2. Bölüm

77 10 0
                                    

Off bu okul yokmu bu okulll. Eh en azından biz hem insan hemde güç okuluna gittiğimiz için sorun yok. Neyse bu günkü programınız da insan okuluna gitmek var. YAŞASIN. İnsan okulunu seviyorum çünkü orda en az güçlerimizi hem gizli hemde açıkça kullana biliyoruz. Neyse rutin işlerimi yaptıktan sonra sıra geldi giyinmeye. Allah ' tan serbeste! Altıma siyah deri tayt ve üstüme siyah bustiyer inun üstüne de pembe sporcu atleti ve onun üstüne de siyah deri ceket. Tamamdır. Pembeyi ne kadar sevmesemde yakışıyor bir yerde. Bizlerin saçları duruma göre renk değiştiriyor bu yüzden su anda saçlarım siyah. Neyse. Altıma ayakkabı olarak siyah Nike topuklu spor ayakkabı. Kızlara mesaj çekip siyah arabama atladım. Bakın bizim zaten güçlerimiz olduğu için para basıyoruz. Bu yüzden arabam pardon bir sürü arabam var ve her renkten. Şimdi de PORSCHE Cayenne me binicem. Hah yaşasın kötülük.

OKULDA PARK YERİNDE

Arabayı park ettikten sonra kızlarla okulda buluştuk bu okula yeni başlıyorduk. Bakalım bizi bu okulda neler bekliyor. Müdür den sınıfı öğrendikten sonra sınıfa geçip bir goz attık ( bunları yaparken kapı eşiğindeydiler ). Sınıfa göz atmamız bittikten sonra en arkadaki cam kenara oturdum , yanıma Su önümüze de Hava ve Toprak oturdu. Tabii ben çantamı almayı unuttum için yere eğilip hemen siyah bir çanta yaptım tabiki içine defter falan koydum. Ve bam zil çalar hoca içeri girer ve assolist yani bed boyumuz gelir. Bize çatık kaşlarla yanımıza gelir. Yanında tahminimce yandaşları yada bizim gibi kardeştende öte olan arkadaşları ki büyük ihtimalle öyledir. Yanımıza geldiler. Fakat biz bu okula geldiğimizde bir söz verdik ' bu okuldan atılmıycaz ' ve sözümüzü tutmaya kararlıyız. Neyse biz konumuza dönelim dönmesine de herkez susmuş bizi dinlemeye koyulmuş. En öndeki çocuk ele başı gözlerini bizim üzerimizde gezdirdi ki haklı çünkü hepimizin sadece sporcu atleti farklıydı. Benim pembe , Suyun yeşil , Havanın turuncu ve Toprağın sarıydı. Ele başı alaycı bir bakışla yanımıza geldi...

CEHENNEME HOŞGELDİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin