Evinin önündeydik.
Kabul etmişti, beni kabul etmişti.Çok heyecanlıydım. Birlikte uyur muyduk? Gece ne yapardık? Ah...
"Bekle anahtarı bulamıyorum."
Kafamı usulca sallayıp gülümsedim.
Sanki evimizin kapısını açacaktı.
"Sonunda."
Kapıyı açıp benim için beklediğinde, peşinden içeri girdim. Evi iki katlı, tatlı bir evdi. Kapı açıldığı gibi salona çıkıyordu-
"Sonunda geldin amına koyayım, yoksa Hoseok Hyung onu yedi-"
"Siktir."
Bay Park ve Bay Jung görmeyi beklediğim son kisilerdi.
"Ah, kook. Bunlar ev arkadaşlarım; Jimin ve Hoseok. Arkadaşlarım, Jungkook. Bu gece bizimle kalacak. Lütfen düzgün davranın." Sesi sonlara doğru uyarıymış gibi çıkmıştı.
"Memnun olduk Jungkook. Tabi okul farklı oluyor ama..."
Bay Jung elini uzattığında sıkarak gülümsedim.
"Teşekkürler evinizde ağırladığınız için."
Bay Park tepkisizdi. Aralarında beni hiç sevmeyen oydu sanırım.
"Odama çıkıyoruz, çok ses yapmayın."
İkisi aynı anda kafa sallayınca gülmek istedim, tatlılardı.
Taehyung'un odasına geldiğimizde yatağını işaret etti.
"Otur, sana rahat bir şeyler vereyim."
Dolabına yöneldiğinde, Elim ayağım birbirine gitmişti. Onun kıyafetlerinden mi giyecektim?
Onun telefonu çalarken siyah bir tişört ve şortu bana verip telefonu açtı.
"Alo?"
"..."
"Hayır! Allah çarpsın öldürürüm lan sizi!"
"..."
"Hayır diyorum, utanır o."
Kimden bahsediyorlardı?
"Ne?"
Kapı çaldığında, ayaklandım giyinmek için.
"Şey ben, giyineyim." Diyerek banyoya geçtğimde o odadan çıkmıştı.
Hemen giyinerek çıktım. Zaman geçiyordu ve ne yapacağımızı düşündüm. Yani evine girdim de devamı neydi? Aklımda ahlaksız şeyler dönerken o ister mi diye geçirdim.
Beni öpmek ister miydi?
Beni daha affetmemişti ki. Kendimi nasıl affettirebilirdim?
"Jungkook, kusura bakma tek bıraktım seni."
"Sorun değil big bebeğim." Bir anda birbirimize tip tip bakmaya başladık. Ne demiştim ben az önce!
"Aşağı... mı insek yani istersen..."
"O-olur."
Kapıda beni beklerken mal gibi kıpırdamaya çalıştım. ÇOK UTANDIM Bİ KERE TAMAM MI?
minik minik yanından geçtiğimde kapıyı kapatıp yanıma geldi. Birlikte aşağya indiğimizde daha iyi inceleyebildim evi. İki katlıydı. Kapı açıldığı gibi salon karşılıyordu. Amerikan mutfağı olan bir evdi. İkinci katta 5 burada ise 2 oda varmış gibi gözüküyordu. Bu kadar odayı ne yapıyorlardı?
Koltuklara yöneldiğimizde Bay Min, Bay Kim ve Bay Kim Seokjin ile karşılaştım.
"Şükür geldiniz." Dedi Bay Jung.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Büyük Beden
RandomBay Kim Biyoloji: Ben en azından kendimden yaşça büyük birine kötü davranmadım Kook. Jungkook: Ben en azından kendimden yaşça küçük birine ilgi duymadım Bay Kim.