Çadıra yaklaştıkça sesler artıyordu...
//////////////////////////////////
En sonunda bir çığlık sesi duydum. Ormana biri girmişti yada biri Ciwci ye acı çektiriyor. Bu düşünce ile daha hızlı koştum. Dayanamayıp vampir hızıma geçtim. Çocuklar ile büyüklerin çadırı birbirime çok uzaktı. Çadırın içine girdiğimde Ciwci'nin tılsımı kırılmış güçlerini serbest bırakmış. E Ciwci hayatında hiç çekmediği acıyı çekiyordu. Bunu hissede biliyorum çünkü onu kendimle eleştirdim. Onun acısını kendime aktarım vede Melek kanatlarımı açarak acıyı güce çevirip doğaya faydalı olmasını sağlıyordum. Sonunda Ciwci bayılınca bende yere düştüm. Kanatlarımı kapatıp sırtımın içine geri koydum. Ciwci'yi alıp Melek Ananın çadırına doğru yürüdüm. Ciwci'yi hiç bu kadar güçlü görmemiştim. Demek oda bir Kahin Meleklerdendi. Bi olayı detaylı olarak konuşmam lazım onunla. Ah vede son anda aklıma geldi de bizim şarkı yarışmamız vardı. Off ya off. Neden bugün her şey ters gitmek zorunda. "AHHHH. YARDIM EDINN. " doye bağırdım birden. Tamara ve Katerina yanımdaydı da Ciwci ye bir şey olmadı. Tamara hemen kollarımdan Ciwci yi alıp Melek Ananın çadırına götürdü. Katerina ise beni alıp kendi çadırına götürdü. Kansızlık çekiyordum vampire dönüştüğüm için. Hemen bir şişe AB- kanı verdi. Su içer gibi kana kana içtim. Ay anladınız mı kanı kana kana içtim. Neyse sustum kansızlık bende kafa yaptı. E madem vampir oldum bari kurt da olayım hem biraz avlamak iyi gelir. Deyip çadırdan çıktım. Kurt formuna dönüşerek koşmaya başladım. Koştum koştum ve koştum. Hem rahatladım hemde çok susamıştım. Kurt formundan çıkmayarak göldeki suyu içmiştim. Evet bir göle geldim biraz ileride de nehir vardı hemde kaynağı bir şelaleydi. Gölden suyu içtikten sonra biraz ilerideki ceylanı gördüm. Hiç düşünmeyerek üzerine atladım ceylanın. Vakit kaybetmek istememiştim açıkçası. Ceylanı da afiyetle yedikten sonra kanını da bir güzel içim. Sonra yavaş ve sakin adımlarla nehire doğru yürüdüm. Nehre gelince normal insan oldum. Tabi ne kadar olabilirsem. Neyse geçelim bunları biz. Tüm kıyafetlerimi çıkararak suya atladım. Sonunda biraz rahatlamıştım. Ben yüzerken her yeri görüyorum fakat dışarıdan kimse sadece başımdan boynuma kadar ve dizimin bir karış yukarısından aşağısını görebilir. Diğer taraflarım güçlerim sayesinde siyah bir dumanla kaplıydı. Eh nede olsa kutsal güç vücudu. Off kafamda güçlü sorular çözülmesi gereken olaylar vb. Ben ne yapmam lazım. Biri bana yardım etsin. O sırada Su perisi yanıma çıka geldi. Ben hemen gölden çıkarak beyaz bi elbise yarattım kendime ve onu üstüme giydim ve Su perisini karşımda gördüm...
/////////////////////////////////////////////////
Merhaba arkadaşlar multimedya su perisi ve Ateşin halleri...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEHENNEME HOŞGELDİNİZ
AventuraAteş , Su , Hava ve Toprak... Bunların başına neler gelecek ve onları nasıl yenicekler. En önemlisi ise onlar normal değil. Çünkü onlar güçlü ve Paralel Dünyan'nın kraliçeleri... Ateş ; O Dünyadaki tüm güçlere sahip. Ancak Su , Hava ve Toprak da o...