9. Bölüm

32 5 2
                                    

Bavulu aşağıya ışınladıktan sonra bende aşağı inmiştim..

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /

Herkez hazır bir şekilde beni bekliyordu. Geçit kapılarına ulaşmamız zor olduğu için mahsendeki geçit kapılarına ışınlanmak için kullanılan odalara girdik. Sonunda aslında oraya normal gudebikiriz  fakat boyutsal boşluğu na yakalamak istemiyoruz. Neyse. Yer altı 'Tanrı Melekleri' adlı trene bildiğimiz de melekler yanımızda koruma olarak belirdi. Aslında gerek değildi fakat... Nasıl desem biraz pis bir yerdi. Tüm uyuşturucu, tütün vb. her zararlı şey burdan yola çıkıyordu. Neyse bunu geçelim. Geçit kapılarından 'AMOZON VE AMOZON KIZLARI YASAK ORMAN GİRİŞİNE HOŞGELDİNİZ.  BUNDAN SONRASI SIZE AYITTIR. LÜTFEN ÖLMEMEYE DİKKAT EDİN. IYI GÜNLER DİLERİM. ' dedi. Otamatik ses. Eh haklıydı. Burası özel bir yer. Her isteyen kafasına göre giremezdi. Buradaki ağaçlar başka hiç bir yerde hem yok hemde üretilmezdi. Neyse biz bunları geçelim. Güvenlik sistemine gözlerimizi dayadıkve gözlerimizi taramasını bekledik. Sistem bizi kabul edince içeri girdik. Trenty üçüzleri bizi kapıda karşıladılar. Arkalarından benim çocukluk arkadaşım olan Tamara geldi. Hep birlikte sarıldık birbirimize. Eh yaklaşık 300 yıl boyunca görüşmemiştik. Tamara benim zihnimi okuyunca hafifçe kıkırdası. Sonra bu düşünceyi herkez okuyunca hepsi birden kahka atmaya başladılar. Ben küçük bir kırgınlık, kızgınlık ve alınganlıkla onlara dil çıkarıp orayı terk ettim. Bu davranışım yüzünden daha fazla gülmeye başladılar...

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / / /
Merhaba arkadaşlar. Biliyorum bölümler çok geç geliyor. Bundan sonra böyle kısa kısa bölümler ama hızlı hızlı gelicek elimden geldiğince. Umarım beyeniyorsunuzdur. Lütfen yorum ve vote yapın. Bu bölüm @gokceeken  ' adıyorum. Sevgilerle.

CEHENNEME HOŞGELDİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin