11. Bölüm

14 5 0
                                    

Ciwci teklifi kabul ettikten sonra odama çekilmiştim. Düşündüm. Acaba gerçek bu dünya için değermiydi bu uğraşlar. Amaaannn het neyse uğraşamam şimdi bide bunlarla. Tamara ve kardeşleri bunlar Katerina Işınsu ve Tamara oluyor. Onlar üçüzler fakat birbirine hiç mi hiç benzemiyor. Tuaf değil çünkü onların güçleri olunca güce göre değişiyor. Bu arda çok mu konuştum ne??? Neyse tam Katerina'ya dönücektim ki zihnimi kilitlemeyi unuttum. E tabi önüne gelen düşüncemi okuyor. Bir yerde kitlemek lazım. Off bu aralar çok konuşuyorum yaw. Katerina ve Işınsu bu yaptığıma kahkalarla gülerken ben ve Tamara onlara garip bakışlar atıyorduk. Her neyse.
" Hadi kızlar sadede gelin. Yeter bu kadar gülme. " dediğim an sustular. Ben bunla rahatlarken Katerina konuşmaya başladı ;
" Biliyorsun Ateş, sensiz hepimiz hiçiz. Şu hayatta ki canlı cansız herkez sana itaat ediyor fakat sana birşey olursa ne olur ?" Dedi ve sustu. Haklıydı. Katerina geleceyi gören bir kişiydi. Bu yüzden bazı cevaplara ihtiyacı vardı. Derin bir nefes alıp konuşmaya başladım. "Bak tatlım ben ölümsüzüm bu yüzden bana bir şey olmicak. Bu dünya ve öteki tüm dünyalar, hayatlar, canlılar ve buna benzeyen herşey benim gücümle besleniyor yani ben burdan gitsem bile kendi yarattığım yerde yaşarım ve burası ne hali varsa görsün derim. Biliyorum çok konuşuyorum ama bunları bilmeniz gerekenler. Eee benden sonra siz ne yaptınız? " Off ne zor şeydi gerçekleri açıklamak amaaan neyse ben kızlara bu soruyu söyledikten sonra Işınsu konuşmaya başladı. " Ohooo ooo sen gittikten bir kaç ay sonra Ciwci doğdu. Ama doğması bile bir olay bir olay anlatamam. Hele aşerme sırasında bu kadar mı olmayan şeyler istenir. Bur keresinde kan istedi. Fakat A+|- B+|- AB+|- 0+|- kanlarını aynı anda içti böyle bir şey olamaz. Doğum anın da ise annesi kan kusmaya başladı. Tabi biliyorsun normal doğum olmadığı için alay konusu oldu ama annesi bunla gurur duyup duruyor. Ay ne komik yaaa." Dedi ve Tamara, Katerina ve Işınsu kahka atmaya başladılar. Beni ise Ciwci için endişeleniyirdum. Daha yeni oturmamıza karşın hemen ayağa kalkıp Ciwci ' nin çadırına doğru koşmaya başladım. Çadıra yaklaştıkça sesler artıyordu...

CEHENNEME HOŞGELDİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin