9

86 7 2
                                    

Jungkook anlatımı ile:

Bazı anlar vardır, kalbinizi o kadar kırar ki, bir zaman sonra anlamazsınız bile.
Şuan sanırım, o anlardan birindeydim.

"Konuşmak istemediğimi söyledim Se-yon. Neyin ne olduğunu bilecek yaştayım. Seni rezil etmeden git başımdan."

"Ama Jungkook-"

"Git lan!"

Tüm koridor bize dönünce Se-yon ağlamaya başladı.

"Yalvarırım, özür diledim. Aklım başımda değildi, affet beni."

"Siktir git, aptal. Bir kere oldu diye mi biliyorum ben? Kaç kere olduğunu bilmediğimi mi sanıyorsun? Ha?"

Daha çok ağlamaya başladı, bu gerçekten sinir bozucuydu. Sinirimi bozan sanki başka biri daha yokmuş gibi, bu kız da çıkmıştı başıma.

Tüm okula rezil olmasına rağmen bırakmıyordu peşimi. Allah'tan, bu ders biyolojiydi.

Bir kaç gün hocanın bana kötü davrandığını düşünsem de hala seviyordum.
Bay Kim bana hep iyi davranmıştı. Düştüğümde kalkmama yardım etmiş, beni desteklemiş ve çalışmama yardım etmişti. Hakkını ödeyemezdim. Canım öğretmenim.

"Aptal." Diyerek ayrıldım yanından. Daha fazla dayanamıyordum artık.  Evde de sorun bitmiyordu, okulda da.

Ah bir de anonim yok muydu?

O gerizekalı ile tanıştığımdan bu yana her şey ters gidiyordu. Ona hesap da veriyordum ayrıca, şaka gibi. Kim olduğunu hala araştırıyordum. Konuşmamızın ardından bir kaç gün geçmişti. Şaka gibi biliyorum ama hala yazmadı. Sanırım onu bulacağımdan korkuyordu.

Korkmalıydı.
Çünkü bulduğumda onu fena rezil edecektim. Benimle uğraşmak neye mal oluyor görmeliydi.
Beni sevmesi, açıkçası umrumda değildi. Onun sevgisiyle uğraşamazdım. Açıkçası onun sevgisi biraz, saçmaydı.

Bana göre değil.

Az kalmıştı, onu bulacaktım. Tüm öğretmenleri elemiş, elimde sadece 6 öğretmen kalmıştı.

Bunların arasından en düşük ihtimal bile olsa düşündüğüm kişi, Bay Kim'di.

Sınıfa geçip yerime oturduğum gibi Bay Kim sınıfa girdi.

"Selam gençler nasılız bugün?"

Her zaman enerjik başlamayı sever.
Çünkü böyle başlarsa dersin devamı da eğlenceli olurdu.

"Bay Kim, bugün eşeyli üremeye geçeceğiz öyle değil mi?"

Hemen yanıtladı.

"Tabi ki, Seok Min! Konuyu sevmeyen var mı aranızda?" Diyerek sırıttığında sınıf kıkırdadı.

Bu adam gerçekten hoştu.

Dersin devamı su gibi geçmişti, gerçekten enerjisi tüm sınıfa yayılmış, neşelendirmişti beni, yine.

"Ee, sen söyle bakalım Jeon, çiçekte üreme nasıl olur?"

Siktir, espriler hariç dersi dinlemeyi unutmuşum.

"Ee, şey- ımm bir çiçekle olur hocam."

Kıkırtılar yükseldi.

Sinirlerim bozulmuştu.

"Aslında bir nevi doğru, çiçek kendi kendine eşeyleyebilen bir canlıdır." Diyerek beni destekledi.

Beni asla rezil etmiyordu.

Bu adam o gerizekalı olamazdı, olmamalıydı.

Diğer olmadığını düşündüğüm öğretmen Edebiyat öğretmeni Bay Min'di. Adam, gerçekten edebiyat konusunda çok katıydı.
Özellikle Korece yazımlara dikkat ediyor, yanlış yazanı cok güzel azarlıyordu.

Bay Kim, yani matematik öğretmenimizdi. Bu adam, ah bir ihtimal belki o olabilirdi. 142ıq gözükmesine rağmen tatlı ve biraz mal bir öğretmendi. Bana şirin gözükse de arada uyuz olabiliyordu.

Belki de Bay Park'tır? Fizik öğretmeni olması bir yana, kendi fiziği de hoşuma gitmiyor değildi. Her neyse. Ben onu Bay Min ile shiplemeden duramıyordum. Umarım o değildir.

O değil de, ona bakılırsa Bay Kim'i de Bay Kim Seok Jin ile shipliyordum. Çok tatlı gözüküyordu.

Benim dış görünüşüme bakıldığında insanlar hakkında böyle düşündüğüm akıllarına dahi gelmezdi, üzgünüm millet, ben de shipleyip tatlılaşabiliyorum. Ama sizin bilmenize gerek yok!

Ah, Bay Jung'u da unutmayalım! Dünyalar tatlısı bir Beden öğretmeniydi!

Bunların arasından ise bu anonim, yapacaklarımdan pişmanlık duyabileceğimi düşünsem de umursamadım. Yazmasaymış.

"Kook, dersi dinle."

"Üzgünüm Bay Kim, dalmış- bir saniye."

"Ne oldu?"

Bay Kim bana asla Kook diye seslenmezdi.

"Hiç, hiçbir şey."

Umursamadan devam ettiğinde Anonimin de sürekli bana kook demesi aklıma geldi.

Hayır, olamaz.

Şaka olmalı.

Bir kelime ile bulamam onu değil mi?

O, Bay Kim olabilir mi?

***



Düz yaziya gectik sükür

Naber

Jungkook o kadar da mal değilmiş değil mi?

Nese ben kacar görüşürüz!!!

Büyük BedenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin