7. Bölüm

35 7 0
                                    


Çocuklar bana bara gidelim dediğinden beri tedirginim. Evet ne kadar eve gitmek istesem de çocuklara ' Hayır hiç bir yere gitmiyoruz ' diyemezdim. Neyse bu çok önemli değil. Ama bizim iç güdülerimiz hiç bir zaman bizi yarı yolda bırakmamıştır. Su bir şey olduğunu anlayıp yanıma geldi. Kulağıma yaklaşarak "Iyimisin Ateş? Pek iyi görünmüyorsun. Takım da korkudan bir şey diyemiyor. Bir sorun yok değilmi ? " dediği anda çok endişelendim. Çünkü bizim takımı endişelendirmek en son isteyeceğim şeydir. Hemen bizim takıma dönüp "Ben iyiyim. Lütfen benim için endişelenmeyin. Bu aralar biliyorsunuz Su ve Ateşler iyi geçinemiyor. Bir sorun olacağından korkuyorum. Yoksa endişelenicek bir şey yok. " dedim. Takım bunun üzerine içine su serpilmiş gibi oldu.
Sonra tekrardan yola koyulduk. Umarım bu akşam güzel olur. Vede sorun çıkmaz inşallah. Amen ( biliyorsunuz tüm dinleri içeriyor ). Sonunda vardık. Tahminlerimde yapılmamıştım. Bizim baş düşmanımız olan ' KAPLANLAR ' burdayı. Biz ' BEYAZ SİYAH KAPLANLAR ' olarak bilinirdik. Off offf. Napcam şimdi ben. Burayı terk edersek bize korkak derler. E burda da kalırsak savaş çıkar. Toprak beni anlamış gibi yanıma geldi. Kulağıma eğilip "Onlar da kutlama yapmaya gelmişler. Bu yüzden saldırmıcaklar. Bizzat kendim Nakata ile konuştum." Dedi. Tamam bunu duyunca içime serin sular serpilmesi gerekir ama olmuyordu işte olmuyordu. Toprağı üzmemek için hafifçe tebessüm ettim. Ama içim içimi yiyordu. Tam o sırada Nakata ile göz göze geldik. Bana sırıtarak kocaman bir gülümseme gönderdi. Biz yerimize geçmiş viskikerimiz elimizde kendi halimizde takılıp giderken o geldi...

YILLAR YILLAR ÖNCE

Doğa ana beni yaratmış bana sarmaşıkları ile satılırken o geldi. Doğa ana bana bakarak KAÇ dedi. Onun yüzü yoktu. Onun sesi yoktu. O sadece hareketleri ile konuşurdu. Beni sarmaşıklardan atması kaç demekti. Onun bi suçu yoktu ki oysaa !!!! Ama anlamıştım. Beni istiyorlardı. En güçlü ben olunca istemeleri normaldi. Kardeşlerim daha güçlerini kullanamaldıkları için onları değil beni istemişlerdi. Zaten bizi almak için doğayı yoketmişlerdi. Bizi de ya kullanıp yada yok etmelerine müsade edemezdim. Doğanın yarısı yok olmuştu. Bizler kaçıp ATEŞ KRALLIĞI ' na gitmiştik. Orda ben olduğum sürece kimse krallığa giremezdi. Kızları orda eğitmeye başladım. Zordu fakat ben zoru severdim. Kızlar güçlerini tam olarak kullanıca onlarda krallıktan ayrıldılar. Ayrılırken yaklaşık 16 yaşındaydılar. Fakat dünyaya gitmemiz gerekiyordu. Bu yüzden burdaki yaşlarımızı dondurup dünyaya 6 yaşında geldik. Herkez bir aile gitmek istedi. Fakat ben amozonlara gitti. En iyi kadın amozon oldum. Zaten kadın doğa perisiydi. Bu yüzden bei en iyi şekilde yetiştirdi. Doğayı en iyi şekilde tekrardan hayata geçirmek için çok uğraşmıştık. Onun adı MELEK ANA ' ydı. O benim doğa anamdan sonraki adnamdı. Onun Hakkını asla ödeyemezdim. Ne ne sandınız düşmanım falan olduğunumu ?

SIMDIKI ZAMAN

O kapıdan içeri girer girmez bir şey olduğunu anlamıştım. Hemen yanına koşup "Anam canım anam. Ne oldu söyle sana birşey mi oldu!? Ha? Hadi söyle sen buraya öyle kolay kolay gelmessin. " Dedim. Anam bu halime güldü ve "Sanada Merhaba kızım. Bu ne telaş. İçindeki korkuyu anlıyorum fakat burda olmaz. Gel önce şu kutlamayı bir sağlıkla bitirelim. Tanrı izin verirse." Deyip güldü. Oh be en azından ona bir şey olmamıştı. Ben bir anamı kaybettim , bir anamı daha kaybedemem. Zaten anamı kaybettikten sonra kimseyi umursamadım şimdi dünyayı umursamam ve bu gerçekten kötü olur. Anam bunu anlamış gibi bana gülümsedi ve sarıldı. Bende ona sarıldım. Bazen derler ki sarılmak iyi gelir. Bir takım şeyleri sana unutturur. Saatlerce öyle kalmak istersiniz. Hele bu annenizse. Anne bence hayattaki en önemli şey. Ama anne illa biyolojik olucak diye bir kayıt yok. Bunu size bir başka birde hissettire bilir. Bakın hayatta bir sürü tip anne var. Ama bu hani özellik olarak değil yanlış anlaşmasın. Birincisi ; annesi olmayanlar ki bunlar da iyi sayılır. İkincisi ; annesi olup onu görenler bunlar iyidirler. Ve son olarak üçüncüsü ; annesi olupta onu göremeyenler. Onu arda sırada görüp iyi olduğunu bilipte onula olamayanlar. Bunlar çok zor. Onlar yani üçüncü grup çok şanssız. Anneni biliyorsun, onun iyi olduğunu biliyorsun fakat onu hep öpüp koklayamiyorsun. Bu çok acıklı. Bunu size anlatamam. Ve ben bu gruptanım. Bana acımayın ben buna alıştım. Ama bir yerde insana pardon ne olduğu belirsiz bir yaratiga koyuya be...

Annem ne kadar yaşlansada hala iyi dans ediyor. Melek annem benim. Sonunda yoruldu ve biraz dinlenmek için yanıma oturduğunda anneme dönüp " Bizim kızlar ne yapıyorlar? " diye bir soru yöneltim. Anam bana dönüp " Bende bunu konuşacağım kızım ama önce eğlenelim sinra evde minik bir toplantı yaparız olurmu bir tanem ?" dedi. Seviyorum bu anacağımı.
Sonun da eve varmıştık. Hemen duşa girdim. Bu sefer jakuzi de yikanicaktim. Su yerine hafif ateş külleri ve köpük yerinede ateş alevleri koydum. Güzel bir ateş terapisi ve banyosu olmuştu...

/ / / / / / / / / / / / / / / / / / /
Merhaba arkadaşlar. Bölüm çok geç geldi biliyorum. Ama sınav haftadı ve benim yeni bitti hemen yayınladım. Şu iki hafta biraz zor yeni bölüm gelir. Çünkü bu sefer de düğün varm ona gidicez. Ozur dilerim tüm gecikmeler için. Bu bölüm biraz acıklı mı oldu nee ;) neyse iyi geceler arkadaşlar.

CEHENNEME HOŞGELDİNİZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin