzeticem...
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

SAAT 11 ' DE MEZARLIKTA

Hazırdık. Ekip tamdı. Bize düşen artık onları beklemekti. Ben tam hadi gidelim diycekken bizim kız ve ekibi gelmişti. Bizler şeytan onlar ise kovulmuş meleklerdi. Bana yaklaştı. Bu sırada da Tanrı Zeus yani kısaca Ze benim önüme geçti beni korumak için. Eh nasıl olsa o benim biricik kardeşim. Hihihi. Neyse Ze' ye "Tamam Ze. Ben kendimi koruya bilirim. Sorun değil. Ben buna yenilecek kadar düşmedim. " dedim. Bunun üzerine kız çok bozuldu. Fakat ben hala bu kızın adını bilmiyorum. Hmmm öğreniriz sorun yok. Ze' nin önünden çekilip kıza döndüm. "Senin adın ne kendini beğenmiş kız " dedim. Kiz bana döndü fakat yüzünde alaycı bir ifade vardı. "Ben Anna. Ve ben dünyanın en güçlü kişiyimdir. Ve sen Ateş Şimşek olamazsın. Ancak benim geleceğindeki asistanım olursun." dedi. Onu bana dedi. Ben bu kızı yolarım ama. Neyse sakinim. Gücümü savaşta kullanıcam. Fakat atladığım bir yer vardı. Anna bunları söylerken ciddiydi. Ona boş boş baktığımı görünce bana doğru sırıttı. " Bence sen okuldaki sözlerini geri al. Ve bu savaş başlamadan bitsin ne dersin ?" ama artık dayanamıyorum. Ona doğru hissizce döndüm. Artık tam olarak ona bakıyordum. Buna karşılık yüzündeki sırıtışı soldu. Ben ise ona doğru bakarak "Oyun başlasın Anna Maria " deyip dönüştüm. Durun size anlatim. Üzerimde straplez bir elbise. Kıpkırmızı ve dizim hemen iki buçuk karış üstünde. Üstüme tam oturuyor. Ancak üsten alta doğru kabarık. Üst üstüme tam otururken kalçalarımdan sonrası hafif kabarık. Ve pul ile sim karışımı. Kızların da aynı şekilde. Ancak Su'yun masmavi fakat gökyüzü mavisinin biraz koyusu. Hava'nın bembeyaz. Toprağın sapsarıydı. Ancak onda söyle bir şey vardı ; aralarında hafif bir kahverengi vardı. Neyse biz savaşa geri dönelim. Tanrı Athena yanımıza gelip öldürmek yasak deyip diğer kuralları açıkladı.
"Iyi bir savaş olsun Anna Maria "
"Iyi olan ateş kazansın o zaman" dedi ve herkez yetlerinie geçmişti. Bizler biliyorsunuz ki güçlerimize göre giyiniriz çoğunlukla. Bu yüzden Anna Maria ' da kırmızı giyinmişti. Ama onun nasıl desemmm biraz abartı gibiydi. Neyse biz savaşa geri dönecek olursak ilk onlar hamle yapmalılardı. Bu düşünceyle sinsice sırıttım. Anna Maria' yaya dönerek ;
"Ne o Anna korktun sanırım? Yoksa bu yüzden mi bizle savaşmıyorsun?"
" Hah. Ben mi korkçam senin gibi bir ezikten. Sen kimsin ki !!! Al sana Ateş Mızrağı " dediği gibi Ateş Mızrağı bana doğru attı. Bunun üzerine hemen Su önüme atlayıp Su Savurma Suyu ' nu Ateş Mızrağına attı. Ateş ve Su ne kadar birbirine zıt olsa da aynı şekilde birbirine en yakın olan da onlardır (multimedya). Su sinirli bir şekilde ;
"Sen kim oluysun da Ateşime kendi gücüyle vuruyorsun. Üstelik mızrakla !!! " dedi. Haklıydı. Mızraklar ölümcüldür. Ve bu beni etkilemez di ancak aynı güçle bana saldırısı tuaftı. Su'nun cümlesi yarı alay yarı da sinirliydi. Ben de artık dayanamıyordum , bu yüzden Suyu yavaşça arkama alıp Anna Maria'yaya döndüm.
"Sence bu iyun fazla uzamadı mı Annacık ? Bence fazla uzadı. Ekip herkez kendi eşini seçse iyi olur. Çünkü küçük çaplı bir savaş başlıyor. Hahahahaahahahaaaaaa ( burda içten bir kahka atıyor Ateş ). " dedim. Bir an önce eve gidip uzunnn bir duş almak istiyorum. Anna'ya dönüp ATEŞ KANCASI , ATEŞ IŞINI VE SON OLARAK ATEŞ BAYILTICI HANCERLERINI attım. Bunları beklemediği açıkça belliydi. Kız bu ateş saldırısına dayanamayıp bayıldı. Artık hem utançtan hem de saldırıların etkisi üzerine 2 hafta okula gelmez. Anna Maria'nın bayılnasını gören karşı takım onu alıp mezarlığı terk ettiler. Zaten bizde hemen ordan uzaklaştık. Yakalanmak istemeyiz değilmi? Pekiii güzel biz bu savaşı kazandıkda bir ödülümüz olmalı değil mi ? Evettt. Hemen bizim ekibe dönüp "Çocuklar bara gidelim mi? Yoksa avlanalım mı ? " dedim ve çocuklardan cevabı beklemeye koyuldum...
/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
Merhaba arkadaşlar. Bölüm çok geç geldi. Özür dilerim. Sinav haftası malum bide bu yetmiyormuş gibi ödevlerim vardı. Çok özür dilerim tekrardan. Umarım beyeniyorsunuzdur. Okuduğunuz için çok teşekkürler.

CEHENNEME HOŞGELDİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin